Ga naar inhoud

Happy me : 26 april 2012 :


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Net zoals vele dames op deze site heb ik na lang twijfelen eindelijk de borstvergroting doorgezet. Het heeft 10 jaar geduurd voordat ik de stap durfde te zetten. Ik ben 37 jaar en heb 1 lieve dochter van bijna 6 , mijn man vond een borstvergroting onzin hij vond mij mooi hoe ik was .Dat is heel lief natuurlijk maar dat heeft mijn onzekerheid nooit weggenomen.

10 dagen geleden(26 april) ben ik eindelijk geholpen en ik kan niet wachten wat mijn cup maat uiteindelijk wordt. Ik had een kleine B. Ik heb een ronde hoge cohisieve silicone prothese 240 cc. De arts heeft mij geadviseerd tot maximaal 280 cc te nemen, maar ik was bang voor een onnatuurlijk effect. Ik ben namelijk 1.67 en weeg 50 kg. Echter ben ik nu toch aan het twijfelen of ik toch voor die 280 had moeten gaan.

Welke dames heeft net als mij een borstvergroting met 240 cc , en wat is het resultaat uiteindelijk bij jullie geworden?

Een andere vraag: ik kan weinig informatie vinden over drains. Ik heb deze namelijkn2 dagen in gehad en vraag me af of dit ook nog iets zegt over het eindresultaat.

Alvast bedankt .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast boobsie

Hee happyme gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten! Ik kan je helaas niets zeggen over het resultaat met 240 cc maar het valt ook bij iedereen anders uit!

Drains hebben eigenlijk geen effect op de uiteindelijke vorm maar zorgen er gewoon voor dat het wondvocht sneller afgevoerd word, volgens mij wordt dit vooral gedaan bij dual plane omdat bij het doorsnijden van de spier veel vocht vrij komt!

Succes met je herstel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Erika,

Ik heb inderdaad een dual plane ondergaan en vond de drains een hel. Vooral het verwijderen daarvan. De zwelling was binnen enkele dagen een heel stuk minder. Daarom twijfel ik nu zo, omdat ik denk dat het nog minder gaat worden. Is ook ongeloofelijk hoe snel je aan zo'n vergroting went !

Bedankt voor je snelle reactie ! Ik ben ook vrij ongeduldig.....ik hoop op een c Cupje. Ik moet gewoon nog ff geduld hebben.

Groetjes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Bij iedereen vallen de cc's heel anders uit, maar een grof gemiddelde is 130-180cc voor 1 cupmaat. Als je een b cup voorheen had, dan zou je toch heel makkelijk een c cup moeten behalen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi

( heb me nog niet voorgesteld hier op t forum ben al 2 keer begonnen aan een topic .. )

Ik heb de 15e 240cc gekregen dual plane, van magere AA naar hoe het er nu uitziet een D, veel groter dan ik had durven verwachten. Eerlijk, schrok me kapot toen ik wakker werd en ze zag, maar het begint al snel te wennen ;) Ben trouwens 1.75 en weeg maar 52 kg. mischien dat ze daarom zo groor gevallen zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik heb 200 cc en is veel groter uitgevallen als verwacht, ik had een lege C cup, ik heb een lift laten doen met dan 200 cc ronde protheses. en ik heb nu een volle E cup. Helaas vind ik het veel te groot maar kleinere protheses is niet mogelijk bij mij ivm de breedte van mijn borsten.

Dus ik denk dat 240 best wel een mooi resultaat geeft bij jou.

Gr. Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.