Ga naar inhoud

Expansie PIP implantaten dr Selms, Jan van Goyen kliniek Amsterdam


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben vandaag bij JvG geweest in gesprek met dr Selms over expansie van pip implantaten.

Ik ben 47 jr en ik heb de implantaten sinds 13 jaar. In juni worden ze eruit gehaald.

Volgens dr Selms zitten de implantaten achter de borsten en hoeven ze er dus "alleen" maar uit gehaald worden.

Ik zal ieg voor en na foto's plaatsen zodat mensen wat meer info hebben over hoe het wordt.

Ik heb 270 cc achter de spier geplaatst. Ik heb het vandaag even in een plastig zakje gedaan en het is behoorlijk veel wat er uit gaat.

Ik heb nu een goede c en ik ben heel benieuwd wat er over blijft, heel spannend natuurlijk. Ik hoop maar dat het een beetje mooi blijft.

Ik zou graag contact hebben met mensen die ook expansie hebben gedaan en hoe dat is bevallen en ook heel graag foto's zien natuurlijk.

Hartelijk dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi!! wat spannend allemaal! had je ook klachten door de pip??? betekend expansie dat ze eruit gaan en er niets terug word gestopt?

sorrie ik heb geen ervaring, dus ik kan je niet helpen, ik heb eigenlijk alleen maar vragen...

in ieder geval wens ik je heel veel succes toe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Ghea,

Expansie, even mijn woordenboek = uitzetting, uitbreiding. Sorry maar dat betekent dat je dus er voor hebt gekozen voor het verwijderen van de oude Pip's en kiest voor een borstcorrectie zonder implantaat?

Ik had PIP's mijn chirurg werkt nu bij Onze lieve vrouwengasthuis en hij had ook een voorstel ze eruit te halen en een borstcorrectie te doen. Met andere woorden je huid is opgerekt en deze zal dan mooi aan elkaar genaaid worden. Ik heb hier nooit foto's van gezien, maar mij lijkt het niet zo mooi. Mogelijk hebben ze bij jou 13 jaar geleden je implantaten via de borstplooi gezet? Dan betekent dat dit litteken altijd zichtbaar blijft en een heel stuk onder je natuurlijke borst (er moest natuurlijk 270cc in). Ik vraag mij af of dat mooi is? Stel dat je alles laat 'herstructureren' dan ben je je 'overtollige' huid kwijt, stel dat je het achteraf niet mooi vindt en je wilt weer implantaten, dan kan dat niet omdat je je huid kwijt bent.

Maar eerder de vraag aan jou, heb je bewust er voor gekozen geen nieuwe te plaatsen? Of ben je er even klaar mee? Je weet wel dat je nu gratis nieuwe (Jan van Goyen zet Natrelle, yeeh) krijgt, dan moet je alleen een machtiging hebben.

Ik ben nu net zo benieuwd als jij.

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ghea,

Ik had het al elders gepost maar een superinspirerende site voor dames die willen explanteren is

http://www.realself....removal/reviews

Daar lees je meteen de redenen van explantatie van de protheses, de operatieverslagen en je ziet veel foto's.

Met wat voor cup ben je begonnen?

Het ziet er vaak weer uit zoals voor de operatie hoor, ik zou me geen zorgen maken.

Het oogt bij mij ook prima. Moet wel zeggen dat ik geen ptosis had of lege theezakjes.

Ik heb zelfs een klein beetje meer dan toen ik ze erin liet zetten meer dan 10 jaar geleden.

Ben wat aangekomen namelijk.

Op het forum van het 'meldpunt klachten siliconen' vind je ook veel explantatieverhalen en dames die voor definitieve verwijdering van de protheses kozen/kiezen.

Ik heb het in april laten doen en nog geen minuut spijt van gehad.

Nooit meer vervanging (dat is tegenwoordig elke 10 jaar) en ook geen angst meer voor klachten.

Ik zou hetzelfde als jou gedaan hebben, ik zou zo bang geworden zijn door de pips dat ik nooit meer iets met protheses te maken zou willen hebben.

Hier en daar lees ik dat pipdames niet eens mogen kiezen welk merk prothese ze willen... daar zou ik het ook niet echt mee eens zijn maar goed. Dat was gelukkig allemaal niet aan de orde.

Zelf koos ik er voor omdat ik geen vreemde objecten meer in mijn borsten wilde. Dat is nu een feit en ben supercontent.

Wens je heeeeel veel succes in juni! Spannend hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb een half jaar geleden ook een expansie ondergaan.

Mijn borsten waren namelijk door mijn BV Veel te groot uit gevallen en ik wilde ze kleiner met prothese maar zonder borstlift.

(moest daarom een half jaar wachten om nieuwe prothese te plaatsen zodat mijn huid terug kon trekken)

Mijn prothese hebben er ongeveer 1,5 jaar in gezeten voor ze werden verwijderd.

Ik vond het doodeng, kan ik je vertellen. Ik was bang dat mijn huis als een leeg zakje naar benenden zou hangen...

Maar dat bleek niet zo te zijn. In het begin al, net na de oparatie verbaasde me dat al..maar toen was alles behoorlijk opgezet.

Na 3 maanden waren mijn borsten weer redelijk hetzelfde al voor mijn BV!!!

Mijn spier bleek volledig terug getrokken te zijn! Het is me heel erg mee gevallen! Ik had trouwens 265CC. Maar viel uit als een E.

Maar goed...elke huid is anders. En 13 jaar is wat anders dan 1,5 jaar.

Ik weet nog dat ik aan de verpleegkundige vroeg hoe het er uit zou zien als het eruit was..(was best bang) Zij vertelde me toen dat

ze het niet tegen me mocht zeggen maar dat het vaak best mee valt. Huid kan meer aan dan je denkt. Ze vertelde ook dat ze er een keer bij was toen er bij een vrouw na 20 jaar de prothese eruit werden gehaald en dat toen zelfs het mee viel.

Ik heb inmiddels trouwens weer nieuwe geplaatst hoor...175CC!

Wil jou in iedergeval heel veel sterkte toewensen!!!

Liefs Nana

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.