Ga naar inhoud

Ontharen oksels na bv


Gast Booby

Aanbevolen berichten

maar hebben jullie geen last met het ontharen van je oksels? Ik kan door de prothese niet meer goed met het scheermesje in me oksel komen...........

Ik heb het nu met de ladyshave gedaan maar denk dat ik over ga stappen op creme ofzo...........

Hoe doen jullie dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Treed Norita daarin bij .

Voor de één duurt het wat langer dan voor de ander (zoals jullie mss weten duurde bij mij alles lang :angry: ) .

De eerste maanden hingen die dingen - zo noemde ik ze ook - voor alles en nog wat in de weg .

Maar dat went allemaal en nu wil ik die 'fabulous boobs' nooit meer kwijt :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik kan mijn armen goed omhoog ;) doen maar er zit nu die bolling van de prothese :14: aan de zijkant en mijn oksel ligt best diep. Ik trek de huid dan zo ver mogelijk naar voren maar dan nog gaat het moeilijk :blink: .............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was bij mij idd ook zo booby .

Je protheses zullen nog niet goed ingedaald zijn .

Staar je niet blind op die 6 weken hoor .

Bekijk mijn foto's en je ziet dat ze nog verder indalen tot 3 mnd .

Dus : alles zakt nog wat , bolling mindert , je geraakt er aan gewend én oefening baart kunst :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

Ik begrijp wat je bedoelt booby, namelijk dat heb ik ook niet kunnen scheren van oksels.

het zit beetje te diep maar dat had ik al voor de BV moeilijk kunnen scheren.

Maar nu nog moeilijker nu ook veel langer bezig om dat inniminie haartjes weg te halen.

.. :rolleyes::rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb ik dus ook last van gehad en het is idd wel iets minder geworden de afgelopen maanden, maar voor mijn gevoel kan ik er nog steeds niet zo goed bij als voor mijn bv...

Nu heb ik zo'n flexibel scheermesje en dat gaat wel wat beter en anders idd creme!!!

Groetjes,

Daantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

hoi booby,

ik heb precies het zelfde probleem als jij voor mijn bv had ik er ook last van, en nu kan ik het helemaal niet. Ik begrijp je mischien moet je het met een creme van veet proberen voorlopig. Ik kan mijn armen nog niet zo hoog krijgen, ik denk dat ik het ook met veet ga doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.