Ga naar inhoud

hoe voel je je na 2 dagen?


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik had een vraagje,

Hoe voel je je 2 dagen na de operatie?

Ik zou naar een familie feestje moeten 2 dagen na de operatie maar zou het absoluut niet willen vertellen,

ze zouden er absoluut tegen zijn, sta niet te wachten op reacties.

Zou dat mogelijk zijn om 'onopvallend' naar het feestje te gaan? Of is de pijn niet te harden?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou je eerlijk zeggen dat het per persoon verschild en ook op welke manier je protheses geplaatst worden.

Bij mij waren ze onder de spier geplaatst en was blij dat ik de eerste week totaal niks hoefde te doen....(kon ik ook niet!!!)))

Maar sommige meiden lopen na 24 uur alweer rond alsof er niks is gebeurd.....ik persoonlijk zou niet naar een feest gaan na 2 dagen....

succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou t ook niet doen, zeker als je niet wilt dat iemand erachter komt.

1e keer dat ik echt weer onder de mensen was tijdens een feest was ik ook vreselijk bang dat iemand perongeluk tegen me aanliep

maar bij mij zijn ze ook onder de spier geplaatst veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 2 dagen po was ik niets waard kon net een beetje uit bed komen en dat was het dan .

Moest met alles geholpen worden (behalve nog net mn kont afvegen)

Was ook nog veel te duizelig en te zwak .

Ik zou me ziek melden met een griepje of zo dan maar .

Ook al ben je van te voren nog zo fit de narcose / sedatie maakt je daarna een stuk zwakker .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik ben nu 5 dagen geleden geopereerd en ik moet zeggen dat ik me erg goed voel. Maar ik denk dat 2 dagen wel erg vroeg is hoor! Ik heb zelf ook dat ik een beetje naar voren toe loop nog. En dan heb ik het nog voor de borstspier. Ik denk dat het lastig is om helemaal te verbergen dat er wat met je aan de hand is..

Ik kreeg trouwens ook het advies om de eerste 2 dagen zoveel mogelijk in bed te blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi khg

Ik heb ze voor de spier, maar ik zou het niet op hebben kunnen brengen om na 2 dagen naar een feestje te zijn gegaan. Al was het een 'bank-hang-feestje' :P
Op het moment dat ik iets meer deed, omdat ik me heel goed voelde, (bv even mee lopen naar de supermarkt, 500 meter) produceerde mijn borsten meteen meer vocht, waardoor er weer meer spanning op kwam te staan. Verder liep ook ik niet recht na twee dagen, omdat alles nogal trekt. Het lopen op hakken, kon ik pas na 4 weken, omdat het allemaal niet zo schokbestendig aanvoelde....
Als ik jou was zou ik het niet doen, ook al voel je je goed op dat moment. Na 7 dagen kwam bij mij bezoek van 14 tot 22 uur, heb alleen maar op de bank gezeten en was totaal uitgeput daarna.... (ondanks dat ik bijna geen pijn heb gehad bij mijn herstel)
Uiteraard beslis je dit zelf op het moment dat het zover is, maar je kunt toch altijd een leugentje om bestwil gebruiken.. De buikgriep dient zich meestal van het ene op het andere moment aan :P

Succes,
xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Hey khg,

ik was na 2 dagen er nog echt slecht aan toe..Heel veel pijn, dus ik kon zekers niet naar een feestje.

Na een week werd ik weer wat mens. Mijn eerste week was echt afzien. Ik heb ze trouwens dual plane gekregen.

Dus ik zou me nog maar eens bedenken.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Verschilt inderdaad heel erg per persoon. Ik zou het wel gekund hebben. Maar dat weet je echt niet van te voren! Gewoon afwachten en als het niet gaat kun je altijd buikgriep krijgen natuurlijk ;)

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik zou t ook echt niet gekunt hebben na 2 dagen, had ook achter de spier, en lag in het ziekenhuis omdat ik tegelijkertijd een buikwandcorrectie had. Die buik deed me totaal geen pijn, had echt veel meer last van de borsten, met 2 dagen kon ik echt nog niks (ja, m'n tanden poetsen, maar tijdens t opmaken ging t allemaal heel erg branden). Je loopt ook echt heel erg met de schouders naar voren, tenminste ik wel, kon niet echt rechtop lopen. Echt verbergen dat er iets gebeurt is zal je niet kunnen denk ik..

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.