Ga naar inhoud

AngelaCharelle : 2 september 2013 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hallo meiden!

Ten eerste: wat een super forum is dit! (moest ik even kwijt haha)

Ik ben Charelle, ben 23 jaar kom uit de omgeving van Rotterdam en ben al 7 jaar aan het werk in de horeca. Je zou zeggen dat je genoeg mannen leert kennen tijdens mijn werk maar nee nog steeds happy en single:P

Na een lange tijd goed nagedacht te hebben nu eindelijk toch de knoop doorgehakt! Ik ga voor mijn borstvergroting! YES!!

Het is niet zo dat ik zeer ontevreden ben met mijn 75B cupje, maar zou er graag een groot maatje bij willen haha (wie niet)

4 weken geleden was het dan zover: mn allereerste eerste consult bij Parkmedisch Centrum in Rotterdam, god wat was ik toch zenuwachtig voor mn eerste gesprek! Na veel gelezen te hebben op dit forum en op internet ging ik goed voorbereid naar binnen. 10 min wachten in de wachtkamer tot ik op gesprek mocht.. oh oh wat viel me dit tegen! Moest overal zelf om vragen kreeg geen pasmomentje en stond ook zo weer buiten.

Geen aanrader dus!

2 weken later nog eens geprobeerd, ditmaal bij dr Tan in het Bronovo ziekenhuis in den Haag,

1,5 uur gewacht omdat ze uitliepen met het spreekuur! Eenmaal binnen een goed en gezellig gesprek gehad dus ging met een redelijk voldaan gevoel weer naar buiten. Toch enige twijfel ..........

Op aanraden van een vriendin toch nog een afspraak gemaakt bij dr de Blecourt in het Vlietland ziekenhuis in Schiedam.

Wat een prettige man is dat, vanaf het begin al een super goed gevoel bij hem. Ik had een stel vragen (11stuks) op papier gezet en meegenomen, ook had ik fotos bij me van voorbeelden die me wel en niet aanspraken. Hij nam de tijd voor me en heeft al mn vragen super beantwoord.

Ik heb hem verteld dat ik graag naar een volle C kleine D wil gaan. Hij zei dat hij tijdens de operatie zelf zou kijken wat voor maat er het beste bij me past, hij zou dan de grootste maat die past gebruiken.

Vol overtuigd liep ik het ziekenhuis uit! Wat een fijn gesprek!

Nu een week later begint de twijfel weer te komen, ik ben bang dat deze maat te klein gaat worden, ik krijg namelijk 280cc Eurosilicone Dual Plane geplaatst. Ik ben 1.70 en weeg 53 kilo, met mijn 75B cup vraag ik me af of dat dan wel mogelijk is naar een (kleine) D cup te gaan met 280cc dual plane.

Hebben jullie enig idee of ervaringen die me van deze onzekerheid af kunnen helpen??

Groetjes Charelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi!! welkom hier!!

ik merk al dat je je heel goed hebt voorbereid, dus complimenten daarvoor!!

over de cc's worden hier de meeste vragen gesteld, bijna iedereen hier heeft gewikt en gewogen wat dat betreft, ik ook hoor,

ik had een grote C of kleine D in gedachten maar naarmate de tijd verstreek merkte ik wel aan mezelf dat ik toch wel stiekum op een D hoopte hoor,

ik heb getwijffeld tussen 245, 275 en 310 cc.

Uiteindelijk ben ik voor de grootste gegaan, en daar heb ik geen spijt van! ik ben van B naar E gegaan, maar het ziet eruit als een D!!!!!

Dit past perfect bij de rest van mijn lichaam, als het kleiner had geworden had ik toch wel gebaald hoor!!

Als je nog twijffeld, gewoon weer een consult aanvragen! heb ik ook gedaan!

Volg je hart en je gevoel en luister ook naar jouw PC, hij heeft er tenslotte voor geleerd....

heel veel succes!!   als ik een gokje zou wagen: ik verwacht dat je met 280cc dualplane inderdaad op een kleine D uitkomt... maar het blijft een gokje he!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi!! welkom hier!!

ik merk al dat je je heel goed hebt voorbereid, dus complimenten daarvoor!!

over de cc's worden hier de meeste vragen gesteld, bijna iedereen hier heeft gewikt en gewogen wat dat betreft, ik ook hoor,

ik had een grote C of kleine D in gedachten maar naarmate de tijd verstreek merkte ik wel aan mezelf dat ik toch wel stiekum op een D hoopte hoor,

ik heb getwijffeld tussen 245, 275 en 310 cc.

Uiteindelijk ben ik voor de grootste gegaan, en daar heb ik geen spijt van! ik ben van B naar E gegaan, maar het ziet eruit als een D!!!!!

Dit past perfect bij de rest van mijn lichaam, als het kleiner had geworden had ik toch wel gebaald hoor!!

Als je nog twijffeld, gewoon weer een consult aanvragen! heb ik ook gedaan!

