Ga naar inhoud

Kosten mommy make over en of borstlift met prothese bij de BE Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo dames

Ik ben aan het rond kijken voor een mommy make over en of borstlift met implantaten. Op het forum heb ik veel goede berichten en mooie borsten gezien die door dr Plovier zijn gemaakt nu ben ik benieuwd naar de prijzen. Welke dames zijn hier geweest en wat heeft de behandeling jullie gekost. Ik ben bezig met sparen maar ben er nog niet uit wat ik als eerst laat doen of de borsten of de buik of beide tegelijk vandaar de vraag.

Gr 80 c

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey daar,

Ik heb die operatie ook gehad, maar niet bij BE-clinic, maar bij Dr. Vanoorbeek (www.kliniplast.be), je kunt mijn foto's in de galerij vinden. Ik vind dat ik ook supermooie boobies heb haha ;-)

Ik moest daar 6000 euro voor betalen, maar ben ook in Belgie verzekerd, ik weet niet waar jij vandaan komt? Ik ben wel 3 dagen in het ziekenhuis gebleven, wat ik heel erg fijn vond. Ik ben wel gematst hoor qua prijs, want hij wist dat ik nog meer operaties bij hem ging laten doen (als ik tevreden was dan hihi, maar dat ben ik, supertevreden zelfs, ook over de nazorg).

Als je nog vragen hebt, shoot!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik laat mijn borsten doen bij plovier wrs 26 juli ( lift met prothese )

Ik betaal €4500,-

Ergens hoop ik dat een lift niet nodig zal zijn aangezien m'n borsten al iets zijn bijgetrokken.

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ ingrid Ten eerste echt super knap dat je zofveel kilos afgevallen bent echt WoW, jij bent mijn grote voorbeeld omdat ik ook met overgewicht kamp en waarschijnlijk ook een mommy make over dijbeen en armlift moet laten doen. Ik ben nu 20 kilo afgevallen en wil er nog wat af hebben zo ´n 10 kilo. Dus ik heb nog genoeg tijd om rond te kijken en om te sparen. Ik kom uit nederland en hier doen ze erg moeilijk over de vergoedingen waarschijnlijk ga ik het allemaal zelf betalen. En jou resultaten erg mooi je buik benen armen en borsten WOW echt erg mooi als het mag wil ik jou foto´s gebruiken als voorbeeld voor de pc.

@ Bloem87 ik hoop het ook niet voor je dat de lift nodig is ik denk persoonlijk dat dit nodig is als je erg veel hang hebt. Ik wil zelf graag een lift omdat ik echt geen hang meer wil. Ik heb 3 kids gehad en ben 20 kilo afgevallen dus mijn borsten zijn net theezakjes. Ik ben zelfs bang dat mijn borsten ondanks de lift en de protheses nog steeds gaan hangen ook omdat ik gewoon een slechte huid kwaliteit heb.

Gr 80 C

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey 80C,

Tuurlijk mag je mijn foto's gebruiken als voorbeeld, ik voel me vereert :-)

Jee joh, dat jij na 20-30 kilo ook een arm- en dijbeenlift nodig hebt, dat hoor je niet vaak. Ik heb er zekers geen spijt van gehad! Je krijgt wel grote littekens bij je armen, maar beter dan die zwabberarmen. Op het buikwandcorrectieforum heb ik trouwens heel veel foto's staan in mijn dagboekje, daar staan ook van de littekens van de armen best wat foto's op, en ook dat ik ze gecamoufleerd heb met make-up van MAC, daarmee zie je nauwelijks nog! In zo'n MAC winkel krijg je ook supergoeie adviezen en doen ze alles voor je voor hoe je dat moet doen. Maar dat is allemaal voor latere zorg voor je ;-)

De eisen voor vergoeding zijn zeker superstreng, ik zou er ook niet te hard op rekenen. Ik heb overigens ook alles zelf betaald, alleen kreeg ik de opname wel via het ziekenfonds vergoed, maar de pc betaalde ik wel zelf.

Nou, veel succes met je voortraject, het is wel spannend eens je de beslissing hebt genomen he.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ ingrid Bedankt ik ben blij dat ik je fotos mag gebruiken jij bent echt waar mijn voorbeeld je ziet er nu zo mooi uit. Nee het is niet na 30 kilo ik heb 3 jaar terug 120 kilo gewogen toen ben ik 33 kilo afgevallen maar daarna weer 2 x zwanger en weer ongeveer 20 kg aangekomen. Dus ik jojo al een tijd heen en weer en ik heb geen goede huid kwaliteit Nu ben ik begonnen met een gewicht van 105,7 kg en ik wil ongeveer tussen de 70 en 68 kg wegen bij een lengte van 1,72m ik wil niet te dun worden want ik hou van vrouwelijke vormen en mijn man ook trouwens : P Maar goed die littekens neem ik voor lief en je ziet ze alleen als je je armen omhoog hebt toch? en anders jammer dan liever dat dan wat ik nu heb en dan die buik vreselijk ben echt blij als ik ervan af ben t is dan zo ´n las van je schouders. Bedankt in ieder geval over de tip voor het camoufleren daar had ik niet over nagedacht.

Gr Lisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.