Ga naar inhoud

Ceetje : 17 september 2009 :


Gast ceetje

Aanbevolen berichten

oeps!! iets te ongeduldig....

had je linkje dus toch gevonden :rolleyes: maar iets te vroeg....

laat je man maar wat mooie plaatjes schieten, ik kom wel weer een keertje kijken

gr. Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

ha die ceetje!

nog bijna vergeten te reageren! was al weer zo druk met reageren op andere dingen.

wat zie je er mooi uit! je hebt een mooie vorm gekregen, alles zit nog wel heel strak zo te zien, maar goed, tis ook nog allemaal heel pril natuurlijk.

wat vind je er zelf van, ben je blij? opgelucht? voel je je anders?

liefs

Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaat!

Ik voel me super! Ik voel me nu al veel vrouwelijker. Hoop wel gauw weer te mogen sporten want dat stil zitten is toch niets voor mij.

Mijn buik staat ook nog steeds bol. Hopelijk komt dat vlug weer goed want dat steekt me wel tegen.

Maar soit, een mens kan niet alles willen he.

Alles staat wel nog betrekkelijk strak maar het is ondertussen nog maar 2 weken geleden ook. Ze zijn wel al goed gezakt. Dat trekkerig gevoel van mijn huid zal ook wel gauw minderen.

Ik kijk er echt enorm naar uit om normale bh's te dragen. Die flatteren ook veel meer dan zo'n sportbh.

groetjes,

Ceetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, dan ben je er eindelijk, heb je de bv gehad en moet je weer geduld hebben, haha

geduld is een schone zaak :rolleyes:

kijk maar s naar mijn ticker

ik zou zeggen maak een ticker voor je bh moment

en je hebt 2 weken tijd om op internet alvast een droom bh te vinden, nog ffkes meid!

heerlijk om je goed te voelen en vol zelfvertrouwen!

Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

oja, voor ik t nog vergeet....

weet niet hoe je dat kunt fixen, even aan moderator vragen of zo? dat je niet langer meer onder de voorsteltopics staat, maar voortaan bij de gevorderden van de operatieverslagen.

groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.