Jump to content

Sam1: 2 mei 2012: Dr.Verdonck: Welness Kliniek

Recommended Posts

Hallo allemaal.

Afgelopen woensdag zou ik mijn bo hebben in de welness kliniek in Genk.

Alles ging perfect tot dat ik een allergische reactie kreeg op een zetpil.

Vreselijk, de operatie ging niet door. Dokter Dame nam het risico niet.

Nu as woensdag 2 mei mag ik opnieuw.

Ik moet er om acht uur zijn. Nu bij dokter verdock. Ben nu nog zenuwachtiger.

Ik krijg geen slaapmiddel maar ga onder narcose. Ik word extra in de gaten gehouden.

Ik had afgesproken voor 280 cc, maar twijfel.

Denk toch dat ik ga voor 300 cc. Maar bestaat dat eigenlijk wel?

Wie moet er woensdag nog meer?

Gelukkig is het voor mij maar 20 minuten rijden maar zie erg op naar de terug reis.

Iemand ervaring?

Jaaaaaa ik moet ook bij dr Verdonk. Dan ben jij misschien al tip top in de boezem. Ik ben Om 11.00. Ik vroeg me af of die tijd die we hebben doorgekregen ok is. Ik bedoel moeten we niet een uur van te voren er zijn? Zo ja dan moet ik 6.30 de deur uit. Succes Sam.

Ik moest mij afgelopen woensdag om 09.40 uur melden. Rond elf uur was ik nog niet aan de beurt. Toen kreeg ik een allergische reactie op de zetpil en ging het niet door.

Nu ben ik woensdag de eerste, moet mij m 08.00 uur melden en ben dan rond 08.30 uur aan de beurt. Zeggen ze.

Heb jij ook narcose of slaap middel?

Hoeveel cc ga jij?

En waar kom je vandaan?

De tijd die je door krijgt is niet de ok tijd.

Succes!

Ik ga voor het slaapje volgens mij. en krijg 325cc achter de spier via de plooi. Ik kom vanuit Dordrecht en jij? Dus ik moet gewoon 11.00 daar zijn? Anders bel ik morgen wel even. Ik wil niet gestagneerd worden door het verkeer op de weg, dus wil echt op tijd hier vandaan aanrijden. Jij ook succes hè. Misschien komen we elkaar wel tegen.

De tijd die je hebt door gekregen is gewoon de tijd die je er moet zijn. Daarna krijg je een infuus en een zetpil. Dan is het ff wachten. Verplegers zijn echt wel heel aardig. Voor mij namen ze echt de tijd. Vooraf nog een foto van de borsten hoe ze waren.

Ik ben gewoon in mijn normale kleding heen gegaan, had een trainings broek mee en een vest voor terug. Is makkelijk als je niets over je hoofd hoeft te doen.

Ik kom eigenlijk uit Rotterdam maar woon al jarenin belgie, Bocholt, is vlak bij Genk. Dat is wel heel erg fijn.

Ben je zenuwachtig?

Ik nu juist wel, veel meer dan afgelopen woensdag.

wat ongelovelijk balen dat het niet doorging!

En wb de terugreis lees ik regelmatig dat het wel fijn is om je kussen mee te nemen en idd makkelijke kleding die niet over je hoofd hoeft.

ja gelukkig maar! heb je nog lang last gehad van die alergische reactie?

en zou je ook onder narcose gaan of alleen een roesje?

Ik vind het persoonlijk wel fijn dat ik onder volledige narcose ga. Zeker nadat ik hier regelmatig lees dat mensen er toch wel iets van mee krijgen bij zo'n roesje.

Maar dat is ook al bijna.

Wat ga je precies laten doen?

Ik wil graag 300 cc achter de spier. Heb nu na drie zwangerschappen een kleine b cup. Wil graag een grote c of kleine d.

Check, dat heb ik in de tas. Trainingspak doe ik aan en makkelijke schoenen. Hopen dat het nu wel goed gaat hè Sam?

Ik ben niet zenuwachtig maar vind het zo ontzettend spannend. Vandaag zonnebankje gepakt. Ben er helemaal klaar voor.

Tas inhoud is toch gelukt:

Kussen voor terugweg, cola, water, paracetamol, eventuele (kots) zakje, Tom Tom.

