Ga naar inhoud

anoniempje28 : 12 april 2013 : Dr. de Blécourt : Vlietland Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Ik zal mijzelf voorstellen:

Ik ben Anoniempje28, ik ben 23 jaar. Sinds kort ben ik aan het oriënteren om een borstvergroting te nemen.

Zelf heb ik een cup aa, en zou graag een normaal b willen. Ik heb al veel van gelezen op de site, en vind het een goeie site.

Zelf gaat mijn voorkeur voor de Kliniek Velthuiskliniek of Bergman uit. Liefst zou ik door een vrouwelijk chirurg geopereerd willen worden, omdat ik mij dan meer op me gemak zal voelen.

Ik ben nu nog wel hard aan het sparen voor een borstvergroting en hoop volgend jaar dit te kunnen doen.

Hoop dat ik hiermee mezelf genoeg heb voorgesteld.

Willen jullie meer over mij weten, mogen jullie mij altijd een berichtje sturen.

Groetjes,

Anoniempje28.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi,

Welkom hier.

Ik ben ook van een aa-cup naar een volle B (C??) gegaan. Ik weet mijn cup nog niet want ben pas twee weken geleden geopereerd. Succes met orienteren hier. Zelf ben ik door Dr Nio geholpen, een mannelijke arts dus, ga eventueel her en der op consult en ga daar naartoe waar jij je fijn bij voelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

WELKOM hier! :viannen_01:

Een vrouwelijke arts zie je niet veel onder de borstendokters ,lol.

Ik ben zelf ook bij Veldhuis geweest,en daar krijg je eerst contact met een (vrouwelijke) consulente,

later komt de desbetreffende arts erbij,om derest te bespreken.

Het is mij heel goed bevallen,en ben echt met veel respect behandeld,

het was een hele vriendelijke rustige man,die netjes vroeg of hij mocht opmeten etc,

deed niets zonder vragen en was zeer vrouwvriendelijk.

Misschien helpt t je een klein beetje.succes hier.

liefs Vlinder :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Anoniempje :)

Heel veel plezier hier op het Borstenforum!

Hier nog een dr. Nio-fan :38:

Die mannelijke plastische chirurgen zijn echt 100% ok :35:

Maar je moet vooral een dokter hebben waar jij je het prettigste bij voelt :101:

Heel veel succes met sparen!

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames heel erg bedankt allemaal!! En gefeliciteerd voor de meiden die het achter de rug hebben!!

Girltalk volgens mij is dokter Visser werkzaam in belgie?. Ik wil het liefst in nederland houden omdat het toch een beter veilig gevoel geeft.

Ik zat zelf meer te denken aan dr Laura Moojen-Zaal. Zij is ook werkzaam bij het velthuiskliniek in Hilversum. Ik heb tot nu toe niemand gezien hier op het forum die ervaring met haar heeft helaas. Maar heb nog alle tijd om rustig verder info te zoeken.

Sannetje1980: ik heb een vraagje heb jij ronde of anatomische implantaten?

Groetjes Anoniempje28

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey Anoniempje ,

ben benieuwd of je ondertussen al topics vond van meiden die door Dr Zaal geopereerd zijn ? Want die zijn hier wél hoor !

Of ben je al wat verder en heb je aankomend consult ?

Hier in ieder geval ervaringstopics ivm Dr Zaal :

Je kan de zoekrobot van het forum gebruiken , die staat bovenaan rechts op alle pagina's (rechthoekig kader met vergrootglas in) . Je kan ook op geavanceerd klikken en daar trefwoorden invullen .

mvg , B-Cupje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Anoniempje ,

ben benieuwd of je ondertussen al topics vond van meiden die door Dr Zaal geopereerd zijn ? Want die zijn hier wél hoor !

Of ben je al wat verder en heb je aankomend consult ?

Hier in ieder geval ervaringstopics ivm Dr Zaal :

Je kan de zoekrobot van het forum gebruiken , die staat bovenaan rechts op alle pagina's (rechthoekig kader met vergrootglas in) . Je kan ook op geavanceerd klikken en daar trefwoorden invullen .

mvg , B-Cupje

B-Cupje

Heel erg bedank voor het reageren en het plaatsen van de ervaringstopic,s . Ik zal het zeker doorlezen, zelf had ik ze niet kunnen vinden. Ik ben nog steeds aan het orienteren, zit wel aan te denken om volgend jaar op consult te gaan.

B-cupje hoelang ben jij al po? Waar heb jij het zelf laten doen welk kliniek?

Hoor graag van je.

