Ga naar inhoud

Wie heeft ervaring bij hair and beauty clinic Hasselt?


Nicole21

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben 21 jaar, en wil graag mijn borsten laten vergroten. Ik ben dik 20 kilo afgevallen waardoor ik van een cup c naar een volle cup a/kleine b ben gegaan.

Ik heb maandag mijn eerste afspraak hierin krijg ik informatie en word gekeken naar hoe ik mijn uiteindelijk wil hebben.

Hoe zijn jullie ervaringen met borstvergroting?

En wie heeft zich laten helpen bij hair and beauty clinic in hasselt?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!!!

Welkom hier! :43:

Welke cupmaat zou je na je bv willen krijgen?

Ik heb helaas geen ervaring met die kliniek maar je kunt ze eens intype in de zoekmachine van het forum, dan kom je vast iets tegen :)

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 april heb ik mijn bv gehad in de hair en beauty clinic..kijk maar even in mijn verslagje..Heb je nog vragen...ask away!! Groetjes Jersey

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjulliewel, ik wil graag uitkomen op een volle C. Maar ik heb nooit mooie ronde borsten gehad, ze hebben altijd beetje gehangen en nu ik zoveel ben afgevallen is het vet uit mijn borsten dus is t helemaal niet mooi meer.

Morgen om kwart voor 1 heb ik een afspraak. Ik vind het zo mooi als ik bij vrouwen die streep tussen de borsten zie en dat heb ik nooit gehad. Dus sta dr echt om te popelen om mooie borsten te krijgen.

Jersey ik heb je profiel even doorgelezen, maar als ik het goed heb viel je de operatie en de dagen erna best wel mee? Ik probeer nu eigenlijk nog niet te denken aan de pijn. Hoe vond jij de pijn? en na hoeveel dagen kun je weer wat doen?

Ik ben echt benieuwd voor morgen vind het beetje spannend maar sta ook echt te poppelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi nicole, heel veel sterkte morgen. Voor je hét weet dan ben je weer op de terugweg naar huis met mooie boobs.