Ik denk dat t zo een beetje dat is. Elke dag is wel een tietendag, woensdag is de mijne. Happy happy happy

Ik krijg een anatomische prothese, dual plane geplaatst, waarschijnlijk 375 max 400cc.

Ik hoop hiermee van een grote 80a/kleine 80b naar een kleine 80d te gaan.

Ik heb flinke brede schouders en heupen dus met de 80d is het echt mooi in verhouding met mijn lichaam

Goeie tips trouwens qua wat mee te nemen. Misschien ook nog iets te eten/drinken/lezen voor degene die meegaat

Ja voor degene die mee gaat neem ik brood met ei mee. En de dag daarvoor maak ik erwtensoep. Zet alles wat ik nodig zal hebben in handbereik. Bed verschonen op t laatst en nog even de scheermes langs alle ongewenste haarplekken. Ook handig om je kledij voor de komende dgn een plek te geven die, zodat je niet hoeft te graaien of tillen.

Wie heeft er ervaring met de narcose?

Ik moet nu verplicht onder narcose, maar ik moet daarvoor 650 euro extra betalen.

Wat vinden jullie daarvan?

Stel dat ik dat geld niet zou hebben, dan had ik mijn andere geld niet terug gekregen en had ik door moeten sparen.

Vind ik echt belachelijk!

Ohw shit dat is dus niet inbegrepen. Dat is balen. Ja ik heb met mijn lipo van de benen ook ervaring met algehele narcose. En ja ik werd hier ook misselijk van. Ben je zenuwachtig? Ik heb hier niks van overgehouden. Geen zorgen meid. Ze doen dit niet voor de eerste x. Je bent in goede handen. Nog 1nachtje slapen en we zijn zover. Hou je goed hè. Probeer goed uit te rusten want straks heb je alle kracht nodig voor je herstel. Ga er goed in, dan kom je er goed weer uit. Dikke nu nog platte boezem knuffel.

Guest Lucky71

Wie heeft er ervaring met de narcose?

Ik moet nu verplicht onder narcose, maar ik moet daarvoor 650 euro extra betalen.

Wat vinden jullie daarvan?

Stel dat ik dat geld niet zou hebben, dan had ik mijn andere geld niet terug gekregen en had ik door moeten sparen.

Vind ik echt belachelijk!

Hey Sam,

wat vreemd dat je daar voor extra moet betelen. En wat een bedrag nog wel pfff..

Ik had geen keus, in het ziekenhuis is narcose normaal..geen roesje. Vind ik ook wel fijn, liever helemaal weg.Maar al met al word het zo toch nog een groot bedrag, alhoewel het in Nederland meestal duurder is. Gek hè, zulke verschillen in Belgie!

oh jakkes, krijg je bij hun een zetpil.. die zouden ze er bij mij echt niet in krijgen :P

Enne 650 euro extra voor narcose? vind ik heel erg veel! kun je beter bijna naar be clinic gaan ofzo voor dat geld, sorry heb het niet zo op de welness ;)

maar goed ik wil je heel veel succes wensen en hopelijk gaat alles goed !

Ja je krijgt inderdaad een zetpil.

Wist ik veel dat ik daar niet tegen kon. Blijkbaar zit er diclofinac in en daar ben ik allergisch voor. Wist het niet!

Ja nu wel balen dat ik meer moet betalen voor de narcose.

Vind het zelf ook een behoorlijk bedrag, het valt me wel tegen.

Ja vind het nu wel erg spannend.

Ook omdat ik er dus al eens geweest ben en bijna zo ver was.Heb in de uitslaap kamer nog een aantal meiden gespoken bij wie het goed gegaan was.

Ze zeiden allemaal dat je niet zenuwachtig hoeft te zijn. Ze vonden het allemaal super mee vallen.

Daar hou ik me dan maar aan vast.

Miss Sporty, jij moets om 11.00 uur toch?

Als het goed is ben ik dan al klaar.

Hoeveer cc plaatsten ze bij jou?

Kuzzzz.

spannend! Morgen is het zover!

Ik vind het wel belachelijk dat je nu dus 650 extra moet betalen... Dat is toch behoorlijk veel geld!

Succes morgen en ik ben echt enorm benieuwd naar je verhaal!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.