Ga naar inhoud

BlueBird : 18 juni 2012 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hey,

Ik ben een jonge vrouw van 28jaar en heb altijd kleine borsten gehad en leren mee leven aangezien ik slank was maar na de puberteit en met de pil ben ik verdikt en had meer borst maar ben dan daarna 15kilo afgevallen,waardoor ik ook mijn borsten weer verloor.

Nu ik iets ouder word gaat alles ook een beetje hangen.

Heb al veel geprobeerd,cremes,pilletjes en terug aangekomen maar niets hielp en loop nu al 3 jaar met het idee voor BV te laten doen maar altijd schrik om de stap te zetten en schrik voor de reacties van mijn ouders.

Ik ben vandaag op consultatie geweest bij Dr Plovier en het gesprek was heel goed verlopen maar erg kort, ik heb eigenlijk niet zoveel gevraagd dat ik wou vragen, maar weet iemand van jullie of hij altijd hetzelfde merk van siliconen gebruikt en welke zijn dat?

Ik maak me beetje zorgen dat ik mss te weinig vragen heb gesteld,terwijl ik eigenlijk al overtuigd ben om het te laten doen.

Lieve groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 125
  • Created
  • Laatste Reactie

Hee dame,

Ik heb wat tips bij anderen achter gelaten zie Deborah89?

Je moet niet met twijfels zitten en aan een kort gesprek heb je niks, het is niet zomaar iets een borstvergroting. Je kan nog eens vragen welk merk protheses hij gebruikt.

Mail mij anders als je vragen hebt.

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit schreef ik:

Welkom.

Spannend joh! Heb je je al verdiept in alles?

Ik dacht dat ik me ook verdiept had 5 jaar geleden. Toen heb ik uiteindelijk PIP's gekregen, niet goed dus, tja wist ik veel. Er heeft inmiddels een prothesewisseling plaatsgevonden op 27 april. Ik ging voor safe, Natrelle (voorheen Mc Ghan). Hoop ik want de eerste 20 jaar wil ik niet meer onder het mes.

Tips voor jou:

  • Kijk naar de referenties van jouw arts, kijk of hij een geregistreerd arts (BIG) is. Kijk naar de referenties van de kliniek. Ik heb voor een arts gekozen die ervaring heeft met de donkere huid, (donkere huid = extra litteken) goed voelde en goede referenties heeft. Die van mij werkt ook voor een ziekenhuis, kanker instituut en ervaring in borstreconstructies. Bij elkaar is dit zo belangrijk. (http://www.bergmankl...turnhout/3657_3)

  • Je schrijft dat je niet te groot wilt? Kijk wat bij de past, het valt mij op dat er vrouwen zijn die met een 250cc een cup C krijgen en de ander met 400cc, terwijl ze allemaal een A cup hadden. Denk aan of je een hoog profiel wilt of gewoon midden? Denk eraan de de meeste vrouwen achteraf toch vaak iets groter wilde. (Ik ben 1.58 en weeg 58kg ik had 70AAAAA en heb een hoog profiel 335gr een 70D soms pas ik 70E. Je zal zeggen groot maar als je mij ziet valt het mee, ik ben gespierd, billen en dijen) Maar wat ik daarmee zeggen kijk goed naar je bouw.

  • Sommige chirugen plaatsen het liefst kleine protheses andere grote, verdiep je in de maten op internet, een arts heeft natuurlijk de kennis maar jij wilt ook wat. Kijk wat er op je borstkas past, stel je bent heel smal past er bv een diameter 11 of 10.5 cm in terwijl als je breder bent misschien wel een 12.5 cm. Wil je dan een hoge projectie of juist niet? Vraag wat past qua diameter en kijk op het net naar maten.

  • Stel dat je borsten ver uit elkaar staan, met protheses komen ze niet dichter bij elkaar. Ik zie voor en na foto's en de vorm verandert niet veel.

  • Wil je nog kinderen? Dan verandert je lichaam. Als je 40 bent heb je niet meer het lichaam van nu. Ben je dan blij met je maat? Hoe groter hoe meer ze zullen zakken.

  • Mocht je een prothesewisseling na 15 jaar krijgen, grotere maat is altijd makkelijker dan rekt je huid mee. Maar heb je nu een grote prothese en je wilt over 20 jaar kleiner is dat altijd moeilijker. Eenmaal uitgerekt is uitgerekt.

  • Wat vind je mooi? Bolling boven of juist niet? Met ronde prothese achter de spier, duwt de spier het al iets platter dan heb je ook een soort anatomische vorm. Denk eraan boven of onder de spier? Boven kan gaan zakken en op latere leeftijd kan je dan een dubbele borst krijgen. Onder/achter de spier vaak minder kapselvorming en prothese blijft op zijn plek.

