Ga naar inhoud

BV : TiTicaliber : Oriëntatiefase


Gast TiTicaliber

Aanbevolen berichten

Gast TiTicaliber

Twijfel Twijfel Twijfel........

Deze worden zullen waarschijnlijk hier erg vaak worden uitgesproken. Maar het is natuurlijk niet niets.

Ik heb vorig jaar een gesprek gehad in ATS kliniek in Vlijmen. Natuurlijk wil ik nog even verder kijken en informeren. Nu ben ik aan het twijfelen of een gesprek in Oisterwijk van de Jansen kliniek of in Tilburg bij de Bergland Kliniek..... Jansen is een privékliniek (voor mijn gevoel toch de grootste twijfel, toch omdat het een privékliniek is) Bergland werkt samen met de Elisabeth ziekenhuis, lijkt me zowiezo wel goed. Kan natuurlijk ook naar beide gaan, maar om nu weer twee keer "uit de kleren" te moeten. Vind ik verschrikkelijk. De prijzen verschillen natuurlijk ook. Vind het zo raar om een paar siliconen in de aanbieding te zien. hihi

Ik wil heeeeeeeeel graag een bv omdat ik mijn borsten ben "kwijtgeraakt" ik ben bijna 50 kilo afgevallen. Van mijn borsten is nauwlijks meer wat over.....Ik twijfel (heb je dat woord weer) of ik ronde of anatomische zal nemen....Persoonlijk vind ik het niet zo mooi als er veel rondingen boven je borsten uitkomen. Ik vind een gleufje (of hoe noem je dat) tussen de borsten veel mooier. Alleen volgens mij leef ik op een magnetisch zwaartekracht veld, want het is allemaal zo gaan hangen. Tja wat wil je met 50 kilo eraf, daarom dacht ik voor de toekomst toch maar de ronde te nemen. Als het dan allemaal nog wat gaat hangen dan is de schade denk ik minder.

Soms hoor je zulke goed verhalen dat het ene ziekenhuis of kliniek geweldig is, soms meer dan dat, dat je haast gaat denken het is vast een medewerker van die kliniek hihi achterdochtig he?? Maar ik vind het niet niets een bv.

Hebben jullie er eigenlijk voor gespaard? Tuurlijk of hebben jullie stiekum mijn geldboom gepikt?

Mijn vriend wil ieder geval (mee) betalen.... de schat..

Ik kan heel erg veel foto's niet zien omdat ik een wachtwoord nodig heb. Moet je die aan de persoon zelf vragen?

Als jullie nog iets kwijt willen, dan hoor ik het graag. Tips, adviezen, wijze raad. Gooi het er maar uit.

Liefs TiTi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Titi, :119:

Welkom hier. Ja, twijfel kennen we allemaal. Tips? ja, genoeg, hahaha :107: Maar snuffel eerst wat rond, er is zoveel te lezen op het forum! :rolleyes:

Je hebt inderdaad bij sommigen een wachtwoord nodig om de foto's te mogen zien. Idd een prive-berichtje aan de meeste dames volstaat. Bij mij kun je overigens wel zonder wachtwoord het linkje aanklikken.

Veel succes hier! :71:

Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi TITIcaliber ,

één ding heb je goed begrepen : een bv is niet niets !

Er zijn risico's aan verbonden , klein percentage maar ze zijn er wél én je kan het eindrezultaat van tevoren niet zien .

Als jij je beter voelt bij een ziekenhuis is het nutteloos om in een privékliniek te gaan luisteren , je gaat er waarschijnlijk toch geen goed gevoel aan overhouden .

Dat siliconen in 'promo' staan is omdat ze een groot aantal tegelijk aankomen (soms zelf samen met andere klinieken) of omdat ze de kosten drukken door sedatie in combi met plaatselijke verdoving (nieuwere techniek) ipv algemene narcose waarvoor een (dure) anestesist nodig is .

Als je tijdens een consult duidelijk maakt wat je wensen zijn én wat je absoluut niet wil dan kan de chirurg daar rekening mee houden bij het kiezen van de juiste prothese .

