Ga naar inhoud

Vervanging borstproteses,eerst even voorstellen


Maria64

Aanbevolen berichten

Hallo dames.

Ik ben Maria en 48 jaar oud, ik heb 21 jaar geleden een borstvergroting ondergaan en ben nu op zoek naar info over kwaliteit en prijzen van een vervanging.

Moet zeggen ben nu zenuwachtiger dan toen toen was ik alleen maar blij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Maria,

Ik lees hier veel verhalen over dames die hun borsten in Belgie laten doen, is goedkoper schijnt. Wat ik ook lees, is als zij complicaties krijgen ineens hun dossier kwijt en een herhaal operatie moeten zij voor betalen.

Tja?

Ik heb een prothesewissel gehad, ik had PIP's. Ik heb heel bewust gekozen voor:

- een arts die zowel in het ziekenhuis werkt als kliniek.

- een arts die kundig is, ik heb hem gescreend op internet en alle referenties en werk er bij gehaald.

- ik wilde per se Natrelle (voorheen Mc ghan) daar betaal je voor maar is het enige merk samen met Mentor die door de FDA is goedgekeurd. Maar goed, niks heeft een eeuwig leven.

- een arts die luistert en aardig is.

- een arts die in NL werkt, ik heb met mn PIP's een complicatie gehad, de herhaal operatie kostte mij niks.

- een arts die BIG geregistreert is.

Ik zal als ik jou was verdiepen in de merk protheses, het is allemaal marketing. Want wie zegt dat bv een spiraaltje niet langer dan 5 jr kan blijven zitten? Stel dat 70% van de vrouwen zo'n ding in 2007 heeft laten zetten zal die 70% weer verschijnen. Ook met die implantaten, is maar net met wie ze een deal hebben dan is dat merk natuurlijk de beste. Behalve PIP dat was echt niet goed.

Maar Mentor en Natrelle schijnen door de FDA gekeurd te zijn. En Eurosilicone door de ISO, tja?

Wat betreft artsen? Bij Bergman werken goede. Ook de heer Van Turnhout, heeft mij geholpen.

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Miss sport. Zo zeg 2000 is wel erg goedkoop!

@Tiva80

Ja ik ben me aan het oriënteren,morgen afspraak in ziekenhuis, en die arts werkt ook bij medi consult.

Mijn huisarts vond het een goede keus, ik wil wel in de buurt, omdat ik met vervoer zit zo kan ik met de taxi naar huis.

Wat de levensduur betreft, deze moesten na 10/15 jaar vervangen worden maar ze zitten er nog steeds,als je maar controleert.

Heb je een tip, waar ik de soorten kan vinden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Spannend!

Volgens mij eff googlen:

Cereform.nl

Natrelle.com

Arion.com (monobloc)

Mentorcorp.com

Eurosilicone.nl

Zo iets is het. Maar als je het op google zoekvlak invult kom je er ook.

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zker goedkoop, maar Ja waarom duur doen als t goedkoper kan. Ze hebben na jaren een keer de prijs verhoogd met €295. Ze gebruiken Monobloc soft one sileconen protheses. Ook wel met monobloc hydrogel en sebbin, maar deze gelden niet voor de actieprijs €2295. Ze hebben zeer groot profesioneel, vriendelijk en ervaren team. Ik ben er superblij mee, want ze zijn prachtig. En misschien hebben wel meer mensen hier wat aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo maria,

Heb je een idee over het merk, profiel en aantal cc wat je nu hebt?

Aangezien je huidge protheses al 21 jaar (waarschijnlijk) succesvol hebben doorstaan zou het misschien slim zijn om bij hetzelfde merk te blijven.

Ondanks dat de huidige protheses veranderd zijn aan binnen en buitenkant, lijkt het me toch vertrouwd omdat je weet dat het merk wat je NU hebt, ook goed is.

Ben heel benieuwd hoe ze eruit zien na 21 jaar, en vooral of ze nog even zwaar wegen allebei.

Heel veel succes met je zoektocht. Als je eenmaal op consult bent geweest zal je arts zelf wel het merk/vorm aandragen. Daarna kun je eventueel zoeken wat je van dat merk vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi .

Ben het er niet mee eens dat als je in belgie geopereerd word meteen je dossier kwijt is .

Toevallig bij bea care ja maar de rest niet.

Ben zelf bij be-clinic door Dr.plovier in belgie geopereert en daar is alles prima geregeld .

Netjes alles mee gekregen en als ik iets wil weten over mn dossier is dat geen enkel probleem ook de nacontroles niet.

Prijs is lekker scheelde me toch dik 1300 eurie en heb prachtige tieten gekregen :)

Wat ik heb gedaan is kijken van welke arts ik de reultaten mooi vond en die helemaal uitgeplozen ... ook kwa complicaties doet die gene er wat aan, scholing en heel veel verslagen lezen .

Wens je mega veel sucses!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tiva, nou dat gaat ook nergens over wat je zegt over klinieken in belgie die ineens het dossier kwijt zijn, dit is bij beaucare het geval.

Overigens heb ik nog wel mijn dossier netjes daar ;) In nederland zullen zulke praktijken ook heus wel plaatsvinden !!

Ik zou zo weer naar Belgie gaan voor een BV !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.