  • Denk aan je litteken, stel dat je deze in de borstplooi doet en over 20 jaar wil je groter kan het litteken naar boven komen (meestal niet, heb ik ook niet gehad).

  • Denk aan het merk prothese alle ophef over PIP wil je echt niet. Schijnt dat Natrelle en Mentor de enige zijn die door de FDA goedgekeurd zijn. Ligt eraan met welk merk ze een contract hebben die promoten ze natuurlijk ook. Trap er niet in, kijk naar feiten op het net. De een vindt Nartrelle goed de ander Sebbin, is maar niet met wie ze een deal hebben. 100 voor de prijs van 1.

  • Als deze man waar je 4 juni een gesprek mee hebt niet goed voelt, kan je altijd elders gaan. (Toen mijn PIP's eruit gingen heb ik 3 artsen gesproken).

  • Tot slot schrijf alles op en vraag om een kaartje.

Je hoeft niets met deze tips te doen hoor, maar ik weet nog dat ik die achteraf vragen had.. toen was het te laat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tiva80

dankjewel voor je reactie, ik had dat berichtje idd gelezen voordat ik een topic maakte,maar ik ben nu op consult geweest en 2 weken lang heb ik aan alles gedacht om te vragen en was zeker dat ik niets zou vergeten en heb daarom niets opgeschreven, ik zit niet echt met twijfels maar ik verschiet er eigenlijk van ondanks het gesprek goed verlopen was dat er eigenlijk niet verder op in gegaan is, ik heb wat vragen kunnen stellen die ik het belangrijkste vond en hij luisterde en antwoorde met een correcte uitleg maar achteraf was ik natuurlijk vergeten het merk te vragen.

Het overdonderd mij ook allemaal, ik zit al jaren met die gedachte en dan uiteindelijk de stap te zetten, het is niet niks en wil idd geen spijt hebben achteraf.

Bedankt! Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan altijd een 2e consult inplannen je vragen uitprinten meenemen en 1 voor 1 afgaan. Is echt niet raar om te doen maar alleen maar goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid ik ben onlangs bij dr Plovier geopereerd en ik ben super tevreden over het resultaat, de voorzorg en de nazorg.

Hij gebruikt 2 merken protheses: Sebbin en Cereform.

Ik heb hem gevraagd wat het verschil is tussen deze twee protheses, en waarop hij de keuze baseert.

Qua kwaliteit zijn deze protheses even goed. Je hebt bij allebei ook levenslange garantie.

Het verschil zit hem in de maten. Kijk maar eens op de websites van Cereform en Sebbin. Daar vind je maten tabellen.

http://www.promedix.cz/soubory/Naturgel.pdf Dit is het tabel voor sebbin.

http://www.cereform.nl/pages/Rond.html Hier kun je tabellen vinden voor cereform.

Hier kun je zien dat de cc's en de maten verschillen. Hij kijkt dus naar welke prothese het mooist bij jouw lichaam en gewenst resultaat past.

Het is logisch dat als hij zijn verhaal heeft gedaan, en je hebt niets te vragen, dat hij dan ook weer verder gaat naar de volgende.

Hij heeft bij mij al mijn vragen tijdens het consult beantwoord, en toen ik geen vragen meer had was het gesprek ook klaar.

Als je toch nog heel veel te vragen hebt, zou ik nog een afspraak maken. Zorg dan wel dat je dan een lijst met vragen hebt, anders kom je nog niet verder.

Maar je kan ze ook altijd bellen/mailen!

Je mag mij ook vragen stellen als ik je daarmee verder kan helpen :)

Ik had achteraf ook te weinig gevraagd voor mijn gevoel. Ook ik was een beetje van slag toen ik daar eenmaal echt zat haha dan vergeet je een hele boel. Maar hier op het topic heb ik heel veel informatie gevonden, en ik heb nog een aantal keer ge-e-mailt met BeClinic. En voor de operatie heb ik ook nog het een en ander met dr Plovier doorgenomen.

Succes in ieder geval! En vragen stellen mag hier altijd!

Liefs, Cloontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Datum staat vast :) kan al niet meer wachten.

Maar nu vroeg ik me af hoelang jullie hebben gewacht om de steun-BH uit te doen, ik weet dat het 4 weken dag en nacht aanmoet maar hebben jullie deze langer gedragen?

Aangezien ik juist geteld 4 weken na de operatie op vakantie vertrek.

