Ga naar inhoud

deukjes bij tepel


Aanbevolen berichten

hallo,

ook ik heb een vraag aan een van de chirurgen die hier actief zijn.

allereerst ben ik nog altijd op zoek naar antwoord op de vraag of iemand weet of er pip implantaten zijn gebruikt bij linea aesthetica te brussel? ze beweren pertinent van niet maar of dat waar is is de vraag;)

in 2003 heb ik daar mijn borsten laten vergroten. het zag er heel natuurlijk uit. mede doordat de ruimte er al was aangezien ik vroeger altijd al cup d had maar na de zwangerschap de inhoud verdween:( de huid was er dus al dus is alleen weer heropgevuld zeg maar dmv siliconen. heb nu weer gewoon cupd.

ik heb in mijn linkerborst een raar gevoel als ik op mijn rug lig. sinds een jaartje ongeveer. ook zitten er deukjes onder mijn tepel. hoe warmer weer t buiten is hoe meer deuken en rimpeltjes ik voel.

wat kan dit evt zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi blondje,

Wat vervelend voor je.

Ik heb daar m'n lipo gedaan 6jr gelee en heb ook een deuk aan overgehouden. Dit zou zelf wegtrekken zeiden ze. Ik ben tweemaal ernaar toe gegaan, waarvan 1x na 8mnd en er zijn foto's gemaakt daarna zou ik terug gebeld worden. En de 2e x na 3jr heb ik 3 1/2 uur gezeten en op de dokter gewacht die mij behandelende. Hij liep nog voorbij en toen ik vroeg wanneer ik geroepen zou worden aan aan de ass. Toen zei ze dat hij er vandaag niet was. Woedend was ik om voor niks gereisd t hebben met de trein. Ik ben voor de rest wel tevree, maar ze gaan hier niet goed met klachten om. Gelukkig kan ik het plekje wel bedekken. maar wat begrijp ik je goed. Dit is toch iets wat stoord, maar je wordt maar niet gehoord.

Hier ben ik dus niet gegaan voor m'n bv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.