Ga naar inhoud

BCNmeid : 11 oktober 2012 : Dr. Daniel Vázquez : Estètic Grup : Barcelona


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

De afgelopen dagen heb ik ontzettend veel gelezen en geleerd op dit forum en het is maar eens tij geworden om mijzelf voor te stellen.

Ik ben 1,78 en weeg nu 68 kilo. Ik ben 26 jaar en woon sinds 3 jaar in Spanje. Toen ik hierheen kwam woog ik 72 kilo wat al snel 76 kilo werd. Van een C cup ging ik naar een prachtige D cup. Begin dit jaar ben ik fanatiek gaan sporten en ben ik 8 kilo kwijtgeraakt. Nu heb ik een B cup en hangen ze nu lager dan ze ooit deden. Dit vindt ik zeker niet mooi en vond mijn D cup super. Daarom heb ik voor a.s. donderdagavond een afspraak gemaakt bij The Hospital Group in Barcelona.

Over de kliniek kan ik niks anders dan goede reacties vinden en de dokters hebben ook goede ervaringen. Ik ben erg benieuwd wat zij mij te vertellen hebben en heb mijn vragenlijst aan hun uitgeprint klaarliggen.

Graag wil ik een D of kleine E cup. Dat is wat ik nu voor ogen heb. Dan kan ik weer een mooie blouse aan en niet zoals nu en ik dan naar beneden kijk en denk, waar zijn mijn boobies?!

Maar eerst maar een een gesprek donderdag en daar vanuit kan ik dan verder kijken. De operatie is niet voor november, i.v.m. mijn werk dus ik heb genoeg tijd om alles op een rijtje te zetten. Daarom kijk ik uit naar mijn afspraak, omdat ik daar vanuit verder kan kijken over hoe en wat en aan het idee wennen. Het lijkt me namelijk geweldig mooi, maar ik moet eerst tevreden zijn over de kliniek en er 100% achter staan.

Dus mijn informatie is hier begonnen, bedankt allemaal voor jullie posts en ik zal na donderdagavond nog een stuk wijzer zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi BCNmeid,

Leuk dat je je ook heb voorgesteld hier op het forum :) Ik zit er zelf ook pas een paar dagen op en ik heb 4 juni mijn eerste consult :)

Allemaal heel spannend.. en ook zo fijn dat hier zoveel vrouwen op het forum zitten waar je zoveel kan vragen :)

Ben benieuwd hoe het donderdagavond is geweest na je consult:)

gr. Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Deborah,

Interesant allemaal he?! Het is een heel project en het is niet niks. Ik ben ook heel benieuwd naar donderdag :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie heeft er een complicatie na de 1e operatie gehad waardoor je weer opnieuw onder het mes moest? Zoals bv met een Double Bubble of een ingekapselde borst?

Mijn vraag is nmlk, werd deze vergoed? Moest je de 2e operatie zelf betalen of moest je alleen de protheses betalen of alleen de ingreep?

Ik heb woensdag mijn eerste gesprek bij een 2e kliniek en bij de eerste kliniek was alles voor eigen rekening als ik een 2e operatie zou moeten ondergaan. Ik weet niet wat zij mij bij deze kliniek te zeggen hebben maar als dat daar ook zo is ga ik erover nadenken om mij dan mss in NL te laten opereren dan in Spanje, maar misschien valt er wel over te praten of doet een 4e of 5 kliniek t mss wel hier in Spanje, maar ik zou graag de ervaringen van Nederland willen weten.

Bedankt alvast voor je reactie!

Groetjes uit het zuiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BCNmeid

Ik zou je hier geen antwoord op kunnen geven. Wat ik wel weet is dat Kimberly123 in Spanje geopereerd is, volgens mij, als ik mij niet vergis, in de buurt van Valencia. Je zou haar evt., als je wilt, eens kunnen vragen hoe dat daar ging?

Oh ja, en Yasje, krijgt de operatie hier in Nederland, tgv Double bubble helemaal vergoed van de kliniek. Uhm, Bergmankliniek, volgens mij.

