Ga naar inhoud

Dr Fabrice Rogge


pilar

Aanbevolen berichten

Hallo

Na een operatie door dr. Decoopman enkele jaren geleden overweeg ik een tweede borstvergroting. Ik ben opnieuw op consult geweest bij dr. Decoopman, maar dit verliep wat kort. Ik vrees dat ik opnieuw niet het gewenste resultaat zal bekomen. Ik heb nu een afspraak gemaakt bij dr. Rogge, maar vind geen ervaringen van andere dames met deze dokter.

Heeft iemand een borstvergroting laten uitvoeren door deze dokter? Hoe is dit verlopen? Consult, operatie, resultaat ...?

Of heeft iemand een tweede maal een borstvergroting laten uitvoeren door dr. Decoopman, en was je dan wél tevreden?

Dank voor jullie reactie!!

Groeties!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo,

Ik word deze donderdag geopereerd door dokter Rogge in het St. Jan ziekenhuis. Heb ook geen ervaring info op forums gelezen over hem. Maar ik heb er alle vertrouwen in! Het consult is goed verlopen, wel lang moeten wachten op hem ondanks we een afspraak hadden en van ver kwamen maar achteraf heeft dokter Rogge alles uitgelegd wat en hoe , hij komt over als een rustig persoon en hij vertelde ook dat hij liever wat trager werkt aan een operatie om een zo goed mogelijk resultaat te bekomen. Mijn operatie is wel een borstverkleining. Ik heb wel schrik voor de narcose en de pijn achteraf...

Veel succes verder!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello,

Ik weet niet wat de reden is van je tweede keer, maar ik ben al 3 keer bij Dr Decoopman geweest.

2 keer vergroting, 1 keer hersteloperatie.

Ik kan enkel zeggen dat de man niet van groot houdt! Dus als dat de reden van je wissel is, zou ik toch eens rondneuzen!

Alsook zweert hij bij achter de spier, wat bij mij niet t gewenste resultaat gaf.

Bij mijn second opinions nu gaat er een wereld voor me open: verschillende manieren van plaatsen, verschillende merken/soorten protheses,... Die voor mij misschien beter zouden zijn....

Ik denk maar dit is puur persoonlijk dat dit een super arts is voor een eerste bv en als je niet te groot wenst ( al is hij toch prijzig :) )

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo,

Ik word deze donderdag geopereerd door dokter Rogge in het St. Jan ziekenhuis. Heb ook geen ervaring info op forums gelezen over hem. Maar ik heb er alle vertrouwen in! Het consult is goed verlopen, wel lang moeten wachten op hem ondanks we een afspraak hadden en van ver kwamen maar achteraf heeft dokter Rogge alles uitgelegd wat en hoe , hij komt over als een rustig persoon en hij vertelde ook dat hij liever wat trager werkt aan een operatie om een zo goed mogelijk resultaat te bekomen. Mijn operatie is wel een borstverkleining. Ik heb wel schrik voor de narcose en de pijn achteraf...

Veel succes verder!!!

Hallo, is alles goed verlopen en ben je ondertussen al wat hersteld? Ben je tevreden met het resultaat?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Operatie is goed verlopen! De eerste week is het ergste.... mijn borsten waren echt bont en blauw vooral aan de zijkant tot rug toe en veel zwellingen aan zijkant. De zwart-blauwe plekken zijn haast allemaal verdwenen, alleen nog wat last van wat zwelling aan zijkant borst maar dit is volkomen normaal (wegens liposuctie aan zijkant borsten) en dit kan nog wel een tijd duren. Het resultaat ziet er al prachtig uit (ondanks de littekens en wat zwelling).

Dr. Rogge is een uiterst bekwame attente chirurg!! :-)

Alles heeft zijn tijd nodig om te genezen en bij de ene geneest het wat vlugger dan de andere. Misschien hoe jonger hoe vlotter het herstelproces?

Ik ervaar ook een erge vermoeidheid sinds mijn operatie... ik heb de pech gehad dat ik een luchtwegeninfectie na de operatie heb opgelopen dus dit zal er wel wat mee te maken hebben in combinatie met een toch niet te onderschatten operatie...

Ben je reeds op consultatie bij dr. Rogge geweest?

Ik wens je alvast veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Ik ben vorige week geopereerd door Dr. Rogge, en ben nu al heel tevreden over het resultaat.

De operatie was via een incisie in de oksel wat dus wel heel veel pijn doet nadien, omdat je

zeer weinig kan doen met je armen na de operatie.

Dr. Rogge is een zeer goede lieve chirurg, Al sinds de consultaties had ik er een goed gevoel bij.

Hij praat tegen je met heel veel toewijding en gevoel.

Morgen mag ik terug op consultatie om nog es te kijken naar het resultaat... nog paar weken herstellen

en dan kan ik eindelijk shoppen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.