En wanneer zijn jullie gaan shoppen voor nieuwe bh? Want ik zal ook een nieuwe bikini nodig hebben, mijn oude zullen niet meer passen :P

En wat hebben jullie verteld op het werk? Ik wil niet liegen tegen mijn baas, maar ik wil ook niet dat ze weten dat ik 2 weken thuis ga zijn voor een borstvergroting :S

Kan iemand mij helpen aub?

Lieve groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cloontje,

Bedankt voor je uitgebreide uitleg, ik heb enkele dagen gewacht en info opgezocht en goed nagedacht over hoe belangrijk dit was voor mij.

Heb uiteindelijk gebeld met nog wat vragen en ze zijn echt vriendelijk en geven je tips enzo dus ik was gerust en heb dan beslissing genomen om het toch te doen, datum staat vast,18 juni :)

Ben al volop aan het surfen voor fotos :P

Lieve groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum hoor!!!!!

Ik wilde ook al zeggen dat je anders gewoon moet bellen,maar dat had je zelf al gedaan.....ze zijn daar inderdaad erg vriendelijk en geen vraag is te veel.

Ik ben zelf ook afgelopen maandag op consult geweest bij Dr.Plovier om 14.30...toevallig zeg!!

Mijn datum staat op 8 juni gepland!!!

Spannend allemaal hè!?

Gelukkig is dit forum er...kunnen we elkaar allemaal steunen in deze spannende tijd!

Liefs Deb

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hey Bluebird

ik ga net als jij op 18 juni onder het mes bij Dr Plovier. 't Begint inderdaad stilletjesaan te korten he ;-)

Dr Plovier heeft bij mij een zeer aangename en professionele indruk nagelaten. ik heb er zeker het volste vertrouwen in.

Om hoe laar wordt jij verwacht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooooh spannend hè meiden...ik ga a.s. vrijdag(8juni) onder het mes bij Plovier!!!!!!!!!!!Zenuwen gieren door mijn lichaam!!!!!!!!!!

Ik ga jou topic volgen hoor bluebird!

Anais77 heb jij ook een topic?Ga ik die ook volgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meiden,

@Anais77 ik word om 7u verwacht zal een van de eerste zijn zeker? En jij?

@debsters Goh voor jou is het bijna zover :125: Ik zal ook jouw topic volgen, ben benieuwd hoe het verlopen is, neem je ook fotos mee?

Knuf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjeemig dat is vroeg zeg...maar je hoeft dan tenminste niet langer in de zenuwen te zitten,hihi!!!Spannend!

Hij heeft al foto's hoe ik het graag zou willen hebben....ik ben wel erg aan het twijfelen nu over de cc's....de bedoeling is 350cc maar is dat niet te veel ze moeten ook weer niet te klein blijven,bang dat ik later spijt krijg als ze niet grrot genoeg zijn....poeh....snap je...twijfel twijfel twijfel...aaaaargh,word gek van mezelf,hihi?!?Zal het er vrijdag nog maar weer over hebben...

Liefs Deb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

ik ben om 10.30u aan de beurt. Heb het wat laten verlaten wegens ik eerst nog mijn kindjes naar school moet brengen en ik toch wel behoorlijk wat spitsverkeer verwacht ...

Normaal gezien was ik ook op 8 juni aan de beurt maar kreeg geen verlof aangezien mijn baas reeds vakantie had genomen.

Hoe lang blijven jullie thuis van het werk? ik heb 1 week voorzien, hoop dat dit genoeg is ...

nog 14 daagjes en tis zover :))

de spanning begint toch al wat te stijgen hoor ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anais77@

Goh zou ik in jou plaats zijn gekomen?Hoe laat stond jij erop op 8 juni????

Ik heb er 2 weken voor uitgetrokken...het schijnt toch wel dat je dat nodig hebt hoor!

Tja en over 14 dagen is het voor jullie zover....maar die zijn ook zo voorbij hoor.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh hoe laat dat exact was, weet ik niet meer. Behoorlijk vroeg hoor.

Zou goed kunnen dat jij in mijn plaats komt ;-)

Ben benieuwd naar je verslagje.

Ik heb gevraagd naar een volle C, kleine D. hij sprak over 400cc. wil ze in ieder geval niet te groot en zo natuurlijk mogelijk.

Ben nu nog volop op zoek naar foto's om mee te nemen. Waar heb jij de jouwe gezocht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spitsverkeer heb ik geen last van,woon namelijk in de buurt :125:

Ik ben 2 weken thuis en hoop dat ik erna terug in vorm ben om te gaan werken, ik zal mezelf aan de sofa vastmaken zodat ik voldoende rust :93:

Bij mij heeft hij het niet gehad over cc's, ik had wel gezegd dat ik niet groter wil dan een kleine of gewone C cup aangezien ik maar een lege A cup heb en wil ook niet

dat het ineens opvalt maar ben idd ook nerveus of het wel mooi zou zijn en of ik het me achteraf niet zou beklagen dat ik niet groter ben gegaan, dus ik kan enkel hopen dat

ze een beetje lijken op de fotos die ik heb.

