Ga naar inhoud

Kunnen jullie mij advies geven dames??!!.....


Aanbevolen berichten

Dag dames,ik zal mij even voorstellen. Ik heb mijn bv op donderdag 28 juni bij Dr.Nelissen in het Global Care Clinic. Ben heel erg zenuwachtig, maar kan echt niet meer wachten! Wil dit al 8 jaar en nu is het dan eindelijk zover!! :-D Ik zit alleen met een onzekerheidje, ik heb zelf nu een 80 AA en ben 1.58 m. Op het consult gaf ik aan een kleine D te willen en dacht dat ik dan minimaal 300 cc nodig had. De pc gaf aan dat ik idd wel 300 cc daarvoor nodig had, hij zei alleen wel dat door mijn zwangerschap nu aardig wat ruimte zit. Dus zei hij dat hij tijdens de operatie gaat kijken wat het mooiste staat, ergens tussen de 300 en 400 cc! En het worden High profile ronde prothesen van Eurosillicone.

Nu na dit verhaal dames is mijn vraag aan jullie, denken jullie dat dit te veel gaat zijn en te hoog gaat zitten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi die 300 cc high profile dat geloof ik wel, dat word mooi, om eerlijk te zijn is het afhankelijk van jouw bouw en hoeveel "losse" huid je hebt of de 400 je ook zou staan en of het zou passen.. het is zo verschillend per persoon dat het heel moeilijk word om er iets nuttigs over te zeggen..

je bent 1.58 m en ik zou daarom niet zo snel voor de grootste gaan, ik verwacht dat je dan een echte GROTE cup gaat krijgen hoor, groter dan D ...

ik ben wat anders gebouwd dan jij, ik ben 1.69 en woog 66 kilo op de operatiedag ik heb wel een brede borst hoor en had een slappe lege b cup.

ik heb mediumprofile gekregen 310cc op de spier, ik draag nu 80E, maar het ziet eruit als een D cup.

hoe gaat de chirurg plaatsen? onder de spier, op de spier od dualplane???

heel veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Is moeilijk in te schatten, maar ik ben van een lege 75c met 350 cc high profile naar een 75e gegaan. Ik ben 1.73 en weeg 59 kilo. Bij mij zijn ze dual plane geplaatst. Dus ik denk dat jij dan aardig in de buurt van een D-cup komt. Denk zeker niet dat het te veel word en als je pc goed geluisterd heeft en je wensen weet, zal hij tijdens de operatie goed het aantal cc's inschatten.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Je pc kan dat t beste inschatten. Hij gaat gewoon tijdens de operatie kijken wat t mooiste bij je staat, je moet daar wel vertrouwen in hebben. Ikzelf had ook een hele slappe b cup, en heb met 450 cc rond, high profile van Eurosilliconen een 80E overgehouden. Jij hebt ook een wat bredere borstkas denk ik? (omdat je omvang maat 80 hebt), ik heb dat ook, en dan kan je zowiezo wat meer cc nemen voor dezelfde cup te hebben als een kleinere omvang. Maar je kunt zo moeilijk vergelijken met anderen, iedere cc valt anders uit bij iedereen, de ene heeft met 300 cc een E cup, terwijl een ander met 550 ook een E cup krijgt. En daarbij moet je altijd bedenken dat silliconenborsten een grotere bhmaat nodig hebben dan natuurlijke borsten, dus een E-silliconen ziet er als een grote C, kleine D uit in t echt zeg maar.

Vertouw je pc hierin, laat hem anders gewoon nog een foto zien voor de operatie van hoe jij je borsten het liefst zou zien.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Ik heb ook eurosiliconen en heb voor 400cc gekozen. ( ik ben 1.64 m en weeg 50kg)

Mij was 300 aangeraden,ik wilde op een volle c uitkomen.

Tijdens het passen vond ik echter de 400 mooier staan dus uiteindelijk voor de 400 gekozen.

Ook high profile

,ik had een 75aa en nu 75d. achter de spier geplaatst.

Het ziet er echt niet uit als een d,misschien dat hier nog wat verandering in komt want ik ben nog niet zo lang p.o.

Succes met kiezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames, ontzettend bedankt voor jullie reacties! Ik moet idd vertrouwen op mijn pc! Maar omdat de datum nu vast staat, begin ik ineens te twijfelen over dingetjes.... is het misschien mogelijk dat ik jullie voor en na foto's kan zien? Sorry hoor, zit nog niet zo lang hier en weet nog niet zo goed hoe alles werkt!

@Jolly,

De pc wilde dual plane bij mij doen.

Heeft trouwens de manier van voor,achter of dual plane invloed hoe de prothese 'zit'?

Sorry hoor voor die suffe vragen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!

Bij volledig achter de spier zit de prothese helemaal onder de borstspier

Bij dual-plane zit de prothese alleen aan de bovenkant onder de spier (tot aan de tepel gemiddeld)

Aan de onderkant zit hij dus voor de spier :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.