Succes,

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel BB. Ik heb Kimberly123 gelijk even n pb gestuurd.

Meer reacties zijn welkom! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BCN-meid,

Ik heb 16 december 2011 een borstlift met prothese gehad en had ook complicaties (rimpelvorming zichtbaar van de prothese). A.s. woensdag word ik weer geopereerd (lipofilling, ze halen ergens vet weg en gaan een vetlaagje in mijn borst inspuiten). Deze operatie kost normaal gesproken een paar duizend euro maar wordt volledig vergoed. Ik ben onder behandeling bij de Vetlhuiskliniek in Rotterdam!!

Succes,

Pam A

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey BCN

zoals je al kon lezen ga ik nu vor de 3e keer onder het mes bij bergmankliniek door double bubble.

De 2e hersteloperatie kreeg ik volledig vergoed van hun en ze haalde toen een stuk huid weg.

nu 22 mei as krijg ik een prothesewissel aangezien de 2e hersteloperatie niet heeft geholpen.

ook deze operatie inclusief nieuwe protheses krijg ik helemaal vergoed!

succes met het zoeken naar een goede kliniek!

maar ik zal zeker een kliniek doen die wel enige garantie bieden en bij voorkeur een kliniek in nederland.

Waarom spanje als ik vragen mag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Bij mij werd het een E cup terwijl ik een C wilde.

Heb na mijn bv twee oparties ondergaan om het terug te draaien.

1 om de prothese te verwijderen en een half jaar te wachten zodat mijn huid terug kon trekken

en 1 om nieuwe kleinere prothese te plaatsen. Ben nu bijna 2 weken PO en helemaal happy!

Ik heb ALLES vergoed gekregen per hoge uitzondering.

Weet van de Velthuiskliniek dat hun verandwoordingsgevoel heeeeel hoog ligt...Uit eigen ervaring dus!

Een en al lof! Vooral naar mijn PC. Soms vallen namelijk dingen anders uit dan geplant. Elk lichaam is anders..

Super netjes dat ze het kosteloos hersteld hebben!! :tatice_04:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey BCN

zoals je al kon lezen ga ik nu vor de 3e keer onder het mes bij bergmankliniek door double bubble.

De 2e hersteloperatie kreeg ik volledig vergoed van hun en ze haalde toen een stuk huid weg.

nu 22 mei as krijg ik een prothesewissel aangezien de 2e hersteloperatie niet heeft geholpen.

ook deze operatie inclusief nieuwe protheses krijg ik helemaal vergoed!

succes met het zoeken naar een goede kliniek!

maar ik zal zeker een kliniek doen die wel enige garantie bieden en bij voorkeur een kliniek in nederland.

Waarom spanje als ik vragen mag?

dank voor je reactie! Super goed dat je alles vergoed krijgt!

Ik woon in Barcelona dus vandaar dat ik liever hier geholpen wordt dan dat ik een paar keer op en neer moet vliegen naar NL voor afspraken, operatie en controles.

Woensdag heb ik dus een gesprek en ik wil zo ie zo bij complicaties dat alles vergoed wordt omdat dit dus wel bij klinieks in NL gedaan wordt. Er zijn er een aantal in BCN zelf, maar door heel Spanje zijn ook veel klinieks te vinden dus hopelijk vind ik de juiste en kan ik lekker dicht bij huis geholpen worden.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames, zouden jullie mij kunnen vertellen of er bij complicaties vergoedingen waren? Waar ben je toen geholpen en kon er netjes over gesproken worden? Dank jullie wel! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Ik had complicaties en kreeg 7 maanden na verwijdering nieuwe protheses. Ik moest toen de protheses wel betalen ( 1000 euro) , de ingreep niet. Niet dat ik het er mee eens was hoor, maar ik had geen keus, wilde toch graag mijn borsten hebben.....

Groetjes,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 oktober 2012 krijg ik mijn borstvergroting. Ik word geholpen bij Estètic Grup in Barcelona bij Dr. Daniel Vázquez.

In september krijg ik mijn analitics en andere protocol dingen.

