Ga naar inhoud

belle430cc : 11 mei 2011 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo ladies,

ben net geregistreerd hier, heb al veel op jullie site zitten spitten...!!

Zal me even voorstellen;

Ik ben Isabelle, 29 jaar, moeder van 2 zoontjes! En student bedrijfsrecht!

Ben onlangs in de wellnesskliniek te Genk geweest, consult bij Dr. Damen.

Nu heb ik een bv ingepland in mei!! Whoop whoop!!

Ben 1.85 en weeg 80 kilo en met 2 schansjes, dit was ik echt beu!!

Nu is mijn vraag of iemand van jullie ook 430cc heeft, ben nl bang dat dit veel te groot is...??

Hoor het graag!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had voor mn wissel 260cc low profile rond... Woog toen 52kg en ben 1,75m... ben toen van een 70AA/A naar een 70D gegaan...

Oogt niet als D, maar als B/C, maar dat is altijd met een siliconenborst... Die ogen altijd kleiner dan een natuurlijke...

Nu heb ik een wissel gehad (reden: ouderdom - 10jaar oud) naar 535cc ultra high... Ben nu ongeveer op een 70F/G maar is net 6 dagen geleden.. Al gaat 't bij een wissel sneller op zn plek dan bij een eerste keer...

Moet wel zeggen dat mn pasprothese wel redelijk overeenkomt met wat ik nu zie... Verder is het erg moeilijk in te schatten omdat de cc's bij iedereen anders vallen..

Succes :D ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi ,

Ik ben 1.82 en 62 kilo en heb 550 cc dualplane high profile gekregen ,

Weet nog niet welke maat ik nu presies heb , maar heb van de kliniek een 80 c aangekregen ( wel wat groter gezet hij knelde nogal)en ik had een 75 aa .

Ik vind ze niet te groot nu maar mooi passen.

Ik had last van een trechter borst mijn borstkas staat iets naar achter vandaar wat meer cc's

Als je lang ben kun je best wel wat hebben , zeker als je heupen breed zijn.

En neem foto's mee van wat je mooi vind . Sucses!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi belle430cc

Ik heb 20 maart een bv gehad en heb 450 cc gehad. Ik ben 1.69 en weeg 65 kilo.

Bij mij zijn het ronde cohesive gel prothesen van eurosilicone. Met een medium profile. Foto's te zien in de galerij! :D Zowel de voor als de na-fotos.

xx BB

Hoi BB,

ze zijn echt super! Heb echt geen idee hoe het er strax uit komt te zien, maar hou jullie op de hoogte!

Xx Belle

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi ,

Ik ben 1.82 en 62 kilo en heb 550 cc dualplane high profile gekregen ,

Weet nog niet welke maat ik nu presies heb , maar heb van de kliniek een 80 c aangekregen ( wel wat groter gezet hij knelde nogal)en ik had een 75 aa .

Ik vind ze niet te groot nu maar mooi passen.

Ik had last van een trechter borst mijn borstkas staat iets naar achter vandaar wat meer cc's

Als je lang ben kun je best wel wat hebben , zeker als je heupen breed zijn.

En neem foto's mee van wat je mooi vind . Sucses!

Hey boobymoon haha,

ik heb nu een 80B, dus ben benieuwd!!

En heb je veel last gehad na de operatie?

Xx Belle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat viel voor mij op zich erg mee, alleen de afgelopen dagen pijn scheuten in mn ribben gehad .

Wat uiteindelijk mijn schuld was dat ik te de helft te weinig aan pijn medicatie nam .

Dankzij de liefe damens van dit forum is dat nu over:)

Verder weinig last van mn borsten zelf .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dat viel voor mij op zich erg mee, alleen de afgelopen dagen pijn scheuten in mn ribben gehad .

Wat uiteindelijk mijn schuld was dat ik te de helft te weinig aan pijn medicatie nam .

Dankzij de liefe damens van dit forum is dat nu over:)

Verder weinig last van mn borsten zelf .

Ja dat ging ik nog vragen, heb je erg veel last gehad na de operatie? En welke pijnstillers mag je nemen?

Heb 4 dagen na de bv een afspraak bij de tandarts zou dat lukken denk je...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

poehh naar de tandarts ........ ja het is per persoon zo verschillent ......

Mn recovery gaat goed maar heb zeker nog wel pijntjes stijfheden en moeheid.

Ik kom vrij langzaam bij .

Als goed is krijg je van de kliniek pijnstilers die je om de zoveel uur moet nemen .

Ik zit nu nog alleen op de paracetamol op aanraden van mn huisarts .......die houd de pijnspiegel in de gaten en is ontstekigs remmend .

Ben dus nu in mn derde week en nu pas gaan de dingen langzamerhand weer wat makkelijker .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo dames,

de grote dag begint te naderen!! Ben echt zenuwachtig aan het worden!

Donderdag avond richting Genk, hotel geboekt.

Vrijdag om 8.30 operatie...!

Heb nog een paar vraagjes aan jullie:

1. Heb een sportbh gekocht 85D, heb nu 85B, maar als ik m aanheb zit ie eigenlijk lekker en niet zoveel te groot, zal ik een maat groter gaan halen? (krijg monobloc 430 cc achter de spier)

2. Heb paracetamol in huis, van 500mg, moet ik er ook een paar meenemen naar daar, en wat zijn jullie tips voor pijnbestrijding en tegengaan van misselijkheid?

3. de vrijdagavond komen de kids waarschijnlijk weer thuis slapen, verstandig?? (6mnd en 2 jaar) nu ben ik wel en bikkel type van even op je tanden bijten en doorgaan maar is dit wel verstandig?

