Ga naar inhoud

Pietjepuk : 28 juni 2012 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

hey meid!

Ja heeeeel herkenbaar!

mannnn wat heb ik getwijfeld toen alles definitief was operatiedatum aanbetaling etc.. zijn echt de zenuwen aangezien je niet weet wat je te wachten staat. Ik neem aan dat je echt niet tevreden met je boobs bent anders had je dit nooit zover doorgezet daarbij moet je maar denken dat je straks van je ergenissen met je boobs af bent!!

ik denk dat iedereen dit wel herkent hoor! heel veel sterkte! en straks heb je je mooie droomboobs :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

DOEN!

natuurlijk heb je twijfels, het is een belangrijke stap, het verandert zoveel voor je,maar alles positief!

je gaat zooooo blij zijn achteraf!

je gaat denken 'had ik het maar eerder gedaan!'

natuurlijk, er zijn altijd risico's,maar je moet voor jezelf afwegen,is het dat allemaal waard? en ik denk dat heel veel meiden hier met mij eens zullen zijn als ik zeg:

JAAAAA!

Het is het dubbel en dwars waard...

(als je even naar mijn verslagje gaat , pagina 6 en naar onder scrollen... tot 26 april...

...lees eventjes de tekst die begint met: "Gisteren was een memorabele dag voor mij."

Misschien motiveert het jou wel. ;) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Heel begrijpelijk hoor al die twijfels.

Heb het zelf ook gehad.. Ik twijfelde al jaren..

Maar merkte dat ik gewoon niet meer naar mijzelf wilde kijken,had echt een boob complex.

Toen eindelijk de knoop doorgehakt..

natuurlijk ben ik nog steeds onzeker over de eventuele gevolgen of alles goed zal blijven gaan.maar dat zal ik denk ik altijd blijven houden..

Feit is wel dat ik nu zeer gelukkig ben als ik in de spiegel kijk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken het ook hoor ...

Mijn eerste keer heb ik een aanbetaling gemaakt van 500€ welke ik kwijt ben.

de 2de én de 3de keer heb ik afgezegt

en de 4de keer ben ik toch gegaan ... en ik heb geen spijt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wou dit al zo lang, maar heb geen moment getwijfeld. Want heb nooit een volle boezem gehad. Wilde dit wel.Ik heb gewoon gewacht tot het juiste moment er was. Na mijn kinderen is de maat wel veranderd maar niet ten goede. Dus nu afgelopen donderdag 3-5 was mijn juiste moment. Ik kan dus niet mee praten over twijfels. Want ik ben van het plannen, vastleggen en doen. Waar een echte wil is, is een weg schat. Het is idd niet zomaar iets, maar ga zoeken naar een kliniek of ziekenhuis waar je je goed voelt en laat je gewoonweg goed informen. Vraag alles wat je wilt vragen En heb er vooral vertrouwen in. Laat alles over je heen komen en wordt de gelukkigste jonge vrouw met prachtige boobs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen, dus vandaar maar hier.

Mijn operatiedatum staat vast, 28 juni word ik geopereerd. Ook de aanbetaling is al gedaan. Maar nu begin ik toch ineens zo ontzettend te twijfelen dat ik er zelfs een beetje spijt van heb.

Of ik het wel moet doen want ik ben nu gezond en je weet maar nooit hoe ik erop zal reageren, wil ik het wel echt en zit ik me niet aan te stellen, mijn a cupje is toch ook prima, nu heb ik mooie borsten en wat nou als het straks mislukt, zijn eventuele complicaties het wel waard, zou ik er ziek van kunnen worden, hoe reageer ik op de narcose, straks zijn ze heel groot of juist te klein. Nu komt mijn vriend er ook nog mee dat hij een concert heeft dezelfde avond als mijn operatiedag en niet vast staat of hij me kan halen, heb hier gewoon wakker van gelegen.

Er schiet van alles door mijn hoofd en ik twijfel er nu zo door, terwijl ik dit alles eerst allemaal goed overdacht had. Het lijkt wel alsof het betalen het ineens zo echt maakt dat ik er van in de stress schiet. Herkent iemand dit?

Want als ik me door mijn gevoel nu laat leiden zou ik het zo afzeggen terwijl ik wel weet dat ik het wil.

Hallo Pietje Puk,

Wil het je niet moeilijk maken maar jouw twijfel is heel herkenbaar voor mij. Ben 45 jr, sport veel en heb een afgetrainde A cup. Vind mn kleine borsten voor mn leeftijd helemaal niet lelijk als ik bloot ben, maar wel zonder push/BH in kleding. Dan heb ik bijna geen vulling en zou er dan graag wat vrouwelijker en voller uit willen zien van boven.

