soraya1991 Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 Gekke vraag.. Wanneer hadden jullie sex zonder bh? Ben er zo trots op wil ze in bed graag laten zien hihih Link to comment Share on other sites More sharing options...
mii18 Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 Uhmm.. Geen idee! Sex met bh al na 3 dagen maar zonder duurde wel een tijdje denk ik, als je gewoon rustig doen kan het wel denk ik Hier zijn overigens al heel erg veel topics over Zoek maar eens via de zoekmachine Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Bella* Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 12 dagen!ze deden wel een beetje moeilijk erna.. :-/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss sport Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 Bij mij rond 4e dag. Meteen foto's liggend gemaakt. Maar ik hield ze wel vast hahah. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bettyboobie25 Posted May 12, 2012 Share Posted May 12, 2012 Ik moet nu nog niet eens denken aan sex hahah maar het is bij mij pas ook 1 dag geleden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss sport Posted May 12, 2012 Share Posted May 12, 2012 Bet na de eerste dag ik ook niet hoor. Maar mijn menstrueren, dus ik dacht kom maar op voordat t niet meer kan. Ik m'n ballen bij elkaar geraapt en gaan met die banaan hahaha. T ging wel hoor. Alleen op een standje lager. Succes meid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tralalalala Posted May 12, 2012 Share Posted May 12, 2012 Je kan ook gewoon wachten tot je herstelt bent. Als je man van je houdt loopt jij niet weg hoor. psst ... halve cup bh met kousen en jarratels, sexy! Dan blijven die boobs gewoon is die halve cup bh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss sport Posted May 12, 2012 Share Posted May 12, 2012 T gaat er niet om dat ie weg loopt. Dat doet ie heus niet wanneer ie een keer langer moet wachten. Maar de nood is bij mij altijd hoog als de tijd van de maand dringt en als je lichaam t toelaat met een beetje gebruiksaanwijzing, dan zie ik geen probleem. Pijn deden m'n borsten niet. Het was even onwennig,daarom hield ik ze wel vast. Ieder op z'n eigen tijd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Risje80 Posted May 12, 2012 Share Posted May 12, 2012 Pas na vele weken ! Ik voelde me helemaal niet prettig zonder bh. Ik heb later wel een sporttopje gekocht, dat ziet er toch wel iets sexy 'er uit dan een sportbh. Ik slaap mu na bijna 5 maanden nog steeds met bh aan. Niet vanwege de pijn maar vind het niks als die dingen heen en weer bungelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissBoobyMoon Posted May 12, 2012 Share Posted May 12, 2012 ik geloof ik ook pas na een week of 4 / 5 vond eerst eng maar ging prima geen centje last gehad . Bleef alleen wel oppassen met erop liggen enzo .Wij vonden het allebei een leuke ervaring en voelde me zeeeeeer sexy hihi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.