Als je wat bang bent voor dat 'ronde' en geen anatomische wil zijn er ook enkele optie's te overwegen :

bij plaatsing split pocket (dual plane) krijgt je prothese een natuurlijkere vorm doordat die bovenaan onder je borstspier zitten en deze ze als het ware wat 'platter' drukken .

Kies bvb protheses gevuld met cohesieve siliconengel : door de zwaartekracht 'zakt' het volume ook een ietsiepietsie naar onder waardoor je weer minder die ronde vorm hebt .

Een laag profiel geeft ook weer minder bolling bovenaan omdat de projectie naar de zijkant zit en niet naar voren .

De optie's moeten natuurlijk mogelijk zijn voor jou want elke borst is anders en soms heb je gewoon niet al te veel keuze . Vertrouwen in je chirurg is dus ook heel belangrijk .

Voor sparen heb ik niet moeten doen , was reeds 38jr en dan heb je de meeste duurdere dingen wel achter de rug .

Er zijn er velen die wél moeten sparen of een lening (bank of ouders bvb) aangaan . Zie ik ook geen graten in hoor .

Zo , hoop dat dit een beetje objectief overkomt want iedereen heeft een andere mening over alles :rolleyes:

Het wachtwoord van sommige albums vind je soms in het profiel van desbetreffend lid of anders kan je er even om vragen door een pb (-mailtje) te sturen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast TiTicaliber

Dank jullie wel......wel snel antwoord.....leuk!!!!

Bij Jansen kan ik as maandag al terrecht...en binnen twee weken kan ik geopereerd worden....

Sparen hoef ik ook niet, ik heb het geld wel daar niet van... Al vind ik het wel moeilijk om voor mezelf geld uit te geven.... Maar ik zie het maar als een mooi kado naar al die kilo's.

Ik denk dat ik gewoon bij beide een afspraak maak en wat goed voelt doe ik dan gewoon.....Ik zeg dat nu maar ik zal dat vast nog wel veranderen. hihi echte weegschaal.

Wel ontzettende goed gelukt bij jou Pat, mooi hoor.

Ik ga zeker nog even verder lezen hier. Ik vind het een leuk forum met tips en andere dingen die belangrijk kunnen zijn.

Liefs TiTi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Titi, thanks! :119:

Wat B-cupje net vertelde zijn absoluut zaken die je bespreekbaar gaat maken en overwegingen waar je mee te maken zult krijgen. Laat het allemaal over je heen komen. Het is het waarschijnlijk achteraf enorm waard. Wanneer je wat verder leest hier op het forum kom je nog een heleboel twijfels en overwegingen tegen. Wij hebben ze bijna allemaal gehad! :rolleyes:

Liefs! Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Titi :D

Aan bovenstaande hoeft niks meer toegevoegd te worden ;) Gewoon hoppa en gaan!! :D Komt helemaal goed!

En wat knap dat je zoveel afgevallen bent!! :101: Dan is het zeker een kadootje voor jezelf waard hoor :D:116:

Ik denk dat ik gewoon bij beide een afspraak maak en wat goed voelt doe ik dan gewoon.....Ik zeg dat nu maar ik zal dat vast nog wel veranderen. hihi echte weegschaal.

Haha ik ben ook een weegschaal, dus weet wat je bedoelt. Maar wonder boven wonder had ik na mn consults geen twijfels bij wie ik wilde. Twijfels over andere dingen wél, maar dat is normaal. Als je je maar goed voelt bij de arts, dat is vooral belangrijk!!

Succes :119: Trici

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast TiTicaliber

Heyyyyy,

Erg he weegschaal??? Moet je nagaan dat mijn vriend dat ook is....