Ik ga van een hang B naar een DD/E

Een sport BH in de juiste maat kopen vind ik alleen nog erg lastig omdat het niet zeker is welke maat ik precies krijg. Ik heb nu 75 B en ik denk dat ik een 75 D en 75 E koop. Deze koop ik online http://www.kiesdejuistesportbh.nl/sportbh-s/sport-bh-s/max-sport-3.html

De protheses die ik krijg zijn Allergan Natrelle, 475 cc, rond, hoog profiel onder de spier.

Als iemand nog suggestief heeft voor de juiste sport bh voor na de operatie, brandt maar los!

Om tot dit punt te komen moet ik jullie bedanken, want door vooraf veel te lezen en te vragen op dit forum weet je precies wat je moet vragen en waar je op moet letten wanneer je op gesprek bent bij de dokter!

Groetjes uit Barcelona!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Hallo allemaal! Het is een tijd geleden, in mei ben ik op gesprek geweest bij de dokter en heb hard gewerkt en heerlijk genoten van de mooie zomer in Barcelona, maar donderdag is het dan eindelijk zo ver!

Ik krijg uiteindelijk 525 cc en heb inmiddels een a cup :-( Naar verwachting krijg ik een grote D, maar alles is al beter dan de lege zakjes.

Ik moet een week voor t/m een week na de operatie 3 keer per dag Traumeel slikken en op de nacht voor de operatie en de eerste nacht erna een panty aan tegen trombose. Volgens mij hoeft dit allemaal in NL niet, maar als er achteraf iets is kan ik iig zeggen dat ik alles gedaan heb zoals gevraagd.

Mijn bh's heb ik gekocht via kiesdejuistebh.nl Deze zijn speciaal voor na de operatie en ik denk dat ze fantastisch zijn.

Maar eerst heb ik zondag 7 oktober a.s. mijn triatlon hier in de stad en dan nog maar 4 dagen en moet ik om 9:00h in de kliniek aanwezig zijn. Na de operatie blijf ik een nachtje, de volgende dag hopelijk de drains eruit en het verband eraf en kan ik naar huis. De kliniek is super, 1 jaar jong, modern en met een ontbijtbuffet!

Natuurlijk heb ik veel rond gekeken hier en ik merk dat alles voor iedereen erg anders is. Ik ben alleen nog maar benieuwd hoe het uiteindelijk dan bij mijzelf wordt en ik dit weer met jullie kan delen!

Liefs BCNmeid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bcnmeid!

Spannend zeg! Je mag al bijna! Altijd leuk om te lezen hoe dat in een ander land wordt gedaan.

Hoewel hier in nl zelfs al behoorlijke verschillen zijn tussen de klinieken en ziekenhuizen.

Succes met de triatlon (stoer!) en natuurlijk met de laatste dagen aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bcnmeid!

Spannend zeg! Je mag al bijna! Altijd leuk om te lezen hoe dat in een ander land wordt gedaan.

Hoewel hier in nl zelfs al behoorlijke verschillen zijn tussen de klinieken en ziekenhuizen.

Succes met de triatlon (stoer!) en natuurlijk met de laatste dagen aftellen!

Jij mag ook al bijna Stones! Spannend he :-D Nu gaat het erg snel met de dagen.

Vraagje, hoe krijg je die leuke balk onderaan je pagina met de aftelling van de dagen?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel makkelijk! Je kunt op mijn balk klikken en dan kom je vanzelf op de site www.gratisaftellen.nl gewoon daar die stappen volgen en hoppa!

Dan moet je die "code" zeg maar kopieeren en in je handtekening plakken hier. (naar je eigen profiel gaan en dan handtekening)

Jaaa...begint nu echt op te schieten! Kan niet wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel makkelijk! Je kunt op mijn balk klikken en dan kom je vanzelf op de site www.gratisaftellen.nl gewoon daar die stappen volgen en hoppa!

Dan moet je die "code" zeg maar kopieeren en in je handtekening plakken hier. (naar je eigen profiel gaan en dan handtekening)

Jaaa...begint nu echt op te schieten! Kan niet wachten!

Thanks! Ik ga het proberen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.