Ga naar inhoud

Van welke cupmaat naar welke cupmaat ben jij gegaan?


Aanbevolen berichten

ik ben 171cm en 64kg

Ik ben met cereform 405cc high profile dual plane van 75a/b naar een 75 D/E gegaan denk ik.

vandaag voor het eerst gemeten en de tabellen spreken elkaar nogal tegen. Ik ben ook nog maar 6dagen PO dus het is nog een kwestie van afwachten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een verschillen. Zo weet je toch nooit hoeveel cc je moet kiezen om een bepaalde bh maat te krijgen?

Stel je hebt een low profiel maar wel bv 400 cc dat bv overeenkomt met eeen 300 cc high profiel van een ander merk. Dan betekent het dat je mey een low profiel bredere borsten hebt = grotere cup. Maar boven monder gevuld. Dus dan heb je met die minder cc en wel een hoge projectie de zelfde cupmaat?

Anywayyyzz.

Ik pas alles. B, C en D.

Ik ben 1,58 en weeg 57kg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt wat je zegt Tiva!

Je kan met minder cc low profile dezelfde cupmaat bereiken als met een high profile die meer cc's heeft, alleen zit het hem bij de ene in de breedte, en bij de andere in de projectie/hoogte.

Ligt er maar net aan welke vorm borst je zelf mooi vind, en wat er 'in' je lijf past.

Stel dat een wat smaller iemand een F cup wil, en daar past kwa breedte geen 400cc low/medium profile prothese in, dan zou de chirurg kunnen beslissen om bijv een 450cc High/xtra high profile te pakken...dan is de prothese smaller maar hoger en iets meer projectie waardoor alsnog de F cup behaald kan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.