Volg je hart en je gevoel en luister ook naar jouw PC, hij heeft er tenslotte voor geleerd....

heel veel succes!! als ik een gokje zou wagen: ik verwacht dat je met 280cc dualplane inderdaad op een kleine D uitkomt... maar het blijft een gokje he!!

Hey meid!

wat een snelle reactie! En ik denk dat je gelijk hebt!

ik heb me heel goed voorbereid het is natuurlijk ook niet niks.. wil absoluut geen spijt krijgen en achteraf zeggen van had ik maar dit dat..

ik vertrouw goed op mijn PC maar kreeg lichtelijk de indruk dat hij het liever natuurlijk en kleiner houdt. Terwijl ik graag naar mn D toe wil!

Eerst dacht ik een C is ook wel goed maar nu krijg ik D niet meer uit mn hoofd! hahah twijfel twijfel denk denk..... je kent het vast!

mischien dat ik toch nog maar even op n tweede gesprek ga en nog maar een keertje ga passen...

vraagje: klopt het dat je Dual Plane meer pijn hebt dan voor de spier?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, wat ik heb begrepen hier is het bij dualplane inderdaad wat gevoeliger dan op de spier, het duurt ook wat langer voordat ze goed op hun plek zitten vergeleken bij op de spier, maar als je heel slank bent is dit wel de mooiste manier hoor, anders ga je de randen van de prothese zien en dat wil je ook niet! ik lees ook wel van dames die het erg vonden meevallen, ook bij dualplane, ik kan je er niets zinnigs over zeggen aangezien ik op de spier heb.

veel succes bij het volgende gesprek!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,succes met je zoektocht.De cc's blijft een groot raadsel.Bij iedereen pakt het anders uit!!Bij twijfel gewoon nog een consult plannen zou zonde zijn als je niet gaat krijgen wat je voor ogen had.Mij was 300cc aangeraden,maar zelf wilde ik liever 400cc.Ben blij met mijn keuze 300 had ik echt te weinig gevonden.Het is nu een d,maar het oogt als een kleine c.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom! En wat goed dat je je zo verdiept hebt.

Je moet er ook rekening mee houden dat er Dual-plane nog een aantal cc's "verloren" gaan, omdat de spier de bovenkant plat drukt.

Je bent best lang, maar wel slank aan je gewicht af te lezen (Ik ben 1.73 en weeg 57 kilo) Maar een grotere cup kan je daarom wel hebben.

De meeste dames hebben toch spijt als ze kleiner hebben genomen, en de meeste dames die de grootste keuze hebben genomen schrikken in het begin even (alles staat nog strak en moet dalen) maar zijn na even wennen super tevreden over hun borsten.

Zoals Jersey al zegt valt het bij iedereen anders uit. Heb je geen voorbeelden van hoe je ze wilt hebben?

Ik heb ook zitten twijfelen over de cc's (wie niet), maar de foto's die ik meenam spraken boekdelen.

En Dual plane is een hele goede methode, best of both worlds. Ze zitten stevig, gaan niet zo snel hangen als voor de spier, zien er natuurlijk uit want je gaat de randen niet zien, maar toch bewegen ze mee alsof ze voor de spier geplaatst zijn.

Op je vraag of dual plane meer pijn doet dan voor de spier: Dit is bij iedereen verschillend. Ik heb totaal geen pijn gehad (ik ben nu 10 dagen po dual plane) en heb een droomherstel gehad. Maar andere dames hebben wel heel veel last. Maar dat kan bij iedere methode.

Vraag lekker nog een consult aan en vertel dat je liever een D hebt, en zoek desnoods wat foto's op. Succes meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hallo meiden!!

Ik heb even jullie mening/advies nodig. Op 2 september heb ik eindelijk m'n borstvergroting gehad na lang wachten. Het is 350 cc high profile geworden dual plane bij Dr. Schiettecatte (fotos gallerij).

Ik ben vorige week op controle geweest en pleisters laten verwijderen. Het zag er rood en geïrriteerd uit en kreeg dus antibiotica mee en die slaat wel goed aan. Nu na 15 dagen PO is nog steeds m'n rechter litteken nog steeds n klein puntje (2puntjes) open terwijl de linker er perfect uit ziet. Ik hou het droog en verschoon dagelijks mijn gaasjes. Vandaag mijn hechtingen laten verwijderen & de kliniek zeiden ze dat het er goed uit zag.

Zijn er meiden die hier ervaring mee hebben? Gaat het vanzelf nog dicht? Hoe lang duurt het normaal voordat een litteken dicht is?

Hoop dat er iemand is die me even wat extra info kan geven haha

(Fotootje staat in gallerij kreeg hem niet geüpload haha )

Liefs Charelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Goed dat ze je meteen antibioticum hebben meegegeven toen, maar even een vraagje.. Wie heeft je vandaag geholpen?

Ik heb ook even naar je foto gekeken en op zich ziet je litteken er rustig uit, maar zie idd wel aan de zijkant dat gaatje.. Is dat open of zit daar een korstje op? en komt er nog vocht uit?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.