Ik denk dat ik eruit ben. Ik mag een afspraak bij de bergland kliniek. In Oisterwijk is de chirurg dhr Jansen. Nu ligt Oisterwijk dicht bij Helvoirt en in Helvoirt woont een heer Jansen ook chirurg die nogal wat heeft verprutst aan het vrouwelijke lichaam. Ik ken hem verder niet maar mijn "goede" gevoel is nu voor een groot deel weg bij de Jansen kliniek. Ik weet ook niet of het dezelfde persoon is, maar toch..... En ik heb mee vertrouwen in het ziekenhuis.

Misschien als ik daar op gesprek ben geweest dat ik anders erover denk, maar nu (nog) niet.

Ik ga een afspraak maken voor na mijn vakantie dat zal dan eind agustus begin september zijn.... Spannend.

Goed he dat ik zoveel ben afgevallen, het is eigelijk schaamtelijk zoveel daarmee bedoel ik dat het schaamtelijk is dat er ooit heeft aangezeten.... Kben bijna 50 kilo afgevallen en volgens mijn van elke borst ook 15 kilo, want jonge jonge......

De foto's op dit forum zijn wel goed allemaal!!

Liefs titi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast TiTicaliber

Damm.......Nu was ik er voor mezelf uit....Ik zou een afspraak maken voor een bv en nu heb ik mogelijk een andere baan, dus zal waarschijnlijk mijn bv uitgesteld moeten worden. Dat wil ik eigelijk niet :140: Maar kan moeilijk als ik daar net werk al gelijk een aantal weken uit de running zijn.. Dat is zeker ook niet bevoordelijk voor mijn eventuele vastaanstelling wat ik krijg na mijn jaarcontract. :102::102::102::102:

Vind het echt erg.....Kan wel weer een jaartje sparen . Zo zie je toch heeft elk nadeel zijn voordeel, maar een voordeel heeft ook zijn nadeel.

Hebben jullie ervaring met een bv en een nieuwe/andere baan. Hoe hebben je dat gedaan of hoe zouden jullie dat doen??

X TiTi die nog langer moet wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Das aardig K..!

Ik ben nog niet aan het solliciteren, maar ben van plan om daar na de zomer wel weer mee te beginnen. Mijn BV heb ik nog niet vaststaan maar denk wel ergens in november. Mocht het een met het ander samenvallen dan stel ik toch mijn aanvangsdatum nieuwe baan 3 weken uit. Mijn BV gaat nu voor, ben er al jaren over aan het tobben, dan gaat het dit jaar ook echt gebeuren. (ik heb ook geen WERELDbaan,en die zal ik wrs ook niet echt krijgen)

Heb je niet in het gesprek erop aangestuurd de aanvangsdatum iets te verlaten?

gr. Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik heb 2 maanden na mijn start bij een nieuwe baan een BV laten doen. Gewoon gezegd dat ik binnenkort geopereerd moet worden maar dat ik nog geen datum weet. Vonden ze geen probleem...je bent er ook maar twee weekjes tussenuit :rolleyes:

Succes ermee!

Liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Titi,

Balen, maar kun je niet gewoon binnen een paar weken je BV laten doen en dan 1-9 starten met je nieuwe baan???

Of inderdaad gewoon al aangeven dat je geopereerd moet worden en dan graag 2 weken vrij wilt??? Als je verder geen vakantie neemt

en je zorgt dat je BV buiten de vakanties valt, dan is het misschien helemaal geen probleem...

PS: Ik heb even je topics samengevoegd, dan blijft het wat overzichtelijker ;)

Grt. Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast TiTicaliber

Echt frustrerend...... de baan die ik waarschijnlijk krijg niets is nog zeker... Wil ik echt heeeeeel graag het is nog net niet mijn droombaan maar wel wat ik nu erg graag wil.... Waar ik nu werk is het echt bagger, nog erger als bagger! Dat was eigelijk ook maar een tussenstop, alleen is het inmiddels wel een tussenstop van een paar jaar geworden..... Aan de andere kant een bv wil ik ook heeeeeeeel graag.

Ik denk als ik eenmaal mijn jaarcontract heb ondertekend want dat krijg je natuurlijk eerst, dat ik het dan misschien aankaart...

