Jump to content

Waar kan ik bh's kopen in maat 65 G

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Met een onderwijdte van 67 cm en een bovenwijdte van 92 kom ik uit op een 65 G of H

Deze maat is naar mijn weten niet gewoon verkrijgbaar in een lingeriewinkel maar alleen via internet te bestellen.

Dit laatste vind ik vrij lastig omdat je bij de meeste online winkels met pay pall of creditcard dient te betalen en je ze ook niet eerst kunt passen........

Zijn er nog meer vrouwen met dit (luxe) probleem en hoe/ waar kopen jullie je bh's ?

Iemand tips ?

Groetjes Chantalle

Jeetje dat moet inderdaad lastig zijn! Ik heb helaas geen tips voor je. Ze zijn ook niet te bestellen in een lingerie winkel?

Hoi meis,

Ik had voorheen een 65E en soms 65F. Liep dus ook tegen een probleem aan. 70 is altijd te groot.

Ik kon altijd goed slagen bij Palazzina in Amsterdam.

Echt een super zaak.

Je gaat naar binnen..niets rekjes ect. Je geeft bij de verkoopster je maat op en hupla een bak met voorgevormde en een bak met niet voorgevormde bh's voor je neus. Alles in je maat. Ik had zo de keuze tussen 60 bh's. :127: Terwijl ik bh's in 65E normaal ook alleen kon bestellen! Ze hebben niet alles bh's van nu maar ook van een paar jaar geleden, waardoor ze er zo veel hebben in moeilijke maten.

Bij Bonnie B kan je ze trouwens ook bestellen.

Veel suc-6

Groetjes Nana

• 5 months later...
  • 1 month later...

Hoi Chantalle

Ik koop ook a jaren bij Pallazzina in Amsterdam, of bij hun 2e vestiging in Haarlem, deze heet Corline.

Super service en keuze zat.

Tegenwoordig koop ik alleen nog bij Carmen lingerie in Hapert Brabant, de beste winkel ever wat mij betreft.

Verkopen tot een cupmaat K. Ik rijd er 150 km heen, en 150 km terug voor voor dat winkeltje, echt heerlijk:)

Succes!

Groetjes Veer

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.