Ga naar inhoud

Italia: 15 mei 2012: Dr. de Boer : Mediconsult : Haarlem


Aanbevolen berichten

Hoii ik ben erg opgewonden want 15 mei as is het zover...

ben 38 en heb al 2 kids gehad..

ik ben zo benieuwd hoe ik mij die dag voel en hoe het herstel gaat zijn.

ik slik nu vast vit c en Arnica , voor een snellere wondgenezing.

ik hoop op een zo groot mogelijke implantaat, maar ja wat erin past weten ze pas op het moment zelf....

ik vind het erg fijn om hier te kunnen rondsnuffelen!

ik zla zeker een donatie doen als ik eenmaal plat lig en alle tijd heb..

de reden van mijn operatie is te slappe borsten die ik niet een los kan laten zonder BH (klinkt raar hahahaaaaa) nu cup B wil volle D!

grtjs Italia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi italia,

Klinkt voor ons allemaal hetzelfde hoor meid. Welkom.

Je bent al snel aan de beurt. Zenuwachtig??? Leuk hè om naar uit te kijken. Het gaat super snel. Voor je t weet heb je ze en kan je er mooi van genieten.

Let THE summer begin.

Heel veel succes de 15e

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik krijg bij Mediconsult 15 mei een borstlift met Prothese .. dr De boer adviseerde me 275 cc. mss iets groter.

maar als ik al die 600cc hier voorbij zie vliegen denk ik dat wil ik ook...

ik heb nu een B.. en wil een grote d.. ik weet dat het natuurlijk bij iedereen niet even groot of klein is.. maar heeft iemand ervaring met toch een grotere cc te kiezen dan voorgeschreven?

grtjs italia

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Italia,

Oei... dat is wel heel veel verschil he, 275 cc of 600 cc! En je wordt al over 5 dagen geholpen? Dan zou ik eerst maar eens goed nadenken waar je aan begint, voordat je straks heel veel spijt hebt! Misschien contact opnemen met Dr. de Boer of hij ook grotere wilt plaatsen? Wat heb je voor omvang? want dat heeft ook vaak veel verschil hoor, de ene haalt met minder cc een grotere cupmaat dan een ander met veel meer cc's. Als je heel smalletjes bent heb je niet zoveel cc nodig meestal. Ik had een hangende B, en ben met 450 cc achter de spier naar een 80E gegaan, ook met een lift. Je kunt mijn foto ook vinden in de galerij. Ik ben 1.72 m. en 68 kilo.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Dat is inderdaad kort dag! Ik weet dat het aantal cc's met de breedte van je borst te maken heeft, waarschijnlijk zul je er dan niet veel meer in kunnen hebben ivm de diameter. Wel kun je dan misschien kiezen voor high profile. Ik kon ook niet kiezen wat er in ging (hoewel ik juist niet groot wilde) het ging om 20 cc minder of meer. Wat ik begreep heeft het aantal cc's dus met de diameter te maken, je kunt er natuurlijk niet grotere in zetten als je borsten zelf zijn, dan kun je de protheses goed gaan zien. En kleiner (wat ik wilde) kan dan ook niet omdat het dan gaan zwemmen in je borst.

Ik zou als ik jou was even de betreffende arts bellen, wat er mogelijk is bij jou. Mijn arts had ook niet alle maten en vormen op voorraad.

Dus snel handelen!

Succes Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoiii dank je wel voor jullie reacties..

ik kan helaas niet meer dan 295 cc erin. dus dan ga ik daar maar voor. ik ben ook bij 3 verschillende artsen geweest en ze zeggen allemaal hetzelfde.. dus heb ik mij er maar bij neergelegd.. en wie weet krijg ik toch die volle D die ik wil, een vriendin van mij heeft 220cc erin maar ook een volle D, dus zal wel liggen aan je bouw etc..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes morgen italia, voor je het weet heb je ze en lig je op t strand vol zelfvertrouwen en wie weet wel topless.

Geniet van je nieuwe aanwinsten en goed uitrusten. Een vlot herstel. Ik hoop dat je tevreden zult zijn met de resultaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een joggingpak, kussen voor de terugweg tegen hobbels, cola, water, pijnstillers, (kots) zakje, TomTom als je van ver komt, iets te eten en/boek voor je partner. Ik denk dat dat t zo een beetje is. Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Italia, alvast veel succes gewenst voor morgen, je mag je armen niet omhoog doen dus bloesje of vest, en jas met rits, is voldoende. je staat nog stijf van de morfine als je er weg gaat dus pijn en misselijk zal je waarschijnlijk geen last van hebben (tenminste .. dat is mijn ervaring!)

Ik hoop voor je dat je nog lekker gaat slapen vannacht en niet al te zenuwachtig bent.

Groetjes Senna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Italia, alvast veel succes gewenst voor morgen, je mag je armen niet omhoog doen dus bloesje of vest, en jas met rits, is voldoende. je staat nog stijf van de morfine als je er weg gaat dus pijn en misselijk zal je waarschijnlijk geen last van hebben (tenminste .. dat is mijn ervaring!)

Ik hoop voor je dat je nog lekker gaat slapen vannacht en niet al te zenuwachtig bent.

Groetjes Senna

hoii Senna dank je wel.. heb helaas slecht geslapen .. maar heb zin in mijn nwe girls.. hahhaaa

Een joggingpak, kussen voor de terugweg tegen hobbels, cola, water, pijnstillers, (kots) zakje, TomTom als je van ver komt, iets te eten en/boek voor je partner. Ik denk dat dat t zo een beetje is. Succes

ok dank je wel.. gelukkig is het maar 15 min rijden maar ik zal aan het kots zakje denken.. heb mij de laatste dagen best volgegeten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen,

balen dat je zo slecht geslapen hebt.

en idd trek een shirt aan waar je in kunt stappen en die over je billen

omhoog kan dus eentje met een hele wijde hals.

Verder wens ik je alvast een heel goed herstel toe.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

heerlijk na 45 min mocht ik weg.. weinig pijn,lift met prothese 295 cc , Natrelle..

3 uur geduurd, bij Mediconsult . dr de Boer..

nu hopen dat ik blij met mijn meisjes ben... maar ik ben nu al blij..

Jeeeejjj eindelijk geen lege zakjes meer.. hahaaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ben er zoo blij mee... wauw einde

Yeah, maar toch de lift in...denk wel dat je je doel hebt bereikt. Geniet er van x

dank je... hoe blij kan je een vrouw maken.. mooie jurkjes aan mooie bikinis aan, geen onzeker gevoel meer.. nu nog de rest van mij lichaam een beetje trainen!

Zomer;; kom maar op! hahaaaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.