Ga naar inhoud

Vraagje (net geopereerd)


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik ben hier nieuw en heb de laatste tijd veel verhalen gelezen en informatie gekregen via dit forum :)

Afgelopen dinsdag 8 mei ben ik geopereerd bij de van Raath kliniek in Leusden, alles is heel goed gegaan. De pijn viel me reuze mee. Gisteren en vandaag rustig aan gedaan en om mij heen helpt iedereen me :)

Alleen nu is mijn vraag of het normaal is dat ik pijnscheuten krijg, vooral in mijn linkerborst. Ik maak me er toch een beetje druk om, terwijl de pijn erbij hoort.... Zolang ik lig of zit voel ik niets van pijn, maar als ik ga lopen dan doet vooral mijn linkerborst een beetje pijn en wordt soms ook warm. Ik heb er wel nog verband omheen wat vrij warm is, dit mag er morgen af. Dus ik weet ook niet of het verder rood is ofzo.

Weten jullie hier iets meer van? Is het normaal en wat voor een pijn hebben jullie de eerste dagen ervaren?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid als eerste, gefeliciteerd!

Je bent pas 2 dagen po.. dat is heel normaal!

De eerste 4 dagen zullen het ergste zijn. Mijn pc zei dat ik hem de eerste dagen de huid vol zou schelden, hem zou haten en boos op hem zou zijn, haha!

Gelukkig heb ik absoluut geen pijn ervaren, maar er zijn dames die door een hel gaan de eerste dagen.

Niets om je druk om te maken.

Liefs, Cloontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Cloontje, bedankt!! Je antwoord stelt me al meer gerust :) Echte pijn heb ik ook niet, maar wel een branderig en trekkerig gevoel. Ook is mijn linkerborst vrij warm, dus ik koel hem nu lekker. Net het verband eraf gehaald en het resultaat is echt verbluffend, ik ben zó blij! Nu maar hopen dat het warme pijngevoel snel verdwijnt zodat ik er van kan gaan genieten!!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.