Ik weet niet of ik hier een url mag plaatsen maar mijn fotos heb ik gevonden op http://www.seindujour.fr/plus-beaux-seins

want als ik in google op borsten of breasts of eender wat zoek vind ik niet echt veel of toch niet mijn zin :131:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spitsverkeer heb ik geen last van,woon namelijk in de buurt :125:

Ik ben 2 weken thuis en hoop dat ik erna terug in vorm ben om te gaan werken, ik zal mezelf aan de sofa vastmaken zodat ik voldoende rust :93:

Bij mij heeft hij het niet gehad over cc's, ik had wel gezegd dat ik niet groter wil dan een kleine of gewone C cup aangezien ik maar een lege A cup heb en wil ook niet

dat het ineens opvalt maar ben idd ook nerveus of het wel mooi zou zijn en of ik het me achteraf niet zou beklagen dat ik niet groter ben gegaan, dus ik kan enkel hopen dat

ze een beetje lijken op de fotos die ik heb.

Ik weet niet of ik hier een url mag plaatsen maar mijn fotos heb ik gevonden op http://www.seindujour.fr/plus-beaux-seins

want als ik in google op borsten of breasts of eender wat zoek vind ik niet echt veel of toch niet mijn zin :131:

Mooie foto's op de site hoor. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh hoe laat dat exact was, weet ik niet meer. Behoorlijk vroeg hoor.

Zou goed kunnen dat jij in mijn plaats komt ;-)

Ben benieuwd naar je verslagje.

Ik heb gevraagd naar een volle C, kleine D. hij sprak over 400cc. wil ze in ieder geval niet te groot en zo natuurlijk mogelijk.

Ben nu nog volop op zoek naar foto's om mee te nemen. Waar heb jij de jouwe gezocht?

Ik moet om 10 uur aanwezig zijn en om 11 uur ben ik aan de beurt..............

Ik heb foto's van dit forum gehaald maar als je nog meer mooie foto's wilt zien kun je op deze Amerikaanse site ook heel veel mooie resultaten zien met voor en na cup maat erbij!!!

www.beverlyhillsplasticsurgery.com en dan naar Breast Augmentation en dan photos aanklikken boven in het scherm.

Ik denk dat ik daar vrijdag ook nog wat foto's van meeneem....heb er een paar gezien die me wel aanspreken.

Succes met zoeken.....moeilijk hè!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spitsverkeer heb ik geen last van,woon namelijk in de buurt :125:

Ik ben 2 weken thuis en hoop dat ik erna terug in vorm ben om te gaan werken, ik zal mezelf aan de sofa vastmaken zodat ik voldoende rust :93:

Bij mij heeft hij het niet gehad over cc's, ik had wel gezegd dat ik niet groter wil dan een kleine of gewone C cup aangezien ik maar een lege A cup heb en wil ook niet

dat het ineens opvalt maar ben idd ook nerveus of het wel mooi zou zijn en of ik het me achteraf niet zou beklagen dat ik niet groter ben gegaan, dus ik kan enkel hopen dat

ze een beetje lijken op de fotos die ik heb.

Ik weet niet of ik hier een url mag plaatsen maar mijn fotos heb ik gevonden op http://www.seindujou...lus-beaux-seins

want als ik in google op borsten of breasts of eender wat zoek vind ik niet echt veel of toch niet mijn zin :131:

Ik ga jou gevonden site ook even bekijken....maar raar dat hij geen cc's genoemd heb bij jou????Dus je weet nog helemaal niet wat er bij jou ingaat????Ben je niet nieuwsgierig dan???

Ik zou dat wel willen weten hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik zei wat ik ongeveer wou, zei hij gewoon, dat zien we achteraf af en dat ik best fotos meeneem van wat ik wou.

Ben super benieuwd maar zelfs als hij over cc praat zou ik toch niet veel van snappen want hij heeft laten verstaan dat bij de ene vrouw bv 350cc een C cup geeft en bij de andere dan weer een D ofzo.

Maar ik heb er wel een goed oog in als ik zo de verhalen hoor van hem en als ik het hem duidelijk vraag op de dag zelf van wat ik wil, dan ben ik zeker dat het vers in zijn geheugen zit, haha :75:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.