Ga naar inhoud

Leeuw1980 : 23 juli 2012 : Dr.van der Leij : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Even kort voorstellen.

Ik ben Petra, ben 32 jaar en moeder van 2 kindjes

Na mijn 2 de zwangerschap is er niets overgebleven van mijn borsten.

Dit vind ik heel erg, vooral als ik bedenk dat ik nog maar 32 jaar ben maar ik mij eruit zie voelen als 80 :)

Daarom heb ik besloten een bv te laten doen.

Ik ben bij het ACCZ geweest en bij Bergman kliniek.

Bij de laatste had ik een super gevoel!!

Maandag 23 juli word ik geholpen. Ik vind het nu al spannend maar ook erg fijn!

Dit forum vind ik ook zeer prettig, alle verhalen lezen.

Groeten van Petra

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Petra, welkom en fijn dat je over een paar mnd ook een paar mooie boobs rijker mag worden. Gefeliciteerd met je datum. Aftellen hè. Ik ben morgen aan de beurt en weet al te goed hoe t is om een tijdje te wachten. Mijn 1e consult was 29-2-12.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ miss Sport hoe is het met je? Alles goed gegaan? Spannend hoor, ik kan niet wachten.......

@essie80 ik heb hier zelf voor gekozen. Ik ben namelijk leerkracht en dan begint mijn zomervakantie (heb ik tenminste een aantal weken om te herstellen)

Bij jou is het ook bijna zover he?! zenuwachtig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi leeuw, ja gaat wel ok nu. Was even schrikken vandaag. Zie mijn eigen topic.

Fijn dat je idd in zomervakantie alle tijd hebt om te herstellen. Dat is de luxe van leerkracht zijn.

Gr.miss sport.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Petra,

Net als jij heb ik een consult bij ACCZ (dr van Onselen) en bij Bergman Clinics (dr van der Lei) gehad. En ook ik heb voor de laatste gekozen.

Dinsdag 29 mei word ik geopereerd. Nu het zo dichtbij komt beginnen bij mij de zenuwen te komen (heb ik wel de goede maat gekozen? zou het herstel wel goed verlopen? enz enz).

Ik zal volgende week een verslagje van de operatie plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi sabje, nog heel even hè? Niet zenuwachtig zijn, voor je t weer ben je superblij met je meiden. Als je de dag zelf maar wel weet welke maat t wordt. Succes meid en zien je verslagje tegenmoet

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hey!

idd een goede keuze! in juli 2010 heb ik een borstvergroting bij hem gedaan! nu heb ik gister een prothesewissel gehad

ivm met een double bubble ook in de bergmankliniek in heerenveen maar door dr cromheecke aangezien dr van der lei nu in

het buitenland is voor congressen. deze operatie heb ik geheel kosteloos gekregen! dus servicegericht zijn ze zeker! als je niet tevreden ben dan zorgen ze daar wel voor ook al is het nu hun schuld niet!!

dus zeker een goede kliniek en artsen die je zeker een hele hoge garantie geven!

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@miss sport...........wat een verhaal had jij zeg. Ongelofelijk wat een stress zal je gehad hebben!

Nu helemaal blij?

Ik was op vakantie afgelopen week en elke x als ik in mijn bikini liep dacht ik : de volgende vakantie heb ik een hele leuke triangel bikini en draag ik allerlei leuke hemdjes die ik nu nooit draag!!!! hihi heerlijk idee.

@Yasje hoe is het? meegevallen?

bij mij duurt het nog 7 weken.....pfff duurt best lang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hey!

ja het is allemaal meegevallen en ben super blij!!!

alleen slapen valt nu niet mee ben een buikslaper en moet nu op m'n rug slapen hahaha.

volgende week donderdag gaan de hechtingen eruit tenminste een stukje want grotendeels is het

oplosbaar!

7 weekjes gaat idd heel langzaam als je zo graag je nieuwe boobs wilt!

maar de laatste weken vliegen voorbij tenminste dat had ik wel!

straks in juli kan je lekker herstellen in het zonnetje ideaal!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hey Yasje

ik heb nu pas jouw verhaal gelezen. Mooie schrijfster ben je!!!!! heb me kapot gelachen om je verslag..........

ik heb ook een dochtertje van 17 maanden en die til ik best veel (gelukkig kan zij al wel lopen, jouw kindje denk ik nog niet?). vroeg me eigenlijk af of dat ook een probleem is maar als ik jou verhaal zo lees(heb ook wel andere verhalen gelezen) maar ben niet de enige met een klein kindje die voor zo'n operatie kiest.

hoe is het nu met je?

ik zou graag je foto's willen bekijken, wil je 'vriendjes'worden?

groeten van Petra

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Effe jouw topic uit het stof gehaald... :154:

Nog een klein weekje...en dan is het al zover..

ps..ik heb je een pb-tje terug gestuurd..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lucky

hey je hebt mijn topic al gevonden!Heb net je pb gelezen. dank je. ik begin wel errug nerveus te worden. haha. worden ze niet te groot of te klein? krijg ik last van complicaties?

( heb 2 kindjes en ga na 3 weken op vakantie)........

ineens vraag ik mij af hoe lang voor de operatie je niet mag eten. Ik moet mij om 7.30 uur melden. er wordt alleen iets vermeld over bloedverdunners en alcohol?

weet iemand dit? ( anders bel ik gewoon met bergman kliniek)

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

ik mocht volgens mij vanaf 24:00 niets meer eten en drinken..maar het is alweer een tijdje geleden...

Bel morgen gewoon even met de kliniek, dan weet je het zeker. Je hebt deze week al stress en spanningen genoeg, dus gewoon effe checken.

Liefs

PS..en dat onzekere gevoel heeft iedereen, maar het gaat helemaal goed komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Leeuw1980,

Succes de 23 ste! Ik mag zelf de 31 ste komen voor een BV en BWC....

heb nu ook al de nodige zenuwen....

Komt allemaal goed toch?

Groetjes Elena.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elena

JIj gaat dus een bv en een bwc doen. dat is helemaal spannend. Is een bwc ook pijnlijk? Heb mij daar niet in verdiept .

Waar ga je het laten doen? heb je ook kindjes?

ik heb er 2 dus ben benieuwd hoe dat gaat........ gelukkig komt mijn moeder de eerste week helpen.

ook al zenuwachtig dus? bij mij voelt het soms ook zo onwerkelijk. En ik heb er ook wel zin in!

natuurlijk komt het allemaal goed! ( hoop ik, haha)

groetjes van Petra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Petra,

Ik heb 3 kids, Ik denk dat het een pittige ingreep wordt zo samen, de BV en BWC.

Ik ga ook naar Heerenveen.. Maar ik denk er ook al heel lang over, dus heb er wel echt zin in!!!!

Maar goed, dan hoef ik ook maar 1x te herstellen.

Ik wens je heeeeeel veel succes, laat me maar even weten hoe het is gegaan.

Groetje Elena

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.