Ga naar inhoud

Wie heeft ervaring bij hair and beauty clinic Hasselt?


Nicole21

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben 21 jaar, en wil graag mijn borsten laten vergroten. Ik ben dik 20 kilo afgevallen waardoor ik van een cup c naar een volle cup a/kleine b ben gegaan.

Ik heb maandag mijn eerste afspraak hierin krijg ik informatie en word gekeken naar hoe ik mijn uiteindelijk wil hebben.

Hoe zijn jullie ervaringen met borstvergroting?

En wie heeft zich laten helpen bij hair and beauty clinic in hasselt?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!!!

Welkom hier! :43:

Welke cupmaat zou je na je bv willen krijgen?

Ik heb helaas geen ervaring met die kliniek maar je kunt ze eens intype in de zoekmachine van het forum, dan kom je vast iets tegen :)

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 april heb ik mijn bv gehad in de hair en beauty clinic..kijk maar even in mijn verslagje..Heb je nog vragen...ask away!! Groetjes Jersey

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjulliewel, ik wil graag uitkomen op een volle C. Maar ik heb nooit mooie ronde borsten gehad, ze hebben altijd beetje gehangen en nu ik zoveel ben afgevallen is het vet uit mijn borsten dus is t helemaal niet mooi meer.

Morgen om kwart voor 1 heb ik een afspraak. Ik vind het zo mooi als ik bij vrouwen die streep tussen de borsten zie en dat heb ik nooit gehad. Dus sta dr echt om te popelen om mooie borsten te krijgen.

Jersey ik heb je profiel even doorgelezen, maar als ik het goed heb viel je de operatie en de dagen erna best wel mee? Ik probeer nu eigenlijk nog niet te denken aan de pijn. Hoe vond jij de pijn? en na hoeveel dagen kun je weer wat doen?

Ik ben echt benieuwd voor morgen vind het beetje spannend maar sta ook echt te poppelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi nicole, heel veel sterkte morgen. Voor je hét weet dan ben je weer op de terugweg naar huis met mooie boobs.

Je ervaart pijn als je je med. Niet zorgvuldig neemt. Als je dat netjes doet, dan zul je alleen een zware druk ervaren. ik ben afgelopen do geholpen en het gaat met de dag beter. Geen zorgen. Je bent in goede handen. Een vlot herstel toegewenst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik laat me morgen eens goed uitleggen en informatie geven over de implantaten en de operatie en na de operatie. Ik kan de operatie zelf pas na juni laten doen wen ga van 23 juni t/m 1 juli op vakantie en wil t risico niet nemen dat ik in turkije zit en er dan iets mis gaat. Misschien is een D-tje ook wel mooi. Ik weeg nu 70 kilo, 166 lang. Ik wil mn borsten wel laten vergroten maar wil wel dat t natuurlijk blijft. Te grote borsten vind ik ook niet mooi. T gehele lichaam moet wel allemaal passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ben vanmiddag geweest, was toch wel beetje zenuwachtig. T is niet de normaalste zaak dat je zomaar even je bh uit trekt. Maar het was een hele vriendelijke man. Mijn borsten zijn verkeerd gegroeit vandaar dat ze hangen. Het vel aan de onderkant van mijn borsten is niet mee gegroeit, dit gebeurd bij 2 a 3% van de vrouwen. Hierdoor kan ik ook niet te groten borsten laten zetten. Niet dat dit de bedoeling was. Ik kan wel een mooie c cup krijgen. Mn rechterborst is groter dan de linkers dus krijg 2 verschillende implantaten, ma gemiddeld kom ik uit op 250cc. Helemaal happy misschien dat ik de 31e al geopereerd kan worden. Ik moet straks thuis, ben nu op mn werk, even overleggen of die dat goed vinden. En dan kan ik morgen bellen en dan hopen dat die plek nog vrij is. So fingers cross

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend, vreemd ik woon 3km van dat kliniek, maar nooit aan gedacht om daar te gaan!

250cc, gaat leuk worden, mooie c zonder te fel op te vallen! Leuk voor de zomer! Geniet er van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is ook de bedoeling, persoonlijk hou ik niet van hele grote borsten. Dus zal vol trots zijn als t een mooie C word. Pff nu nog 2.5 maand wachten. Wou dat t morgen al zover was. Hadden jullie dat gevoel ook zo erg? haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.