Ga naar inhoud

What about SEX????


Aanbevolen berichten

Er zullen vast niet al te jonge meiden op dit forum zitten, dus kunnen dit wel bespreken toch? M'n hoofd zal de eerste paar daar vast niet aanstaan, maar als dat voorbij is....Wanneer is HET eigenlijk weer te doen? ik weet dat ik naar m'n lichaam moet luisteren. Wanneer is verstandig. 2wk????of zo iets?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ik ben dus niet de enige. Grappig.

Jeetje 3dgn. Ik denk dat ik me dan omdraai hoor..... Onee kan niet. We moeten in de rug ligging blijven.

Bedankt Eefje, ik ga meteen kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp t. Ja 2wk leek me ook al lang. Maar ja, ik weet natuurlijk nog niet hoe ik me zal voelen. Tegen die tijd moet ik ook menstrueren, dus ik zal sowieso niet te genieten zijn. Maar zodra dat voorbij is, dan weet ik wel hoe laat t is. Gaan met die banaan. Hihi. Rustig uiteraard. Bedankt voor de info

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 5 daagjes rustig geprobeerd ging goed hihi!

Vriendjelief kon niet meer wachten :P

Ik was net 18 maar dit onderwerp mag gewoon besproken worden onder jonge meiden hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

gister voor het eerst. :-)

12 dagen heeft hij het volgehouden.

en alles uitgepakt hoor, maar na 20 minuutjes wilden ze toch weer terug in hun harnas, dus heel lang heeft het niet geduurd. Was genoeg. hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.