Ga naar inhoud

Bettyboobie25 : 11 mei 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik wordt morgen geopereerd door Dr koopman in de bergmankliniek! Ik heb na 2 kinderen een slappe A-cup en gaf aan dat ik wel een C-cup wilde. Maar na het passen van de protheses kwamen we toch tot de conclusie dat 400 cc wel goed bij me stond. Ik denk dus dat het een D-cup gaat worden. Geen probleem hoor ik ben lang (1.80) en kan dat goed hebben denk ik. Ik vertrouw erop dat hij de goede maat uitkiest voor me. Ze worden dual plane geplaatst. Ik moet al om 9 uur aanwezig zijn dus we gaan om kwart voor 8 van huis weg. Lijkt me een goed plan want ik zal morgen misschien best zenuwachtig zijn. Ik zie wel een beetje op tegen die eerste dagen dat je afhankelijk bent met uit bed komen enz... Gelukkig is mijn vriend een week thuis en neemt alles over hier thuis. En ik hoop dat ik het na 9 dagen wel weer een beetje alleen red met de kids. De jongste is 1,5 jaar dus die vraagt veel van me. Maar goed ik zie het allemaal wel het is voor een goed doel! Ik laat snel weten hoe het is verlopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes morgen bet,

Met uit bed komen, zou je je zelf een half liggend positie kunnen geven met een kussenfeest onder en om en je heen.dan kom je al een heel eind. 1 been eruit al klemmend langs je bed en je buikspieren aanspannen. Zo kan je man doorslapen.

Een goed herstel toegewenst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles is goed gegaan ik ben alweer eventjes thuis. Er is 400 cc ingegaan en ik geloof dat ik hier heel blij mee ga zijn! Ik zit nog volop onder de jodium en ik voel dat ik ook al behoorlijk beurs ben aan de zijkant en langs mn ribben. Zondag mag mijn tape eraf en dan kan ik ze goed bewonderen :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobies! Ik ben vorige week geopereerd door dokter koopman:) Het is echt een vakman:) Ben nu al echt super blij mee moest vandaag voor controlen komen en hij was ook erg tervreden.. Ik heb bijna geen pijn gehad alleen een beetje beurs en spierpijn.. Ik hoop voor je dat het ook meevalt:) Fijn herstel en laat je lekker voor je zorgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds vannacht ben ik af en toe flink misselijk en moet ik kokhalzen maar er komt niks uit. Volgens de kliniek kan dat nog van de narcose zijn. Ik voel me daardoor best zwak. Qua pijn gaat het heel goed. Amper pijn nog. Wel flink veel vocht in mijn borsten dus ze staan flink strak. De tape is inmiddels van mijn borsten af en ben wel een beetje geschrokken van de grootte... Nou weet ik dat het nog flink gaat slinken. Ik hoop het maar! Ik voel me enorm moe omdat ik heel slecht slaap. Ik denk dat ik vanavond maar een slaappilletje inneem die ik gekregen heb. En hopelijk kan ik snel weer een beetje op mijn zij slapen! Ik kan niet wachten totdat die 6 weken voorbij zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bet, ik weet niet of ik al heb gefeliciteerd, bij deze dan. Maar ik kan je verzekeren dat alles na anderhalve week echt stukken beter gaat. Even doorbijten meid. Ik ben va vandaag eindelijk niet ziek, strak en moe. Va dag 1 niet echt pijn ervaren maar meer zwaar. Ik denk dat m'n lichaam t nu een beetje aan t accepteren is. ik heb ze va 3-5.

Ik hoop zo erg dat jij je snel ook zo gaat voelen. Fijne Moederdag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die 6 weken die gaan voorbij :) het is even doorbijten allemaal .

Pff man het staat m goed bij nog hoor helemaal niks kunnen ..je lichaam die continu moe is ....de gedachte komt hier ooit een einde aan ...

Maar die komt er ! in een keer ga je voelen dat je weer voor uit gaat ,weer beter in je vel gaat zitten en overal weer zin in hebt ...

En dan denk je zoooo dat is voorbij en dan is het sneller gegaan dan je denkt .

