Ga naar inhoud

BCNmeid : 11 oktober 2012 : Dr. Daniel Vázquez : Estètic Grup : Barcelona


Aanbevolen berichten

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste Reactie

Hee gefeliciteerd met je Tetas nuevas!!! las net pas je erste berichtje..Ik heb 3 weken geleden mn bv in Malaga gehad.

Is super goed gegaan.Ja sommige dingen zijn anders als in NL maar gewoon opvolgen wat je pc zegt joh.

Goed dat je je bh besteld hebt want ik heb me rot lopen zoeken hier!!

The medical Group is ook heel goed die zitten ook door heel Spanje en in Engeland .

Nou hoop dat je een beetje redelijk de eerste nacht door komt,en dat je kan gaan genieten van je nieuw "gemelas"

Besito Pety

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat lief allemaal! Dank jullie wel! Het balkje is idd ook prima gelukt! :)

De triatlon was fantastisch!! Voor herhaling vatbaar :)

Wat leuk dat jij ook in Spanje bent geopereerd Pety, hoe is het nu met je?

Zodra ik kan hou ik jullie weer op de hoogte!

Liefs uit Barcelona.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor herhaling vatbaar...zal je je 525cc goed in moeten pakken anders vliegen ze tot achter je oren haha!!

Eerst maar lekker rustig aan doen nu he.

Met mij gaat het echt heel goed gelukkig,heb weinig last gehad .Sommige dagen vooral toen ik weer begon tewerken

waren wel minder maarja.hoort er ook bij1

Wens je veel sterkte en ben benieuwd naar je op verslag je.

groetjes P

Link naar reactie
Delen op andere sites

alles is goed gegaan! veel pijn met wakker worden, maar nu voel ik 'gewone pijn die erbij hoort'.

ben net van t infuus af en mag zelf n beetje water drinken. de drains mogen er morgen uit als ik niet veel vocht verlies, maar dat schijnt al vet goed te gaan.

nu me vermaken op de tablet, de ipod en magazines, straks n beetje eten en maar eens n plas gaan doen.

deze nacht slaap ik in de kliniek, staat nog maar n jaar en is net n hotel :

Link naar reactie
Delen op andere sites

Saampjes met mij. Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten. Hoe gaat het?

Saampjes met mij. Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten. Hoe gaat het? Hoe is t trouwens met de triatlon gegaan. Je lijkt mij wel, voordat ik de eerste bv had ondergaan, deed ik de 10km. Nu heb ik me na m'n 2e bv me weer opgegeven om m'n tijd te verbeteren.

We zullen de boobs toch even tijd moeten geven om goed te herstellen. Wat totaal niet mis zijn de huishoudelijke dingen, maar sporten oh oh meid, dat mis ik nu al zoooooo erg.

Ik doe fitness en circuittrainingen. Knallen met die ballen zodra we weer mogen dan. Hou vol, voor je t weet is t voorbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sporten is inderdaad balen, gelukkig kan ik wel been oefeningen doen! Maar het echte werk zal op zich moeten laten wachten..

Vandaag, 2e dag na de operatie, mocht dan eindelijk mijn verband eraf en de drains eruit. Ik zag ze voor het eerst en dat was wel eng. Ze waren erg rond en bol, opgezet, maar al erg mooi gelijk en niet te groot en ook niet te klein. Nu mogen ze lekker gaan vormen. Heb een fantastische bh via kiesdejuistesportbh.nl en die voel ik niet eens zitten en zit mega strak.

Ik slik nog aardig wat pillen; pijnstillers om de 6 uur, 1 pijnstillende pil per 24h, 3 anibioticapillen per dag en tot donderdag nog een homeopatiche pil.

Op de dag een uurtje slapen, verder is mijn schat een fantastische hulp in huis!

Vandaag mee geweest naar de supermarkt en morgen mss wel mee naar het park om de hond uit te laten.

Liefs uit Spanje,

ps de kosten voor mijn operatie + een nacht in de kliniek zijn duurder dan in NL, maar anders moest ik lang in NL blijven of terug vliegen als er iets mis is. Ik heb een super dokter en de kliniek was geweldig goed en betaal dan liever wat meer dan dat ik teveel rompslomp heb.

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn die dingen eruit en eraf. Schrok je niet enorm.....je hebt gewoon tieten. Tenminste, dat gaat er in mijn hoofd om.

Fantastisch dat je lief meehelpt.

Begrijpelijk dat je in de buurt van t thuisfront je operatie hebt gedaan. Maar uh, je wilt de prijs niet prijs geven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo wat gaat het goed met je zeg! Meteen al naar de supermarkt kunnen enzo!

(wil ik ook wil ook wil ik ook :-))

Lijkt me ook erg raar om ze voor t eerst te zien...maar je vindt ze dus perfect qua maat, geweldig!

Genieten dus!

