Ga naar inhoud

dipi82 : 8 mei 2012 : Dr. van Canneyt : Gent


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Gister had ik al een vraag in het vragenhoekje gesteld over mijn borstvergroting, maar heb me nog helemaal niet voorgesteld en dat is natuurlijk niet zo netjes!

Dus...

Mijn naam is Diana, mama van twee zoontjes van 1 en 2 jaar en ik ben 30 jaar jong.

Ik werk in het speciaal basisonderwijs.

Ik ben zes dagen geleden geopereerd en heb 300cc onder de borstspier gekregen.

Ik ben geopereerd door Dr. van Canneyt uit Gent, ik woon er maar 30 minuten vandaan dus dat is ideaal!

Ik ken ondertussen meerderen die het in deze kliniek hebben laten doen en zijn allen erg tevreden.

Ook ik moet zeggen dat ik weinig pijn heb gehad, vooral een soort van spierpijngevoel.

Mijn ene borst is nog wel wat meer gezwollen en ziet nog wat blauw omdat ik een nabloeding heb gehad.

Ik moest dus 2x onder narcose dat was wel even jammer, maar al met al goed verlopen allemaal.

Alleen het slapen ervaar ik als minder prettig, ben 's ochtends erg stijf van in dezelde positie liggen...maar ach...zal geduld moeten hebben...

Hoop dat jullie me nu een beetje kennen en vragen mag altijd!

Diana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Diana,

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je nieuwe boobs!

Wat fijn dat je zo weinig last hebt!

Twee keer onder narcose is wel vervelend. Heb je daar ook geen last van gehad naderhand?

Ik ben ook recent geholpen, op 5 mei en heb er 305cc in gekregen. Ben er nu al erg blij mee! Ben je ook tevreden met het resultaat?

Dat op je rug slapen is niet heerlijk, maar ja, het is voor een goed doel zullen we maar zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kaar,

Ik heb inderdaad wel een beetje last gehad van de narcose, maar dat was maar één dag.

Ik ben ook zeker tevreden met het resultaat, maar ben nog wel benieuwd hoe de littekens er uit zullen zien.

De pleisters zitten er nog stevig op dus laat ze nog maar ff zitten.

Ook is mijn rechtse borst nog wat meer gezwollen en wat blauw, daar hebben ze natuurlijk 2x in moeten rommelen, dus dat zal ook wat langzamer herstellen.

Maar ik heb niet veel pijn gehad, ze zijn mooi van vorm en grootte, dus ben ook erg blij!!!

Vindt het alleen heel moeilijk om 'niks' te doen, heb 2 kinderen van 1 en 2, dus je doet zo snel te veel...heb gelukkig wel wat hulp hoor :)

Succes met herstellen en ze worden vanaf nu alleen nog maar 'mooier'!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ben ook geopereerd door Dr. Van Canneyt, op 24 april ! Ik ben ook heel tevreden van mijn PC en mijn nieuwe boobs :-) !

Je moet mijn foto's maar eens checken, ik heb er wel nog geen van voor de operatie, die was ik toch wel vergeten nemen zeker ...

Maar ik moet 23 mei op controle en zou dan de foto's van mijn PC krijgen die hij heeft genomen voor de operatie.

Ik heb net als jou ook 300 cc achter de spier. Heb wel vrij veel pijn gehad dag 1 en 2, daarna ging het beter, was het enkel nog hevige

spierpijn.

Ook het rugslapen was een hel voor mij, ben namelijk een buikslaper dus je kan al denken ...

Ik sliep na een dikke week al half terug op mijn zij en nu lukt dat al zonder enig probleem, is al terug meer halve buiklig :-)

Ben benieuwd naar foto's na de BV !

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!!

Ik probeer stiekem ook al een beetje naar mijn zij te draaien hoor...ben anders 's morgens zo stijf als een plank.

Heb jij er al foto's op staan??? Ik ben ook erg tevreden hoor, kreeg wel een nabloeding, maar dat was gelukkig snel verholpen.

Zal er van de week ook wat foto's op zetten van m'n nieuwe boobies :)

En hoe gaat het met jou litteken? Ben zo benieuwd...bij mij zitten de pleisters er nog op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

balen zeg dat je een nabloeding had maar gelukkig is dat gelijk verholpen .

Ben je niet vreselijk moe nu door de dubbele narcose?

Ik ben wel benieuwd naar je foto's

Ik heb nog niet mijn boobs in t echt gezien. Alleen nog strak ingepakt in de compressie bh met band.

Wil morgen eigenlijk gaan douchen en dus de hele boel uit en in het echt bekijken maar vind het nog wel een eng idee hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.