Ga naar inhoud

Voorover lopen normaal??


Aanbevolen berichten

Ik heb een hele andere loop gekregen Na m'n ok van gisteren. Voorover gebogen. Bang dat ze zo naar binnen blijven staan, maar als ik een rechte rug maak en borst naar voren, dan ben ik bang dat de snee open gaat en dat door de pijnstillers niet zal voelen. Hoe moet ik nou lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Miss sport,

Wat een verhaal heb je he? Jeetje ben je al nerveus genoeg krijg je dat er nog eens bij! Maar gelukkig zitten ze erop/in en ben je er helemaal happy mee!

Ik ben zelf vorige week vrijdag geopereerd maar ik heb dat ook hoor dat krom lopen. Ik moet zeggen dat het nu na een week wat minder word. Ik dwing mezelf ook steeds om rechtop te zitten en te lopen maar het is nog een beetje gevoelig aan de onderkant van me borsten als ik echt rechtop ga lopen. En ze zijn natuurlijk ff een stukkie zwaarder zo! Weet niet hoeveel jij erin hebt maar bij mij hangt er toch ff 700cc aan ineens hahahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

is 'normaal' hoor...

Heb de eerste dagen ook krom gelopen. Is een reflex tegen de pijn/ spanning denk ik.

Door zo te lopen krijg je natuurlijk ook nog eens last van je rug...

Even doorbijten!

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo hè Fin, dat is niet niks die 700. Dn zou ik m'n tenen raken hahaha. Jeetje ik heb t nu al met 320cc. Ik hoef me dus niet zo een zorgen te maken.

Bedankt ook poes. Ben zeer nieuwsgierig hoe t zal zijn zonder de tape. Balen hoor. Ik zie m'n spleet niet eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohwwww Fin, dacht 700 in elke borst.

Ik zou volle twee weken moeten, maar ik heb t er net helemaal afgehaald, want t liet los. Dat heb ik nog geen ene keer gelezen en bij mij moet het natuurlijk gebeuren. Maar t geeft niet. Ik heb even een snelle kennismaken gedaan en ze gauw in m'n bh gedaan. Band eroverheen en dit zit veel beter. Het leek alsof het verband op de verkeerde plek zat. Van sommige foto's van meiden met verband zag ik dat ze anders waren ingetapet. Een soort raamwerk, maar ik had de druk van het verband meer dwars op de helft van m'n borst. Net iets boven m'n tepel. Niet boven waar de borst ernstig opzwelt. Die band zit daar dus nu. Veel beter.

Tussen de twee bedekkingen zag ik ze wel groeien. Maar wat zijn ze mooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me wel lastig hoor dat tape erom ook! Ik denk dat dat anders is als je het voor de spier hebt want ik werd wakker met mijn sportbh aan. lijkt me heerlijk als die 6 weken voorbij zijn...kunnen we lekker shoppen! Leuk hoor dat je ze al zo mooi vindt! ik had dat niet meteen. Ik dacht echt ff oh nee wat moet dit worden...Maar nu een week verder vind ik ze wel al heel mooi gelukkig. Nou maar hopen dat je de komende dagen snel wat opknapt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die drains zijn misschien lastig, maar ik vind wel dat de borsten er sneller beter uit gaan zien vw de vochtafdrijving.

Die tape begon al te meuren. Waarschijnlijk die ziekenhuis/tandarts lucht. Jodium dat erin zat of zo iets denk ik.

Wanneer is mag ik m'n wonden schoonmaken en met wat is het verstandig. Ik heb alles in huis, maar mag t nat worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.