Groetjes Anoniempje28

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn onderschrift ( = tickerbalk ondderaan dit bericht) kan je zien dat ik al 3,5 jaar PO ben .

Ik ben destijds naar de Wellnesskliniek in Genk (BE) geweest en werd door Dr Parys geopereerd .

Meer info vind je in mijn profiel (klik hiernaast bovenaan het bericht gewoon op mijn naam) en in mijn topic (link ook in onderschrift) heb ik geprobeerd mijn herstel 'beknopt' uit te leggen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Beste mensen,

Een tijdje geleden heb ik mijn hier voorgesteld om voor een borstvergroting te gaan. Ik heb eindelijk de knop doorgehakt en ben vandaag op consult geweest bij dr Blecourt in het Vlietlandziekenhuis.

Hij raade mijn ronde siliconen op de spier te plaatsen en ongeveer 230 240 250 cc erin te doen. Hij zal tijdens de operatie kijken wat het mooiste is. Ik zal dan op een volle b uitkomen.

Nu moet ik alleen goed plannen wanneer ik de operatie kan uitvoeren. Ik wou zelf in de zomervakantie maar dan gaat hij op vakantie eind juli voor 2 weken en ik ga zelf ook begin juli op vakantie. Ik denk dat mijn datum dan ergens in augustus word.

MIjn vraag is nu wat is het verschil tussen op de spier achter de spier of dual plane?? (ik ben dit vergeten te vragen) omdat ik zo enthousiast was tijden het passen :P

Groetjes Anoniempje28

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

mijn moeder heeft 35jaar terug een BV gehad (ik weet het eeeeeuwen geleden), maar mijn moeder was zo plat als een dubbeltje en is naar een grote B cup gegaan. Toen plaatste ze de implantaten alleen nog maar voor de spier. ik heb foto's gezien van toen het net geplaatst was en niets geen randen waren er te zien. Dr de Blecourt is naar de verhalen die ik heb gelezen en uit eigen ervaring van een consult erg kieskeurig en wil het zo natuurlijk mogelijk laten lijken.

Ook bij mij vertelde hij in het consult dat hij het voor de spier wilde plaatsen, toen hoopte ik eigenlijk dat het ook achter de spier zou kunnen. Nu is het een jaar later en ben ik wel van plan om de BV door te zetten. Ik ben inmiddels 10kg lichter en hoop dat hij het nog steeds voor de borstspier wil plaatsen, persoonlijk vind ik dat een veel natuurlijker resultaat hebben.

mijn tip kijk goed rond naar foto's filmpjes etc en beslis wat je zelf het liefste wilt en bespreek je twijfels met de arts. succes in het maken van de keuze en het plannen van de BV!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey I233,

Ik zie nu pas je berichtje! dankjewel voor het reageren. Ik zag in jouw topic dat je ook op 2 april een consult heb met dokter Blecourt. Ik zal je topic in de gaten houden. Jij ook veel succes met het maken van de keuze en plannen van de BV.

Ik heb wel al een operatie datum gepland staan op 12 april. Zou iemand mijn titel kunnen aanpassen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey anoniempje,

Ik Ben ook bij dr blecourt op consult geweest in vlietlandziekenhuis!

En ik word eind september geopereerd........alleen wil ik nog een 2de consult om nog eens te passen en het over de grootte te hebben, ik Ben namelijk bang dat her te Klein word.....hij had het over 270cc

Ik houd je topic in de gaten hoor Spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey saaytje

Wat leuk dat jij ook naar dr Blecourt gaat. Ik zie hier echt heel weinig. Hoe was jouw concult gegaan en hoe krijg je ze? Als je twijfelt kan je beter effe terug gaan om opnieuw te passen. Ik heb op 2 april ook een 2e concult omdat het voor mij alweer een jaar geleden is.

Groetjes anoniempje28

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo allemaal,

Effe een kleine update van vandaag. Ben vandaag op consult geweest bij dr blecourt. Hij heeft mij nu heel anders geadviseerd dan vorige jaar.

Ze worden helaas niet meer voor de spier geplaats, maar dual plane. Ik krijg ongeveer tussen 260,300 cc medium profiel. euro silicone 100% gevuld.

Kan iemand mij uitleggen wat verschil is tussen 85 en 100% gevuld is? ben vergeten te vragen

groetjes Anoniempje28

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verschil tussen 85% en 100% gevuld is dat de prothese minder goed gevuld is bij 85% gevuld. Het 'zakje' van de prothese is dus maar voor 85% gevuld met gel..

Bij eurosilicone is de high profile voor 85% gevuld. De rest van de prothesen zijn allemaal 100% gevuld :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.