Ga naar inhoud

Sweetie1974 : 30 Mei 2012: Dr. Verdonck: Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi ladies,

Ik ben Renate , bijna 38 en na 20 jaar twijfel heb ik afgelopen vrijdag een afspraak gemaakt bij dokter Verdonck in de wellness kliniek. 29 mei heb ik mijn consult en 30 mei word ik geopereerd. Ik lees al even mee op het forum en ben al veel wijzer door al jullie verhalen. Mijn dank daarvoor vast. Ik zal zeker vanaf vandaag vaker te vinden zijn hier op het forum.

Fijne avond,

Nate

Link naar reactie
Delen op andere sites

Me 2. 2-5 bij dr Verdonk. Welkom en gefeliciteerd met je data. Het gaat zo snel sweetie, voordat je het weet is het zover. Nog even en we mogen je ook feliciteren met je nieuwe aanwinsten. Gr. Miss sport

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Dames,

Net gebeld door de WK. Mijn consult staat op 29 mei om 11 uur. en mijn operatie wordt een dagje verschoven naar 31 mei. En in plaats van dat ik door dokter Verdonck wordt geopereerd, krijg ik nu dokter Visser. Dus mii18, zou jij het willen aanpassen. Ladies tot snel weer. En wat een verhaal. Is de echo een standaard verhaal, want daar hebben ze niets over gezegd?

Groetjes,

Nate

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik zou echt wel zorgen dat je een echo bij je hebt. Zo kom je zeker niet voor niets.

Als je de echo daar ergens moet laten maken ben je veel duurder uit.

Raar sat de datum opeens verplaatst is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi sweetie, ik zou t voor de zekerheid idd doen. Dr visser heeft dat meisie naast mij niets verteld hier over. Anders bel je even om dat te vragen. De rekening kan je sowieso wel declareren mocht je toch daar moeten maken, maar liever in nl. Voor eventuele gedonder omdat t buitenlands is. Net als de medicatie die ze voorschrijven, die moest ik ook zelf betalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HI Ladies,

Nou even naar de Kliniek gebeld. Ik heb geen echo nodig. Dus vooralsnog gaat alles goed. Ik moet zeggen, dat ik het niet heel erg vind om een dagje later te worden geopereerd. Nu ben ik uiteindelijk een anderhalve week vrij. Dus een paar extra dagen om bij te komen. Moet je overigens altijd terug naar de kliniek om de hechtingen eruit te laten halen. of kan dit ook bij de huisarts. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Nou moet ik echt aan de slag. Komt niets uit mijn handen vandaag.

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi sweetie, nee kan ook bij ha. Daar ga ik as donderdag naar toe om te kijken of het allemaal goed gaat na 7dgn? Ze gaan daarna op vakantie. Als ze t niet goed doen en langer nodig hebben dan moet ik terug komen na een paar dgn bij een andere arts.

Dr. Visser is ook echt goed hoor. Alleen niet zo aardig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.