Ga naar inhoud

Leeuw1980 : 23 juli 2012 : Dr.van der Leij : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo lieve meiden.

Wat leuk al die berichtjes. Het is allemaal goed gegaan tot nu toe.

Gisteren om half8 melden. Aftekenen/ kleding aan en zenuwachtig zijn haha. Even gevraagd of de arts wel lekker uitgerust was.....

Daarna naar de operatiezaal gebracht en daar binnen een paar minuten weg en ook weer wakker. Wel direct best last van druk om mijn borst. Kreeg wat medicatie via infuus en het voelde direct beter.

Daarna lekker aangesterkt, gegeten, gedronken, geplast, bh om en nog even geslapen. ( was zo moe) en om 2 uur naar huis. Veel geslapen nog. Beneden gegeten, met mijn kindjes geknuffeld. Heerlijk. Het valt mij best mee wat je kan. Je hoeft helemaal niet je armen stijf te houden oid. Je voelt heel goed wat kan en wat niet. Wel ben ik blij dat mijn moeder hier helpt in huis. Niet eens qua pijn maar wel qua rustig aan doen.

Redelijke nacht gehad. Wel veel last van mijn rug nu, ben echt geen rugslaper.

Alleen ik heb nu het idee dat ik wat verhoging heb, heb zulke rode wangen. Had iemand van jullie dit ook???? Begin mij daar wat zorgen over te maken?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Petra,

Wat heerlijk om te lezen dat alles goed is gegaan bij je en dat je je eigenlijk best wel goed voelt!

Ben je tevreden met hoe het eruit ziet? (tot nu toe dan)

Dat van die rode/warme wangen, tja geen idee meer of ik dat toen ook had, kan ook van slaap/vermoeidheid zijn hoor, maar hou het goed in de gaten dat je geen koorts krijgt, mocht dat wel het geval zijn, meteen aan de bel trekken hoor!

Nou rust lekker uit.....goed herstel gewenst!

X Tietenmiep.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk je verslagje te lezen.

En fijn dat het allemaal is meegevallen.

De rode wangetjes zou ik me niet zo'n zorgen om maken als je temperatuur gewoon goed is.

Anders als je verhoging heb, ff terug bellen.

Idd wel fijn dar je moeder je meehelpt ;)

Zijn de kids nu ook lief voor mama?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat alles vlotjes verlopen is Leeuw! Maak maar gretig gebruik van de hulp v je mama en laat je lekker knuffelen door je kids, voor je het weet ben je weer zelf in de weer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik weer even. Met mijn borsten gaat het super alleen al 3 dagen misselijk. Gestopt met alle medicatie, sinds gisterochtend. Prima te doen trouwens. Alleen misselijkheid blijft. Vanmorgen weer naar de kliniek geweest, alles oké. Pilletjes voor mijn maag gekregen. Hopen dat die zo gaan werken.

Klinkt miss wat ontevreden maar tot nu toe niet echt een blij gevoel. Voel mij zo slecht steeds.

Vannacht bedacht ik mij plotseling, miss ben ik wel allergisch voor die implantaten. En werd even zo bang, dat ze er niet zo maar weer uit kunnen bah. Wat kan je raar denken in de nacht.

Pc heeft gezegd dat dat niet mogelijk is, allergisch. Dus hopen dat de pilletjes gaan werken.

Sorry voor mijn gezeur. Moest het even kwijt.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid toch.

Vervelend als je je ook beroerd voelt.

Dan ga je ook meer nadenken, vooral snachts als je geen aanspraak heb.

Doe rustig aan!

Alles op het gemakje.

Hopen dat de pilletjes voor je maag helpen!

En meid alles komt goed!

Dat blije gevoel komt echt wanneer je je beter voelt.

Snap het voorkomen.

En het is beter om het even van je af te schrijven!

Ipv het klagen thuis ;)

Komt goed meid!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

valt ook niet mee als je de hele dag misselijk bent.

Dat blije gevoel gaat echt wel komen, trust me..

En de nachten breken je natuurlijk op, weet er alles van. Voelde me de eerste dagen ook niet happy.

Succes meid, elke dag een beetje beter en als je van de misselijkheid maar eens af bent.

Knuf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Leeuw

Pfff shit zeg, die misselijkheid!! Bah, daar zou ik ook niet vrolijk van worden!!

Gelukkig heb je nu medicatie voor je maag en nu hopen dat het snel beter gaat!!

Veel water drinken! Kan ook helpen om die rotzooi uit je lijf te krijgen. Wel zeker 2 liter per dag! Koffie achterwege laten, mocht je dat drinken.... Thee in plaats daarvan is beter!

Sterkte!!

En dat blije gevoel komt vast en zeker als je je beter gaat voelen!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

he he ik begin een beetje op te knappen!!

misselijkheid zo goed als weg. weer wat aangestrekt en eindelijk weer avond eten gehad.

mijn moeder gaat morgen weer naar huis. en bb zij heeft mij continu laten drinken :)

al dagen zonder medicatie, goh wat kan je eigenlijk veel na 5 dagen po

ik zal een deze dagen eens foto's plaatsen.

het genieten begint ook een al een beetje alhoewel het nog wat onwennig voelt.

ook ben ik nog niet echt buiten geweest (ja in mijn tuin) en ben benieuwd of mensen het zien en zo ja of ze ook wat zeggen (en wat ik dan ga zeggen haha)

bedankt voor alle lieve berichtjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

dat is positief nieuws...gelukkig. :35:

En nu maar eens verder als je tuintje..als je je goed voelt tenminste...

En denk maar niet dat er veel mensen zijn die naar je toe komen en vragen: "Goh...wat is er met jou gebeurd..heb jij een BV gehad??" no way :84: , er zullen vast wel mensen zijn die iets zien en het mss denken, maar er is toch bijna niemand die dat rechtstreeks vraagt. En als ze het dan doen...wat is je antwoord dan?? :help: haha

Dan heb je gewoon last van het Georgina Verbaan Syndroom.. :01:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi twink.

Het gaat heel goed met mij. Nu 8 dagen po en vandaag voor het eerst de hele dag alleen met de kinderen. Ben net boodschappen wezen doen en daarna met ze naar de kinderboerderij geweest zelfs met de auto. Afgelopen weekend ook al gefietst met mijn dochtertje voorop. Mijn hechtingen zijn er gisteren uit gehaald. Wondjes zijn mooi dicht.

Je kan al heel snel best veel. Mijn dochtertje til ik alleen niet. Ze zegt steeds mama nog au? En dan zegt ze " handje" ipv tillen. Hihi schattig he.

Het is mij 100% meegevallen. Alleen slapen is slecht maar oké.

Ben je zenuwachtig ? De weken vliegen straks voorbij hoor.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.