Ga naar inhoud

vitamines ed voor de operatie


Aanbevolen berichten

heey,

ik lees hier regelmatig dat jullie verschillende vitamines en dergelijke moeten nemen voor de operatie.

mijn plastisch chirurg heeft hier tegen mij niets over gezegd.

dus ik weet ook niet of ik iets moet nemen tegen blauwe plekken ofzo...

hebben jullie tips of weten jullie wat veel helpt?

dankuu:)

groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast boobsie

Hoi bella,

Ik had hetzelfde als jij las van alles maar ook niks gehoord van mijn pc.

Heb uiteindelijk niks genomen ook geen arnica ben niet blauw geweest en snel en goed genezen!

Maar ik denk dat het vooral een eigen keuze is doe waar jij je goed bij voelt!

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 3-5 voorzien van een paar mooie boobs en ben wel trouw begonnen een week van te voren met de arnica tablettjes.

Ik ben blauw/paars, dus ik ben er abrupt mee gestopt. Daar geloof ik niet meer in, want er zijn 3 flinke plekken die even groot zijn als m'n open hand. Als ze niet zo groot waren, dan had ik misschien nog een klein beetje believe gehad.

Wel ben ik begonnen met de crème, die zorgvuldig wordt gesmeerd door m'n man op de grote plekken. Niet iedereen heeft ze deze voorzorg en gaat gewoon alles op rolletjes.

Ik denk ook dat je huid een grote rol speelt, hoe het op de prothese reageert en hoe t wordt geplaatst en hoe groot het gaat worden. Ik ken zelfs iemand die op de rug helemaal blauw was. Ze ging van klein, naar heel groot in 1 x via de tepel. Die heeft t geweten. Geen deurkruk kon ze naar beneden doen en moest gevoerd worden voor een paar dgn.

Iedereen heeft een ander herstel. Ik hoop dat die van jou vlekkenloos verloopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem ook de arnica tabletjes, multivitamines, c-1000mg en aechinaforce tabletten.

Elke ochtend is t een flink ritueel met een heleboel pillen maar mijn weerstand kon dan ook wel een goede boost gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.