Ga naar inhoud

Italia: 15 mei 2012: Dr. de Boer : Mediconsult : Haarlem


Aanbevolen berichten

Tis ook zo fijn dat je meteen resultaat ziet! Hoe is de Boer? Ik heb morgen een afspraak met hem maar dan in het ziekenhuis. Ben wel benieuwd wat jij kwijt bent, of dat veel scheelt.

Ik hoop dat je er veel van geniet,maar dat zal wel, ik heb ze nu 22 jaar en zou niet meer zonder willen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind de pijn best meevallen tot nu toe! ik ben nu gestopt met paracetamol..vind ze wel nog een beetje te hoog en aan de zijkant liggen.. maar dat zal wel bijtrekken.. ben er blij mee ook al ha dik het groter gewild..als ik ze vergelijk met die hamlapjes die ik eerst had!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Italia,

hoe bevalt het allemaal? is het geworden wat je wilde?

Ik zit nu ook op een slappe B.

Zoooo vervelend als je in je bikini ligt op je rug en je borsten zakken in je oksels. ... pfffff.....

en dan die jurkjes en truitjes die niet leuk meer staan.

ik moet nog voor mijn 1e consult. heb al afspraak staan. Was ff aan het snuffelen en was benieuwd hoe het je bevallen is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi Italia,

Ik heb precies hetzelfde, ik wilde ook een 500 a 600cc, maar dat paste niet zei dr De Boer. Ik heb nu qua omvang 75cm bij 97cm, maar toch mist de volume aan de voorgevel vind ik. Ik denk na over een wissel in grotere cc's over 1,5jaar wanneer alles goed is genezen. Heb jij dit niet? Of ben je toch wel tevreden achteraf?

Liefs Aline

hoiii dank je wel voor jullie reacties..

ik kan helaas niet meer dan 295 cc erin. dus dan ga ik daar maar voor. ik ben ook bij 3 verschillende artsen geweest en ze zeggen allemaal hetzelfde.. dus heb ik mij er maar bij neergelegd.. en wie weet krijg ik toch die volle D die ik wil, een vriendin van mij heeft 220cc erin maar ook een volle D, dus zal wel liggen aan je bouw etc..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden, hou ook in de gaten dat er artsen zijn die maar tornden bepaalde maat willen gaan. Als je dus smal bent, zullen sommige artsen je weigeren als je bijv 600cc erin wil hebben. Vraag dit goed na. Want Dr. Plovier bijvoorbeeld, hij is niet vies van een paar flinke borsten. Niet iedere arts gaat voor groot, groter, grootst. Het is toch een visitekaartje voor ze..

Bij een vriendin van me zei de arts; 'als je groter dan dit wil, kan ik je niet meer helpen'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

hallo allemaal,

ik heb 8oktober borstlift met ronde prothese ik heb van mijzelf een hangende c cup.

de arts zei dat hij een 280cc zou plaatsen, ben erg zenuwachtig :102:

maar ik laat het op me af komen, het zal vast wel goed komen.

Zou t erg fijn vinden om ervaringen te lezen. Ik ga het doen bij t bergman kliniek.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.