Mijn vakantie begint bijna dus heb even genoeg tijd om na te denken.

Gaan jullie ook nog op vakantie???

Liefs titi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben me ook aan het orienteren in BV -land. Spannend he allemaal? Ik zou ook proberen om een paar weken later te beginnen of te zeggen dat er een operatie gepland staat, maar dat je de datum nog niet weet? Sterkte! Wanneer hoor je of je bent aangenomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast rachel82

Hoi Titi,

Dit is een baan waar je eerder naar toe wilden! Nu krijg je na jaren die kans, die mag je niet laten schieten voor een BV.

Hoe graag je die ook wilt, die baan is beter voor toekomst op langer termijn en mochten ze bij je nieuwe werk niet akkoord gaan met geplande operatie 2 weken vrij (denk dat ze er niet zo moeilijk over zullen doen) Dan heb je wel binnen een jaar een leuke baan en nieuwe borsten.

Neem je de baan moet je hooguit 3/4 jaar wachten op vakantie voor de BV.

Ga je voor de borsten, dan weet je niet hoe lang het duurt voordat deze kans zich weer voordoet.

Verveldende situatie, dat wel alles eerelijk en goed tegenover elkaar afwegen!

Je moet natuurlijk zelf weten, maar een nieuwe leuke werkplek is ook geluksbepalend! En de borsten hoeven zeker niet heel lang te wachten!

Succes met je keus!

Groetjes, Rachel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast TiTicaliber

Hey goedemorgen,

Ik ben van de week al op gesprek geweest en ze wilden dat ik perse voor mijn vakantie nog een keer op gesprek kwam. Mijn vakantie begint vanmiddag!!! En hebben jullie het al gehoord,.................. volgende week wordt het zomer!!!!!!!!!! 30 graden maar liefst...... Of is jullie vakantie al voorbij en heb ik jullie nu een depressie aangepraat?? SORRY....

Ik zal vandaag wel horen of ik ben aangenomen ja of nee......in eerste instantie voor een jaar....Natuurlijk heb ik in dat jaar ook gewoon recht op vakantie dagen.....en ik denk dat ik niet zo lang uit de roulatie ben, het is namelijk geen zware lichamelijk baan. De baan is inderdaad hopelijk voor de rest van mijn leven......en een klein jaartje mijn bv uitstellen. Na de vakantie wordt het toch snel winter, dus kunnen de dikke truien weer aan hihi, die verbloemen ook veel!!! Ik hoor jullie denken ja dat klopt......

Rachel: Je hebt gelijk, kwa werk krijg ik deze kans denk ik nooit meer. Op het 1e gesprek is al gezegd dat er veel mensen op gesprek zijn geweest. Het zegt natuurlijk toch wel iets dat ze me perse voor de vakantie nog een keer willen laten komen.

Bloempje: Echt spannend ja! Ben jij al ergens op gesprek geweest of ben je alleen informatie aan het verzamelen?

Waar komen jullie eigelijk vandaan? Oost west zuid of noord Nederland. Ik kom uit het Zuiden met de zachte ggggg.....

Liefs TiTi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast rachel82

Lang leve de zachte G, doe mij maar brabant. KEI GEZELLIG :101: den bosch om precies te zijn. en jij?

Ik hoop echt dat je de baan krijgt e dat ze je voor de vakantie voor een tweede gesprek uitnodigen is wel een heel goed teken! Succes!

groetjes, Rachel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast TiTicaliber

HEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY,

Den bosch, das om de hoek. Ik woon in Heusden. Brabantse gezelligheid :127:

Ik heb de baan!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Yes yes...........zelden zijn ze het unaniem met elkaar eens!!!!! Kom maar op met dat contract....

En het bedrijf is einde van het jaar gesloten.... Hoe mooier komt dat uit!!!!!!!!!!

Volgende week even naar mijn werk om mijn ontslag aan te kondigen... Hopelijk doen ze niet moeilijk en laten ze me gelijk gaan....... Ze kunnen nogal eens moeilijk doen.

