chantalle2011 Posted May 6, 2012 Share Posted May 6, 2012 Hallo allemaal,Met een onderwijdte van 67 cm en een bovenwijdte van 92 kom ik uit op een 65 G of HDeze maat is naar mijn weten niet gewoon verkrijgbaar in een lingeriewinkel maar alleen via internet te bestellen.Dit laatste vind ik vrij lastig omdat je bij de meeste online winkels met pay pall of creditcard dient te betalen en je ze ook niet eerst kunt passen........Zijn er nog meer vrouwen met dit (luxe) probleem en hoe/ waar kopen jullie je bh's ?Iemand tips ?Groetjes Chantalle Link to comment Share on other sites More sharing options...
essie80 Posted May 6, 2012 Share Posted May 6, 2012 Jeetje dat moet inderdaad lastig zijn! Ik heb helaas geen tips voor je. Ze zijn ook niet te bestellen in een lingerie winkel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lala1983 Posted May 6, 2012 Share Posted May 6, 2012 Hoi Chantalle,Misschien is dit iets voor je http://www.grote-cupmaten.nl/Hoe-kan-ik-betalen? Hier bestelt een vriendin van me wel eens. Ik weet niet of er leuke bh's voor je bij zitten, maar ze hebben redelijk veel keus.Liefs Laura Link to comment Share on other sites More sharing options...
mii18 Posted May 6, 2012 Share Posted May 6, 2012 Jeetje wat smal, vervelende maat inderdaad!!een speciaal zaak vrees ik?Collega van me heeft die maat ook en laat ze altijd speciaal maken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nana123 Posted May 7, 2012 Share Posted May 7, 2012 Hoi meis, Ik had voorheen een 65E en soms 65F. Liep dus ook tegen een probleem aan. 70 is altijd te groot. Ik kon altijd goed slagen bij Palazzina in Amsterdam. Echt een super zaak. Je gaat naar binnen..niets rekjes ect. Je geeft bij de verkoopster je maat op en hupla een bak met voorgevormde en een bak met niet voorgevormde bh's voor je neus. Alles in je maat. Ik had zo de keuze tussen 60 bh's. Terwijl ik bh's in 65E normaal ook alleen kon bestellen! Ze hebben niet alles bh's van nu maar ook van een paar jaar geleden, waardoor ze er zo veel hebben in moeilijke maten. Bij Bonnie B kan je ze trouwens ook bestellen. Veel suc-6 Groetjes Nana Link to comment Share on other sites More sharing options...
chantalle2011 Posted May 7, 2012 Author Share Posted May 7, 2012 Bedankt voor jullie tips dames Ik zal zeer binnenkort zeker eens bij Palazzina in Amsterdam gaan kijken, bedankt ! Groetjes Chantalle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted May 13, 2012 Share Posted May 13, 2012 engelse sites misschien?http://sisilingerie...._Bras/0/size-72 Link to comment Share on other sites More sharing options...
NiNa41 Posted October 26, 2012 Share Posted October 26, 2012 www.senisana.nl Bijna alle modellen ook in 65 G bestelbaar na een mailtje over welk model aan de webshopëigenaresse"! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 9, 2012 Share Posted December 9, 2012 Ik ben ook al jaren palazzina-fan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
VeraVeer89 Posted December 9, 2012 Share Posted December 9, 2012 Hoi ChantalleIk koop ook a jaren bij Pallazzina in Amsterdam, of bij hun 2e vestiging in Haarlem, deze heet Corline.Super service en keuze zat.Tegenwoordig koop ik alleen nog bij Carmen lingerie in Hapert Brabant, de beste winkel ever wat mij betreft.Verkopen tot een cupmaat K. Ik rijd er 150 km heen, en 150 km terug voor voor dat winkeltje, echt heerlijk:)Succes!Groetjes Veer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted December 11, 2012 Share Posted December 11, 2012 Nou en hier dus....http://www.gossard.com/products/Bras/Plunge/Superboost-Lace-Plunge-Bra/Jade Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.