Veel relaxen ouwe wijfen programma's kijken ..films kijken die je altijd al gezien wilt hebben ..lekker slapen (slapen is genezen ) probeer een beetje te genieten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartstikke bedankt! Ik heb vannacht alweer beter geslapen heerlijk! Niet meer misselijk en het vocht is op het moment redelijk afwezig voor mijn gevoel. Ik had gisteravond ook even zo'n dipje van, hoelang gaat dit duren, komt het ooit nog wel goed? Maar vandaag voel ik me best ok. Ben natuurlijk niet topfit maar ik kan rustig mijn tanden poetsen, strakjes even douchen en voor de rest zorgt mannetje lief heel goed voor me. Ik ben ook zo blij met dit forum. Als ik me wat minder voel dan lees ik hier even wat en dan weet ik dat we dit allemaal door hebben gemaakt en dat het goed komt. Bedankt meiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn, dat t ietjes beter gaat. Er zullen vast nog wel wat Ups en down komen meid, maar zoal je net zelf laat weten, we zijn er voor elkaar. Hier mag je lekker uitspugen over hoe alles verloopt. Goed, minder of slecht. Het kan alle kanten op mét die boobies. Elke dag is verassend. Ze zien er wel bijzonder mooi als dat die van jou zijn op de foto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Vandaag heb ik een mindere dag. Ik ben voor het eerst weer alleen met de kids en ik merk dat ik langzaamaan toch teveel doe. De zijkanten van mijn borsten doen zeer en ik weet niet of het de huid is die zeer doet of de spier... Ook heb ik af en toe last onder mijn borsten het voelt dan alsof ik een gekneusde rib heb. Maar ik ben er al achter hoe dit komt. Ik strek me af en toe teveel en dan rekt het op daar geloof ik... Dus ik kom tot de conclusie dat ik echt nog niet helemaal beter ben en dat ik nog steeds rustig aan moet doen... Het is ook pas 10 dagen geleden en ik heb nog ruim 4 weken te gaan met herstellen. Ik wil het allemaal gewoon te snel. Ik vind ze ook nog zo groot. Ik heb van het weekend toch even bh's gepast in de winkel om een beetje een idee te krijgen van wat voor maat ik krijg. Nou ik ben me lam geschrokken... Ik denk dat ik op 75 E uit kom... Niet echt wat ik gevraagd had... Dus ik voel me daar ook wat sombertjes over... Kan iemand me trouwens helpen met het plaatsen van foto's in een album want het lukt maar niet en ik heb toch de instructies opgevolgt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Hey meid,

je hebt een mindere dag..valt ook tegen zo een eerste dag alleen. Je doet toch al snel te veel! Had tot na 3 weken nog wel zulke pijnlijke scheuten in mijn boobs, als ik te veel gedaan had. Duurt echt wel weer even.

Je bent nu 10 dgn po, laat het effe bezinken en ontzwellen. Wel knap dat je na 10 dagen al durfde te gaan passen. Heb echt strikt 6 weken in mijn kliniek-bh gelopen. Was bang dat ze eraf zouden vallen als ik hem ook maar even uitdeed.. :141: ..Ze zijn nu ook nog erg gespannen..geduld..het vreselijke woord hier op het forum komt ook nu weer terug.

Over foto's plaatsen..via mij instellingen (bovenin bij je naam), dan kun je links tabblad Galerij aanklikken, dan create a new album. Of je kunt foto's toevoegen als je al een album hebt, maar dat denk ik dus niet.

hoop dat het lukt.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Goldygoldlocks

Hoi Bettie,

Ik vond die eerste 6 weken ook een ramp. Duurde veel te lang voor mijn gevoel. En dan die vreselijke band nog de eerste 4 weken. Ben blij dat dat achter de rug is. Maar toch achteraf ben je het ook zo weer vergeten hoor. Ik doe echt alles zelf weer, ben morgen 8 weken po. Ik ben ook geholpen door dr. Koopman. Kundige maar aparte man! ;)

Hoop dat je dag morgen beter is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die mindere dag heeft iedereen denk ik wel gehad...probeer toch nog iets rustiger aan te doen..herstel is echt belangrijk..die foto's lukken mij ook al niet..haha..dacht al dat het aan mij lag...sterkte meid en rustig aan he...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag zijn de kids lekker bij mijn schoonmoeder dus ik heb heel de dag voor mezelf en doe lekker niks! Ik heb me gisteren vrij rustig gehouden en ik merk dat ik dan inderdaad minder last heb van mijn borsten en vooral eronder bij mijn ribben. Ik ben blij te horen dat dit toch echt overgaat want gisteren kreeg ik even het gevoel dat het misschien blijvend is.. Dat is dan gewoon een bange gedachte van me!

