bella1991 Posted May 3, 2012 Share Posted May 3, 2012 heey,ik lees hier regelmatig dat jullie verschillende vitamines en dergelijke moeten nemen voor de operatie.mijn plastisch chirurg heeft hier tegen mij niets over gezegd.dus ik weet ook niet of ik iets moet nemen tegen blauwe plekken ofzo...hebben jullie tips of weten jullie wat veel helpt?dankuu:)groetjes!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest boobsie Posted May 6, 2012 Share Posted May 6, 2012 Hoi bella,Ik had hetzelfde als jij las van alles maar ook niks gehoord van mijn pc.Heb uiteindelijk niks genomen ook geen arnica ben niet blauw geweest en snel en goed genezen!Maar ik denk dat het vooral een eigen keuze is doe waar jij je goed bij voelt!Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss sport Posted May 6, 2012 Share Posted May 6, 2012 Ik ben 3-5 voorzien van een paar mooie boobs en ben wel trouw begonnen een week van te voren met de arnica tablettjes.Ik ben blauw/paars, dus ik ben er abrupt mee gestopt. Daar geloof ik niet meer in, want er zijn 3 flinke plekken die even groot zijn als m'n open hand. Als ze niet zo groot waren, dan had ik misschien nog een klein beetje believe gehad.Wel ben ik begonnen met de crème, die zorgvuldig wordt gesmeerd door m'n man op de grote plekken. Niet iedereen heeft ze deze voorzorg en gaat gewoon alles op rolletjes. Ik denk ook dat je huid een grote rol speelt, hoe het op de prothese reageert en hoe t wordt geplaatst en hoe groot het gaat worden. Ik ken zelfs iemand die op de rug helemaal blauw was. Ze ging van klein, naar heel groot in 1 x via de tepel. Die heeft t geweten. Geen deurkruk kon ze naar beneden doen en moest gevoerd worden voor een paar dgn.Iedereen heeft een ander herstel. Ik hoop dat die van jou vlekkenloos verloopt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bella1991 Posted May 12, 2012 Author Share Posted May 12, 2012 ok bedankt miss sport:)ik hoop ook echt dat alles wat meevalt qua blauwe plekken, pijn, misselijkheid..achja afwachten en hopen op het beste!tis voor het goede doel;)xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
mii18 Posted May 12, 2012 Share Posted May 12, 2012 Ik heb ook helemaal niks genomen en nergens last van gehad Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissBoobyMoon Posted May 12, 2012 Share Posted May 12, 2012 hai hai,Ik heb wel vitamines genomen en vitamine c tabletten . Heb wat extra goed gegeten enzo veel fruit en groentes. Ik rook dus vond prettig om vitamine c te nemen . Goed voor je zelf zorgen kan nooit kwaad toch . Link to comment Share on other sites More sharing options...
essie80 Posted May 13, 2012 Share Posted May 13, 2012 Ik neem ook de arnica tabletjes, multivitamines, c-1000mg en aechinaforce tabletten.Elke ochtend is t een flink ritueel met een heleboel pillen maar mijn weerstand kon dan ook wel een goede boost gebruiken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.