Ga naar inhoud

Heroperatie ene borst lager als andere.


lauraa

Aanbevolen berichten

Hallo Meiden,

Ik ben 16 januari geopereerd in het velthuis kliniek in Enschede. Mijn linkerborst stond gelijk al wat lager als de rechter, maar ik had geduld en ik dacht misschien trekt het nog wel bij. Vandaag mijn eindcontrole gehad en de chirurg zag dit verschil ook gelijk. En ze vroeg wat ik hiervan vond, ik ben er zelf niet echt blij mee waarop ze gelijk zijn dan gaan we het opnieuw opereren en de implantaat hoger zetten. Natuurlijk kosteloos. Dit vind ik nou echt een super kliniek en wat zorgen hun goed voor hun patienten. Ben echt vol lof over de kliniek. In juni wordt ik weer geopeerd ben echt super blij :)

Groetjes Lauraa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel fijn dat ze je tegemoet komen en de fout toegeven om dit vervolgens op te lossen. Wel weer jammer dat je nog een x onder het mes moet, maar zit niks anders op. Dan heb je straks super boobs waar je tevreden mee bent.

Succes in juni. Laat je nog even weten of het dan wel naar je zin is en hoe t is gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.