Ga naar inhoud

Nu 6 weken po mag ik echt alles ??


Aanbevolen berichten

Hai hai ,

Vanaf gisteren eindelijk 6 weken po !!

Is allemaal heel snel gegaan lang ziekte bed gehad en na 4 weken ging ik weer als een speer .

Eindelijk niet meer afhankelijk .....

Voelt allemaal onwennig nu en vraag me af of ik echt alles mag nu ????

Heb gisteren hele dag een gewone bh gedragen en dat voelde prima .

Ook vanacht zonder sport bh geslapen (lag wel naast me voor het geval)

kan ik dit nu allemaal gewoon doen zonder me zorgen te maken of heel erg op te letten ??

Heb nu bv ook geen bh aan in mn ochtend pyama ...hou erg van bloot en niet zo strak ingepakt allemaal .

Oh en kan ik bv ook geen bh aan in bepaalde kleding of is dat heel slecht ...deed dat voorheen vaak mt mn oude bosrten gewoon een keer een hele dag geen bh aan .

hahha na zijn flink wat vragen ........ben benieuwd !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boobymoon, volgens mij mag je echt alles weer! Maar ik heb het advies gekregen niet te vaak zonder bh te lopen, omdat het toch een flink gewicht is dat je erbij gekregen hebt! Het risico op te veel hang, is dan groter.

En er bestaan ook strappless bh's he, voor onder truitjes en jurkjes die open zijn bij de schouders. :D

Ik zou nog niet gaan spitten in de tuin (doe ik tenminste niet, omdat ik dat gewoon nog wat te zwaar vind en voelt nog niet goed), maar voor de rest mag je eigenlijk alles. Als je maar blijft opletten, als je lichaam 'stop' zegt, dat je daar dan rekening mee houdt :)

xx BB (en wat een mooie bh!!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ahhh jippy thxx voor de reactie :D

Ok ik zal mn bhtjes aan houden :D snachts wel bloot ?? of liever wel nog een sport bhtje ?

Ga ook eens bij de pc vrage hoe dat zit met de sauna hoor daar rare dingen over ...

En zwemmen najah poedelen dan...heb voor de volgende controle een leuk hotel gezien met binnebad en bubbel bad zou daar wel even in willen poedelen dan .

Ik heb besloten een jaar lang geen zware dingen te doen zoals meubelen verhuisen schilderen idd geen tuin spitten .

Overal staat dat je na een jaar echt pas helemaal ok bent ..dus dan maar geen likje verf dit jaar .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag idd alles weer doen, maar als je iets doet wat te zwaar is zul je dit wel merken ;)

komt wel goed !

Ik slaap ook altijd zonder bh en savonds in de bank heb ik ook geen bh aan!

Op vakantie onder sommige truitjes/jurkjes ook niet, vind het niet echt kwaad kunnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

goed topic miss!

we zitten nu in hetzeldfe schuitje en vind het ook wel een beetje eng allemaal haha

met dit mooie weer vandaag heb ik de heke dag een normale bh aangehad maar aan t eind van de dag was ik blij met mn oude vertrouwde wurg bh+band hihi

gewoon luisteren naar je lichaam en op tijd stoppen en dan moet tvwel goed komen!

het genieten kan nu beginnen he!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is altans voor mij dan inne een flinke overslag .

Van 6 weken ubervoorzichtig en strak ingepakt zitten , naar ine weer alles mogen of kunnen .

Maar voor mij is de sport bh volledig verbannen haha , heb hem wel nog een tijdje dicht in de buurt gehad en nam hem mee in mn tas voor het geval dat .

Voor mij ging een gewone bh prima ! en slapen zonder even wennen maar heerlijk geen gekrab meer smorgens.

Ze beginnen ook veel meer eigen te voelen :) voel ze wel nog strak zitten af en toe maar word minder .

Hoe gaat het bij jou kirsten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat is een hele overgang van niks naar alles en dan ook nig eens zonder protectie haha

bij mij gaat het allemaal goed,heb vandaag voor het eerst weer gewerkt en nu heb ik toch wel iets last van mijn spieren hoor maar komt vooral van het autorijden denk ik....

intussen heb ik ook de hele dag een gewone bh aan dus was effe een kwestie van wennen!

maar bloot slapen dat durf ik nog niet aan hoor;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, ik slaap ook nog niet bloot! Veel te gevoelig!!! (en ik ben 8 weken po.....)

Trouwens, misschien overbodig om te vertellen, maar het gaat ook niet lukken om alles weer gewoon te doen zoals voor de bv haha. Ik heb week 7 plantjes geplant in een grote plantenbak, dus een tijdje op mijn knieen gezeten en voorover die bakken gevuld, wat denk je? De dag erna ongelooflijke spierpijn in mijn billen!! :45: (Ik dacht bij mezelf; wat ben ik een watje geworden)

Gisteren voor het eerst redelijk intensief in de tuin gewerkt en compost ondergewerkt..... pfff dat voel ik vandaag ook wel (niet in mijn borsten gelukkig) maar wel in mijn armen en benen.

Wordt echt tijd dat ik weer wat aan mijn conditie ga doen! En dat geldt ook voor jullie :D

Doe het rustig aan meiden, forceren is niet handig.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 weken is basisherstel, kortom je ''mag volgend het boekje alles'' maar lusiter naar je lichaam ik heb tot 3 maanden rustig aan gedaan kon nog niet optrekken aan een trapleuning enzv.

Na die 6 weken kan het ook nog fout (natuurlijk niet snel maar overhaast nu niks omdat het ineens mag na 6 weken) gaan maar je hebt het zwaarste deel al gehad zie het maar zo ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.