X

Ja echt fantastisch. Ik slik wel veel pillen tegen de pijn en ontstekingsremmers enzo, hier in Spanje zijn ze al bij de apotheek voor een kuchje, dus uiteraard krijg je na een operatie ook een hele waslijst met pillen die je moet halen, maar goed, het kan geen kwaad en het fijne is dat ik nu geen pijn heb. Moet oppassen dat ik mijn armen niet teveel en te ver beweeg. Vanavond zelf meegelopen met de hond uitlaten, ging helemaal super, maar had wel zere armen omdat ik anders loop en beweeg en ik me ook vrij stijf hou omdat ik bang ben dat de proteses straks in me nek schieten haha.

Spannend zeg, nog 5 dagen voor jou.... ik vond de laatste dag erg lang duren en ben overdag film gaan kijken. De dag van de operatie liet ik het allemaal maar gebeuren, maar nu vin dik het soms nog wel heel vaag dat ik weer volle boobies heb!

Veel succes met de laatste wachtdagen en hopelijk valt het jou ook allemaal mee! (Een kleine tegenslag is nooit erg, zoals ik me drains moest houden :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn die dingen eruit en eraf. Schrok je niet enorm.....je hebt gewoon tieten. Tenminste, dat gaat er in mijn hoofd om.

Fantastisch dat je lief meehelpt.

Begrijpelijk dat je in de buurt van t thuisfront je operatie hebt gedaan. Maar uh, je wilt de prijs niet prijs geven?

Ja het was heel vaag om ze te zien, 2 ronde voetballen, maar ze gaan nog erg veranderen en ben heel blij met de opvulling!!

De prijs was 5500 euro incl. overnachting in de privé kliniek.

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die veranderen met de dag. Steeds mooier worden ze. Geen zorgen. Foto's maken. Leuk voor later misschien, ooit waren ze.....

De centjes, Ja dat is een flinke mep. Ik heb ook bijna dat betaald, maar dan voor 2x, maar mocht meteen opdonderen hahahah.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die veranderen met de dag. Steeds mooier worden ze. Geen zorgen. Foto's maken. Leuk voor later misschien, ooit waren ze.....

De centjes, Ja dat is een flinke mep. Ik heb ook bijna dat betaald, maar dan voor 2x, maar mocht meteen opdonderen hahahah.

Ik maak inderdaad elke dag foto's. Vanmorgen voor de eerste keer met douchen. Een hele onderneming is dat, maar alles is lekker schoon, frisse bh aan en morgen weer nieuwe gaasjes met betadine op de tepels en een foto maken. Haren had ik maar apart gewassen, nou ik, mijn vriend haha.

Ben echt heel benieuwd hoe lang dit allemaal gaat duren voordat ik weer een beetje me haar zelf kan kammen e.d!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whoop whoop! Was erg bang om te gaan slapen, want dan wordt ik weer wakker met zoveel pijn, maar vanmogen had ik maar een licht drukkend gevoel met overeind komen! Mijn linkerborst voel ik vanaf het begin al veel meer en vanmorgen dan ook.

Nog geen pijnstiller ingenomen, wel antibiotica. Vanmiddag weer even de gaasjes vervangen en mijn andere bh aantrekken. En natuurlijk even foto's maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoppa!! Dat gaat de goede kant uit!!

Genieten meid!

X

Thanks! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag even een afspraak voor donderdag gemaakt voor de eerste controle. Nog steeds geen pijnstiller genomen. Helaas achter de pc zitten geeft pijn in de schouders en armen, maar gelukkig heb ik een paar goede boeken liggen.

Ik kan oneffenheden vinden en ben nog steeds bang dat er iets fout kan gaan. Let ontzettend veel op mijn armen dat deze niet te hoog gaan, ik niks overbelastend til of druk zoals de zware deur beneden in de portaal.

Ik heb foto's online geplaatst, maar alleen voor "vriendinnen" Dit omdat ik ze niet helemaal publiekelijk wilde zetten. So be my friend en ik lees graag je reactie!

De buitenkant van mijn borsten zijn nog erg gevoelig als ik dat aanraak en de onderkant is nog niet helemaal qua gevoel terug.. Ik ga er een beetje vanuit dat dit zo hoort..

De nieuwe gaasjes met de jodium jeuken als de tering en ik ben benieuwd hoe lang het nog allemaal duurt voordat dat klaar is, ik me armen weer hoger mag doen en mijn eigen haren weer kan kammen!

Ik heb trouwens hechtpleisters ipv hechtingen en morgen er over 2,5 week vanaf.

XX uit een koud, maar zonnig BCN

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen meer last gehad dan gisterochtend, het leken wel twee strakke ballonnen. Gelukkig nu in middag weer zacht en niet meer drukkend. Gaasjes verschoond, fotootjes gemaakt (zijn te zien in me album na je als vriendin te maken, aangezien het dan niet helemaal open en blood op internet ligt) en ze weer in een frisse bh gestopt. Mijn vriend kan haast niet wachten haha. Ze worden met de dag prachtiger en ben er ontzettend blij mee!!

Kans dat ik me oude bh's van Marlies Dekkers nog pas, D, maar dat is nog een paar weken afwachten. Nieuwe koop ik zonder meer!!

Een kleine update vanuit Barcelona, morgenavond op controle, I keep you posted!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.