Ga naar inhoud

kimm23 : mei 2012 : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Zelf laat ik over 3 weken een borstvergroting doen. Tijdens mijn consult is er besloten om 250cc te nemen. Zelf heb ik 75B en ben ik 1.54cm en weeg ik ongeveer 50-51 kilo. Maar zelf ben ik heel erg gaan twijfelen door het zoeken op internet. Bij de een hoor ik dat 250cc vrij weinig is en je maar een cupmaat omhoog gaat en van een ander hoor ik weer dat het redelijk veel is en dat je wel eens naar een grote D cup kunt gaan. Het liefst zou ik een mooi D cup willen, maar het moet wel natuurlijk blijven en niet overdreven groot worden.

Het is dus echt heel moeilijk om te besluiten hoeveel cc je moet nemen.

Aankomende week heb ik een telefonisch gesprek met de consulente en ik hoop dat zij me gerust kan stellen en aan kan geven op welke cupmaat ik ongeveer uitkom. Kunnen jullie me misschien advies geven of hebben jullie een idee waarop je ongeveer uit zal komen? Want bij de meeste borstvergroting worden ze vergroot met 300cc.

Ik heb me net aangemeld op dit forum en weet nog niet precies hoe het werkt, dus als ik iets fout doe mijn excuses daarvoor :P

Groetjes Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!!

Ik kan maar 1 ding zeggen en dat is dat 250 super mooi aantal cc‘s is.

je bent maar een kleine meid en lengte doet veel ;)

Ik ben1.76 en heb 325 gekregen (75cc meer) niet veel dus en het is precies goed!!ik ben met 80cc een cup omhoog gegaan heel verschillend dus, ik had dit aantal cc s nodig omdat ze anders on het niets zouden vallen maar ik ben dus 20 cm groter ;)

Bij iedereen valt het anders uit dus kijk niet te veel naar wat andere hebben bereikt met cc‘s dat heef met je. eigen bouw en borsten te maken.

komt goed meid je arts weet het echt het beste.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo !

Welkom hier!

Waar en door wie word je geopereerd? En welke datum precies? Dan kan ik je titel iets aanpassen :)

Als je een D wilt lijkt me 250 CC wat weinig? Zei de pc dat je hiermee op een D kwam?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey,

Ik wordt geopereerd in het Velthuis Kliniek. Tijdens mijn consult was ik echt super zenuwachtig en daarom denk ik dat ik nu ben gaan twijfelen en vooral omdat iedereen een ander verhaal heeft natuurlijk. Tijdens mijn pas sessie vond ik zelf 300cc heel groot maar zoals ik heb horen zeggen lijkt het kleiner als ze erin zitten zeg maar.

Ze hebben tijdens het consult niet echt aangeven op welke cupmaat ik uit zou komen, dit ga ik vragen in het telefonische gesprek met de consulente. Ik hoop dat zij mij hier advies over kan geven. Want het valt natuurlijk bij iedereen anders uit.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik zou het hier zeker nog wel over hebben! en het is logisch dat die 300 cc groot leek, als je niks of vrij weinig gewend bent ;) dan lijkt het al heel snel groot!

Maar je past de prothesen nu op je eigen borst he, als ze erin zitten is het verschil zo groot! je verliest sowieso wat cc's met de plaatsing,

neem anders eens een kijkje bij mijn foto's ik ben van 75A/B naar een E gegaan maar t lijkt niet zo groot!

P.s welke datum en welke pc ? x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat je goed moet vergelijken met de foto's, en ook kijken op de sites van de pc,

Want d is al behoorlijk hoor, ik zit nu op een 75c van sportbh, na een bv 375cc en ik vind ze immens groot, beetje bang dat ze te groot zijn, en mijn eerste beslissing was 290cc maar op het laatste nog gewisseld, en nu heb ik heel er bang!

Je moet je niet blindstaren op die D cup, maar bekijk alle pic hier eens, en dan kom je er zeker ui!

Veel geluk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@greetje: Had ik na mijn operatie ook, ik vond ze heel erg groot en dacht dat ik nooit zou wennen,

maar snel veranderde dit hoor, in het begin vind je ze heel groot maar nu vind ik ze soms gewoon klein en zou ik zeker groter willen!

Ik heb nu een 75E maar je ziet het er niet vanaf vind ik!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey,

Ik wordt in de week van 21 t/m 25 mei geopereerd exacte data krijg ik nog door ;-) pc zou ik z'n naam zo niet meer weten hihi...

Maar inderdaad je verliest nog een aantal cc's met het plaatsen. Ik laat ze wel achter de klier plaatsen dus weet niet of ik zo heel veel cc's verlies.

Maar ik ga gewoon nog een keer op pas sessie zodat ik zeker weet dat ik de juiste keuze maak want wil niet achteraf ergens spijt van hebben.

en ga eens naar alle pics hier kijken dan moet ik er toch zeker wel aan uitkomen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat denk ik ook wel hoor :D Ik denk dat je beter kunt wennen aan je boobs als je ze iets te groot vind, als dat je ze na je operatie te klein vind !!

Dan baal je als een stekker want je legt een hele smak met geld weg, velthuiskliniek is niet goedkoop he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.