Ga naar inhoud

Van welke cupmaat naar welke cupmaat ben jij gegaan?


Aanbevolen berichten

Wie o wie is er ongeveer 1.75/1.80 en weegt rond de 70 kilo??

Van welke cupmaat naar welke cupmaat ben jij gegaan?

Zelf wil ik van een B/C naar een D/E?? Graag hoor ik van personen die ongeveer zo lang zijn als ik wat jullie ervaring is met de nieuwe cupmaat :)

Groetjes BCNmeid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ,

Ik ben 1.82 en 62 kilo .

Had hiervoor een 75 a en ben naar een 75 d gegaan .

Heb wel even moeten wennen eraan maar ben nu heel gelukkig staat ook mooi bij mn lengte .

Mn ervaring is dat ik veel voller lijk dan vroeger en mn shirts vullen .

Loop rechter op en voel me erg trots !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks allemaal! De meesten zijn dus naar een E gegaan. Ik denk dat dat ook goed past in verhouding met de lengte van ons lichaam en het postuur. Zelf zat ik te denken aan een grote D of een E. Als je het toch doet, moet je het gelijk goed doen toch?! :P Maar ik wil wel in verhouding blijven.

Morgenavond heb ik mijn eerste gesprek en ik ben benieuwd hoe en wat.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Misschien nog iemand die een reactie wilt plaatsen?

Inmiddels heb ik zelf met de dokter besproken om er minimaal 450 cc in de plaatsen. Dit is natuurlijk voor iedereen verschillend qua lichaam e.d. maar een soort van vergelijking is altijd fijn!

Ik ga dan van een b cup naar (naar verwachting) DD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie o wie is er ongeveer 1.75/1.80 en weegt rond de 70 kilo??

Van welke cupmaat naar welke cupmaat ben jij gegaan?

Zelf wil ik van een B/C naar een D/E?? Graag hoor ik van personen die ongeveer zo lang zijn als ik wat jullie ervaring is met de nieuwe cupmaat :)

Groetjes BCNmeid

Hallo,

Ik zit precies hetzelde eigenlijk, vandaar dat ik reageer. Ik ben 1.76 lang en weg ongevver 68 kilo.

Ik ben deze week prothesen gaan "passen"en heb gekozen voor 375 cc. Zelf heb ik een c cup, maar niet vo.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Misschien nog iemand die een reactie wilt plaatsen?

Inmiddels heb ik zelf met de dokter besproken om er minimaal 450 cc in de plaatsen. Dit is natuurlijk voor iedereen verschillend qua lichaam e.d. maar een soort van vergelijking is altijd fijn!

Ik ga dan van een b cup naar (naar verwachting) DD

Hoi,

denk dat 450 mooi in verhouding is. Wel groot, maar niet te. En mijn 75E ziet er niet uit als een natuurlijke cup E. Het oogt meer als een d-cup. Lijkt toch iets kleiner met protheses.Er zit ook veel aan de zijkant, denk dat wij daarom een cupje groter nodig hebben als wat het lijkt. Daar moest ik wel heel erg aan wennen in het begin trouwens, dat ik mijn boobs voelde tegen mij armen.

Veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

denk dat 450 mooi in verhouding is. Wel groot, maar niet te. En mijn 75E ziet er niet uit als een natuurlijke cup E. Het oogt meer als een d-cup. Lijkt toch iets kleiner met protheses.Er zit ook veel aan de zijkant, denk dat wij daarom een cupje groter nodig hebben als wat het lijkt. Daar moest ik wel heel erg aan wennen in het begin trouwens, dat ik mijn boobs voelde tegen mij armen.

Veel succes

Ja dat denk ik ook. Ik heb brede schouders en heupen, ik heb mijn rondingen en daar passen mijn nieuwe boobies dan mooi bij. Dat ik een D had en een push up bh droeg voelde ik deze ook bij mijn armen en dat is erg grappig omdat je dan zelf denk, jeetje wat groot, maar positief haha.

500 cc zal teveel worden, maar ik wil echt DD/E en geen D dus ik denk, mss moet ik tussen de 450 en 500 in gaan zitten?!?!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Ja dat denk ik ook. Ik heb brede schouders en heupen, ik heb mijn rondingen en daar passen mijn nieuwe boobies dan mooi bij. Dat ik een D had en een push up bh droeg voelde ik deze ook bij mijn armen en dat is erg grappig omdat je dan zelf denk, jeetje wat groot, maar positief haha.

500 cc zal teveel worden, maar ik wil echt DD/E en geen D dus ik denk, mss moet ik tussen de 450 en 500 in gaan zitten?!?!?

Is natuurlijk voor ons hier moeilijk in te schatten, maar als je PC goed naar je luistert, dan weet hij vast wat mooi zal zijn. Mijn PC heeft het bij mij ook mooi ingeschat. Hij heeft de keuze 350cc tijdens de operatie gemaakt, terwijl ik zei, zo groot mogelijk bij twijfel. Dan mag de 380cc er in. Maar hij vond de 350 toch mooier bij mijn lijf. Ben dan ook niet klein en ben niet dik. Wilde ook geen mega-boobies, maar gewoon mijn eigen gevulde cup terug, met een beetje extra.. :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ben 1.68 Cm en weeg 58 kilo !

Ben met 450 CC van een 75A naar 75E gegaan!

Ziet er goed uit! Super gedaan! Bedankt voor je antwoord! Ik denk steeds meer dat 450 cc goed is en het anders teveel wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Ik ben 1.62 en weeg ongeveer 60 kilo. Ik had een 75B en heb nu een 80D, met 300cc links en 330cc rechts, extra high profile. En nog veranderen ze steeds, sommige 80D bh's zitten alweer strak.... :68:

Groetjes,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, ik had een 80b en ben met 295cc prothese, Natrelle mcGhan......nu op een 85d.. maar waarschijnlijk gaan ze nog een beetje kleiner worden, ik hooooop het niet..... :102:

ik weeg 64 en ben 1.71 lang...

omtrek 93 boven en 73 middel....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben van 80B naar een 75F

Ik heb 450 cc ronde protheses op de spier gekregen.

Ik be 1.75 en weeg 68 kilo.

Kijk maar even bij mijn fotoos voor het resultaat!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey.

ik ben 1.67 en weeg 78 kilo.

Ik zat op een B/C en heb nu met 480 cc een E of vaak een F. me omvang is 85.

Het ligt idd per persoon wat het resultaat word met het aantal cc"s

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wouw super bedankt voor al jullie antwoorden! Ik heb ontzettend goed contact met mijn arts en het aantal cc's is inderdaad erg verschillend, dat blijkt wel uit dit topic. Ik wil geen D, maar ook geen F, maar als ik zeg dat ik een E wil lijkt me dat dat niet 100% van tevoren gegarandeerd kan worden. Het is niet makkelijk. Gelukkig heb ik nog even (oktober wil ik pas geholpen worden ivm met mijn werk) XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, ik had een 80b en ben met 295cc prothese, Natrelle mcGhan......nu op een 85d.. maar waarschijnlijk gaan ze nog een beetje kleiner worden, ik hooooop het niet..... :102:

ik weeg 64 en ben 1.71 lang...

omtrek 93 boven en 73 middel....

Dat is toch groot genoeg popje,

mijn eerste keuze was jouw maat prothese, en ben op het laatste verandert van gedacht, maar heb toch wat spijt dat ik de kleinere niet genomen heb!

Ik ben benieuwd naar je resultaat!!

Veel geluk met de genezing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.