Zelf overweeg ik een BV omdat ik de protheses van tegenwoordig overwegend erg mooi en natuurlijk vind lijken, maar heb erg huiver voor de gezondheidsrisico's vanwege de omvermijdelijke gelbleeding van siliconenimplanten. Qua gezondheid heb ik daarom voorkeur voor monobloc hydrogel maar qua behoud van vorm en levensduur voor siliconen.

Wat me ook opvalt dat veel vrouwen lijken te kiezen voor een BV zonder echt stil te staan bij de lange termijn gevolgen. Als je er eenmaal aan begint zit je vast aan tenminste nog een operatie vanwege vervanging of explantatie

Bovendien weet je dat je niet eeuwig blijft vervangen (levenslang gaan ze echt niet mee, ook niet de nieuwste en beste protheses) , en hoe zien je borsten er bij een explantatie over 20-30 jr uit???? In ieder geval een stuk minder fraai dan als je geen prothese had gehad.

Maar aan de andere kant weet ik ook zeker dat ik heel blij zou worden van het esthetisch resultaat als ik het wel zou doen.

Maar dan schiet door me heen, "Word ik niet onrustig als ik steken voel in mn borst, of me om onduidelijke redenen grieperig voel/spierpijn heb, kan ik wennen aan het extra gewicht, ga ik me toch storen aan het feit dat je voelt dat je protheses hebt ( dat je je nep voelt). "

Qua gezondheidsrisico's voel ik zelf duidelijk meer rust bij monobloc hydrogel protheses maar toch lees ik meestal dat vrouwen met hydrogel protheses binnen 10 jr ze toch laten vervangen door siliconen vanwege rimpeling of lekkage of dat bij een lekkage waarbij de borsten enorm kunnen opzwellen, vrouwen niet binnen een week ze kunnen laten vervangen of zo, maar dat PC ze rustig weken of zelfs maanden laten doorlopen. Dat kan toch niet!!!

Kortom ik twijfel ook nog heel sterk en heb zelf zoiets van "bij twijfel niet oversteken" .

Het is immers geen jurkje wat je even terug kunt brengen als het je bij thuiskomst minder bevalt dan bij aankoop.

Kun je anders de operatiedatum niet nog even uitstellen tot bijv eind dit jaar? Dan heb je nog even wat meer tijd om bij jezelf te laten bezinken of je het nu echt wilt incl de risico's die je daarbij neemt of niet. in dat laatste geval ben je dan wel je aanbetaling kwijt, maar dat geld heb je nu toch al niet meer en wat is dan geld tov gemoedsrust?

Succes en sterkte met je overwegingen.

Groeten van research,

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik herken het wel... maar de gedachten dat ik anders doodongelukkig, onzeker zonder boobs het leven door moest heeft me overgehaald!

Ik zou er dood ongelukkig van zijn geworden, ik ben zoooo blij dat ik het heb gedaan !!!!

Eindelijk boobies, eindelijk gevulde bikini's, jurkjes, truitjes :123:

Echt het is het zooooooo waard !

Complicaties komen tegenwoordig heeeel weinig voor!! Pc's opereren duizenden mensen! het komt allemaal goed !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

ik herken het gevoel ook wel. ik ben voordat ik mijn bv heb gehad wel zo'n 10 jaar ermee bezig geweest. en ik wilde na de operatie dat ik het veel eerder had gedaan!

na 12 jaar en een zwangerschap tussendoor zien ze er nog steeds erg mooi uit ondanks de lekkage.

nu moeten ze worden vervangen en sinds de datum vaststaat heb ik er ook de zenuwen van, maar ik weet dat ik achteraf weer blij zal zijn.

een kleine leuke bijkomstigheid is dat ze nu ook wat groter zullen worden.

door de verhalen en ervaringen hier heb ik nog eens een afspraak met de pc gemaakt om de grootte te bespreken.

ik ben nu heel benieuwd of je het hebt doorgezet nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ja ik kan het me zeker wel voorstellen, al denk ik dat je steeds weer in een fase komt dat je jezelf niet prettig in je lichaam voelt.

Ik denk er al jaren aan, dan probeer ik het weer van me af te schuiven, of laat het uit mijn hoofd praten, maar na verloop van tijd komt het tóch weer terug. Nu heb ik een intakeafspraak gemaakt en ik ben nu meer dan ooit vastbesloten om er voor te gaan.

Ik wens je heel veel sterkte met het maken van je keuze.

Gr.

Mona

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.