@Goldygoldlocks: Ja Dr Koopman is inderdaad een vriendelijke maar aparte man haha! Is het jou ook opgevallen dat hij aan je hand trekt als hij je een hand geeft, net alsof hij wil zeggen nou schiet op en loop naar binnen. Hij is verder wel heel nuchter en dat heeft op mij wel een goede uitwerking. Wel merk je dat het een drukbezette man is want als het even snel snel kan zal hij het ook doen. Over die band deed hij ook heel makkelijk. Ik moest hem wat hoger dragen en als hij knelde mocht ik hem best losser doen geen probleem vond hij.

Ik vind die band wel ongelooflijk jeuken trouwens! Ik zou blij zijn als ik hem af mag laten. Vrijdag mogen lekker de hechtingen eruit. Ik ben benieuwd hoe ze eruit zien. Dan ben ik alweer 2 weken po. Die week erop ga ik weer rustigjes aan werken en dan denk ik dat die 6 weken zo voorbij gaan. Vanaf wanneer zou ik mijn zoontje weer mogen tillen? Hij weegt 13 kilo. Hij is 1,5 jaar dus kan lopen en met hulp kan hij de trap op en af maar gisteren heb ik behoorlijk moeten vogelen om hem in en uit zijn ledikantje te krijgen voor zijn middagdutje. Ook kan ik niet met hem weg op de fiets want dan moet ik hem veel te hoog optillen in zijn fietsstoeltje. Gelukkig kan hij wel zelf in de wandelwagen klimmen en eruit dat scheelt weer anders zat ik alleen maar binnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou je zoontje pas na een week of 6 p.o tillen,

mijn zoontje is iets zwaarder en gisteren moest ik hem wel tillen en daar had ik gelijk spijt van..

Heb de hele dag last gehad..ik ben iets langer p.o en dan is het toch ook nog oppassen geblazen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi meiden,

Het is wel weer eens tijd voor een update denk ik!

Het is inmiddels 4 weken geleden dat ik ben geopereerd en ik voel me geweldig!! Als ik terugkijk op het hele avontuur zou ik het zo nog een keer over doen. De eerste 2 dagen heb ik flinke spierpijn gehad maar eigenlijk dag 3 voelde ik me al stukken beter. Ik heb alleen paracetamol geslikt de eerste dagen en dat was voldoende. Met 2 weken zijn de hechtingen eruit gehaald en de verpleegster zei dat dat even zeer kon doen. Ik heb er echt absoluut niks van gevoeld. Scheelt ook wel dat het daaronder nog wat verdooft aanvoelt. De littekentjes zagen er meteen al heel mooi uit. Totaal niet rood of bobbelig. Ik ben gaan smeren met het cremepje wat ik in de kliniek heb gekregen en ze genezen enorm goed.

Ik ben heel tevreden met het resultaat. Ze zitten al een stuk lager en zijn al vrij soepel. Ik kan ook weer heerlijk op mijn zij liggen. Ik heb vorige week mijn eerste bh gekocht en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik van een a 75 naar een e 75 ben gegaan!! Dit had ik echt nooit verwacht. Ik had om een c gevraagt, maar achteraf ben ik zo blij dat het groter is uitgevallen. Al met al ben ik dus super tevreden en ik kan niet wachten tot ik de sportbh mag uitlaten en lekker kan gaan shoppen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja inderdaad! :51: Wat is dat hard gegaan. En ik zag enorm op tegen die 6 weken met sportbh maar eigenlijk vind ik dat enorm meevallen. Hij zit nu juist erg lekker en ik ga hem zeer zeker in de toekomst nog gebruiken bij het hardlopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Betty,

ik heb 30/6 een 1e afspraak bij dr. Koopmann in Den Haag.

Weet niet of hij de operatie dan ook uit gaat voeren. (denk het wel).

Dank je voor je verhaal. ondanks dat ik het nu allemaal pas lees, krijg ik een idee wat me te wachten staat.

Ik kan niet al je foto's zien, maar die foto, in beeld bij je berichtje. WAUW!

Wees er trots op.

Wie weet kan ik over een tijdje ook zo'n foto plaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dankjewel pietje!

Ik vind het een goede chirurg! Je kunt je boobs met een gerust hart aan hem overlaten.

Vandaag is het 6 weken geleden dat ik ben geopereerd! En eindelijk mag ik gewone bh's gaan dragen! Wat zijn die weken snel gegaan en ik zou het zo weer over doen. Ik ben enorm tevreden met mijn borsten. Het is e 75 geworden. Eerst was ik erg geschrokken van de maat maar inmiddels wil ik ze absoluut niet meer kleiner!!

Helaas lukt het me nog steeds niet om fotos te plaatsen in een album dus ik heb alleen dit mini fotootje bij mijn gebruikersnaam staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.