Ga naar inhoud

Sex zonder sport bh


Aanbevolen berichten

Uhmm.. Geen idee!

Sex met bh al na 3 dagen maar zonder duurde wel een tijdje denk ik,

als je gewoon rustig doen kan het wel denk ik ;)

Hier zijn overigens al heel erg veel topics over ;)

Zoek maar eens via de zoekmachine ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bet na de eerste dag ik ook niet hoor. Maar mijn menstrueren, dus ik dacht kom maar op voordat t niet meer kan. Ik m'n ballen bij elkaar geraapt en gaan met die banaan hahaha.

T ging wel hoor. Alleen op een standje lager. Succes meid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook gewoon wachten tot je herstelt bent. Als je man van je houdt loopt jij niet weg hoor.

psst ... halve cup bh met kousen en jarratels, sexy! Dan blijven die boobs gewoon is die halve cup bh :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

T gaat er niet om dat ie weg loopt. Dat doet ie heus niet wanneer ie een keer langer moet wachten. Maar de nood is bij mij altijd hoog als de tijd van de maand dringt en als je lichaam t toelaat met een beetje gebruiksaanwijzing, dan zie ik geen probleem. Pijn deden m'n borsten niet. Het was even onwennig,daarom hield ik ze wel vast. Ieder op z'n eigen tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pas na vele weken :46: !

Ik voelde me helemaal niet prettig zonder bh. Ik heb later wel een sporttopje gekocht, dat ziet er toch wel iets sexy 'er uit dan een sportbh.

Ik slaap mu na bijna 5 maanden nog steeds met bh aan. Niet vanwege de pijn maar vind het niks als die dingen heen en weer bungelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.