Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

I have no idea. Vlg mij met vliegtuig werd door de druk iets aangewakkerd of zoiets. Ik had ooit wat gelezen erover, maar ik weet niet of het dan ineens weer gevoeliger wordt. 3wk po is niet bepaald t uiterste nee. Ik hoop dat je snel wat duidelijker antwoord van iemand krijgt. Alvast een fijne vakantie. T zou overigens wel super zijn om ze meteen te kunnen showen. Wel uitkijken, met zonnebaden, sauna en zwemmen. Dat mag verlopig niet na bv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ligt een beetje aan je doel van de vakantie? Zon, zee & strand? Verder relaxen en niks doen? Ja....dan zou het best kunnen.Maar hoe het precies zit met zwemmen...? Geen idee of je dat al mag, of kan.

Dan moet je herstel ook wel vlekkenloos verlopen, zonder complicaties natuurlijk.

Ik vind het nèt wat te krap aan 3 weken tussen je operatie en vakantie. Je zou je operatie misschien ietsje vooruit kunnen schuiven door je op een 'uitval lijst' te laten plaatsen waardoor ze je bellen als er iemand uitvalt.

Mar dat moet ook op je werk weer te realiseren zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat de mijne zei is ruim 2mnd niet zwemmen, sauna of zonnebaden. En als je wilt zonnen, dan een hoge factor op je littekens smeren en afplakken. Maar ieders pc heeft misschien een ander beleid en ieder lichaam geneest anders.

Bij je pc zou je ook met dit soort vragen terecht kunnen mocht je t zeker willen weten. Misschien valt er dan iets in de datum te veranderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het echt NIET doen....!! Als je op vakantie gaat wil je toch optimaal kunnen genieten? Ik weet niet op wat voor vakantie je gaat.. maar als je naar de zon gaat kun je niet zwemmen en niet lekker zonnen want je moet eigenlijk nog je sport bh aan houden...!!

Ik voelde me pas na ongeveer 6 weken weer een beetje normaal, na 3 weken zou ik echt GEEN zin hebben gehad om op vakantie te gaan..

Beter wachten, dan kun je daarna pas echt genieten van je boobs, mooie bikini mooie truitjes enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het ook niet doen, je weet niet hoe je zult herstellen, ik zou zeker 6 weken wachten.

Je weet ook niet hoe je zult herstellen, je moet er toch niet aan denken om in het buitenland een complicatie op te lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben nog geen 3 weken PO en ik zou morgen alweer in het vliegtuig stappen als ik op vakantie wilde gaan. :-)

ja,je mag niet met je boobs in het water, ( lekker tot aan je middel ? ) en niet met je littekens in de zon maar voor de rest zie ik me alles gewoon doen hoor. gewoon beetje voorzichtig zijn, en voor de rest lekker chillen en relaxen,jazeker,waarom niet.

maar hey, dat ligt natuurlijk inderdaad eraan hoe snel je hersteld maar ik zou dus nu direkt al voor mijn gevoel op vakantie kunnen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.