Nu genieten van het begin van mijn vakantie!!!!

Rachel achter je naam staat 82, kan ik ervan uitgaan dat je 26 bent??

In principe kan ik dus ook gewoon een afspraak maken en dan voor het einde van het jaar me laten opereren... Nu dan nog de vraag kan het op korte termijn.

Alvast een fijn weekend of vakantie!!!!!

x titi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd joh!!! Super dat je de baan hebt! Ik ben alleen nog maar info aan het verzamelen. Heb er ook nog geen geld voor dus dat is ook niet echt ideaal, plus dat ik in een relatie zit die niet zo gesmeerd loopt.... Maar je kan van te voren maar beter goed geinformeerd zijn toch?

Ik kom uit Noord-Holland, vlakbij zee/bos/duin.

Gr. Bloempje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Gefeliciteerd! En misschien kun je dan beter in de winter een BV laten doen. Ik moet zeggen dat dat misschien wel handiger is als de zomer, want bij mij komt de band nu soms boven truitjes uit en in de winter heb je daar minder last van natuurlijk ;) Als je tenminste niet wil dat iemand het ziet

Ik hoop dat ze op je werk niet moeilijk doen en je laten gaan. Succes met alles :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast TiTicaliber

Hey,

Ahh bloempje dat is wel sneu van je relatie! Hoe komt het zo?

Wel lekker dicht bij zee bos en duin.

Rondsnuffelen voor info en ervaringen horen van andere meiden is altijd fijn....

Dank jullie wel!! Ben ook erg blij met mijn nieuwe baan.... Wie had dat gedacht mensen worden aan de lopende band ontslagen en mijn rijken ze zo een nieuwe, betere en leukere baan aan... nu nog nieuwe borste en voila...

Goed idee ja tegen of in de winter een bv laten doen.... In valt het ook minder op!!

Fijn weekend

xx titi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé TiTi (leuk hè zo'n naam :D )

Proficiat met je nieuwe baan!

Het kiezen is het allermoeilijkste.

Eerst je kliniek, dan je arts en dan ook nog maat en soort prothese.

Ik heb me laten leiden door t advies van mijn chirurg, hoewel hij dezelfde ideeën had als ikzelf hoor. Ik wilde graag zo natuurlijk mogelijk en dat is toch wat moeilijk als je smal bent van boven.

Het uit de kleren gaan, tja ik heb daar nooit problemen mee gehad. Maar kan me voorstellen dat als je dat moeilijk vindt het best pittig is om dat meerdere keren te doen.

Let wel dit zijn mensen die ALTIJD te maken hebben met borsten die klein, leeg of niet meer mooi zijn. Die hebben ALLES al 100 keer gezien ;)

Bovendien vond ik dat je onwijs op je gemak werd gesteld, de consulente begreep heel goed waar ik me aan stoorde en ze doen er alles aan om je echt op je gemak te laten voelen.

Dat moet ik echt zeggen van de Velthuiskliniek, alle medewerkers waren heel vriendelijk belangstellend en begripvol.

Mijn operatie kwam eerder dan gepland.

Ik zat ook met mijn werk en dacht geen vrij te kunnen krijgen. Ben juf en dus afhankelijk van de schoolvakanties. Wat bleek ik kreeg zomaar vrij van mijn directeur en ze hadden 5 juni al plek.

Ik had dus ook nog niet alles gespaard en al een vakantie geboekt.

Uiteindelijk heb ik op de dag zelf het laatste deel betaald met mijn credit card en heel rap alles al weer terugbetaald zodat ze nu allebei van mij zijn en de linker niet meer van Visa ;)

Ik zou gewoon aangeven dat je op een oproep wacht voor een operatie en dat je misschien aan t eind van t jaar er heel even uit bent maar dat je probeert het te plannen in de vakantie. Of ze daar een probleem mee hebben. Nee heb je en ja kan je krijgen.

Heel veel succes met de voorbereidingen

Ow en als je wilt spieken naar mijn foto's moet je me maar ff een PB sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.