4. Kotszakje meenemen in de auto?

Hoor het graag jullie ervaringen en tips...!

Groetjes Belle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen bel,

Wat leuk dat het echt gaat gebeuren. Ik ben ook daar geholpen op 3-5. moest eigelijk 2-5, maar naar omstandigheden werd ik de volgende dag 8.00 geholpen. Welk hotel heb je? Daar dichtbij? Ik zat erachter op loopafstand.

Voor de grote die ik heb van hun 320cc achter spier heb ik ook een 80d genomen incl band. Voorheen had ik al een verzakte lege 80d bij normale bh. En van sport bh deed ik 75d. Die d heb ik wel nodig gehad omdat ik een brede borst heb.

Ja, voor de paracetamol 500mg per 2 innemen, zodat je per x op 1000mg komt. Of 1 zetpil paracetamol 1000mg. Overal zou ik die meenemen als ik jou was. Ik weet niet waar je vandaag komt, maar mijn reis duurde wel even.

Je kinderen zijn nog erg klein en hebben nog veel zorg nodig. Maar die heb jij ook nodig nadien. Kan je geen oppas fixen voor een paar dgn? Ik had zelfs voor die grote en zelfstandige kids van mij oppas. 2 van 14 en 1 van 9. Je zal nog erg duf zijn. Dt heeft niks met bikkel te maken hoor wijfie. Dat ben ik ook. Maar ja uiteindelijk beslis je toch zelf. Ti's een klein adviesje.

En ja, kotszakje is ook verstandig. Gelukkig heb ik t niet nodig gehad, maar wie weet jij wel.

Een kussentje is ook wel handig voor de hobbels en bobbels op en in de weg.

Heel veel succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen bel,

Wat leuk dat het echt gaat gebeuren. Ik ben ook daar geholpen op 3-5. moest eigelijk 2-5, maar naar omstandigheden werd ik de volgende dag 8.00 geholpen. Welk hotel heb je? Daar dichtbij? Ik zat erachter op loopafstand.

Voor de grote die ik heb van hun 320cc achter spier heb ik ook een 80d genomen incl band. Voorheen had ik al een verzakte lege 80d bij normale bh. En van sport bh deed ik 75d. Die d heb ik wel nodig gehad omdat ik een brede borst heb.

Ja, voor de paracetamol 500mg per 2 innemen, zodat je per x op 1000mg komt. Of 1 zetpil paracetamol 1000mg. Overal zou ik die meenemen als ik jou was. Ik weet niet waar je vandaag komt, maar mijn reis duurde wel even.

Je kinderen zijn nog erg klein en hebben nog veel zorg nodig. Maar die heb jij ook nodig nadien. Kan je geen oppas fixen voor een paar dgn? Ik had zelfs voor die grote en zelfstandige kids van mij oppas. 2 van 14 en 1 van 9. Je zal nog erg duf zijn. Dt heeft niks met bikkel te maken hoor wijfie. Dat ben ik ook. Maar ja uiteindelijk beslis je toch zelf. Ti's een klein adviesje.

En ja, kotszakje is ook verstandig. Gelukkig heb ik t niet nodig gehad, maar wie weet jij wel.

Een kussentje is ook wel handig voor de hobbels en bobbels op en in de weg.

Heel veel succes.

He miss sport,

heb je verslag al gelezen!! Heb bij dr damen ook geen woord gehoord over echo..??

maar goed..

We hebben het carbon hotel daarachter geboekt.

Idd wel een goed idee om paracetamol mee te nemen, de rit terug duurt toch wel 2 uurtjes zonder file!

Hoop dat t allemaal zal meevallen!!

M'n vriend is ook gewoon thuis, maar die is t gewend dat ik alles doe! mss is t een idee om gewoon in m'n bed te gaan liggen en hem z'n plan laten trekken...? gemeen..?? Nee! tis wel goed hé! hij moet het maar even een dag of 4 doen!

Ben benieuwd naar t resultaat

Heb nu zo'n opgevulde superpush van de hunkemoller, 85B, mss dan toch maar een E ipv D haan halen.

En hoe voelt t dan met die band/tape...? Want las dat ie er al snel af was...!

Groetjes Belle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohw ja die carbon is dichtbij. Fjn!

About die echo...tja dat is dr. Verdonk z'n beleid denk ik.

En die tape ervaring heb ik ooit al meegemaakt, toen m'n jongste geboren werd, wou ik geen borstvoeding meer geven, omdat het geen succes was met die daarvoor ervaringen. Ik had toen gehoord dat ze de borsten konden opbinden, dus heb dat gevraagd. Nu is dat ouderwets. Zo gezegd zo gedaan. ik opgebonden. Na drie dgn wou de voeding (stuwing) eruit. Enorme druk. Van onder en boven kwam er borst uit. Ik kon nauwelijks ademen op een gegeven moment. Ik hield t niet meer en vroeg aan m'n moeder om die band los te maken. BOEF.... Ze knalden los. Bevrijd eindelijk. Ze begonnen per direct ter groeien. Ik zei tegen ma: maak een foto snel!

Ik had ze nog nooit zo groot gezien. Die foto heb ik meegenomen naar pc. Zo wil ik ze weer hebben en zo heb ik ze gekregen.

Ja een weetje: douche niet met dove. Misschien is het daarvan los gaan raken. Je mag geen crème smeren enzo, maar daar zit toch iets hydraterend in. Ik heb geen idee of het ermee te maken heeft hoor. Just in case.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.