Ga naar inhoud

ervaringen met lipofilling


miss

Aanbevolen berichten

hallo,

Ik las op het internet over lipofilling van de borsten. Met neemt dan dus vet weg (liposuctie) uit de buik, billen of zo en brengt dit vet in in de borsten. Ik las ook dat 30 tot 50 procent terug oplost...

Heeft iemand dit laten doen? En wat is jullie ervaring hiermee???

Alvast bedankt!

Groetjes

Miss

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

Ik las op het internet over lipofilling van de borsten. Met neemt dan dus vet weg (liposuctie) uit de buik, billen of zo en brengt dit vet in in de borsten. Ik las ook dat 30 tot 50 procent terug oplost...

Heeft iemand dit laten doen? En wat is jullie ervaring hiermee???

Alvast bedankt!

Groetjes

Miss

niemand???

hallo,

Ik las op het internet over lipofilling van de borsten. Met neemt dan dus vet weg (liposuctie) uit de buik, billen of zo en brengt dit vet in in de borsten. Ik las ook dat 30 tot 50 procent terug oplost...

Heeft iemand dit laten doen? En wat is jullie ervaring hiermee???

Alvast bedankt!

Groetjes

Miss

niemand???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb me er wel in ingelezen maar ik vond het erg duur voor hoe snel het weer weg is en er is nog weinig bekend over wat het voor je lichaam doet op lange termijn. Veel klinieken willen het daarom niet doen.

Voor hetzelfde geld kan je dus net zo goed een bv doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik heb er ook al vanalles over gelezen, daarom dat ik ervaringen zoek. Een bv met siliconen zie ik gewoonweg niet zitten omdat ik het er echt onnatuurlijk uitzien vind... Bedankt voor je reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo.

Ik heb er al veel over gelezen, je kunt er ongeveer 1 cup maatje grooter door krijgen.

ik heb een kuiltje in m'n borst en dat zou ook e.v.t opgevuld kunnen worden met eigen vet.

dus als je dat wilt en geen sileconen wilt is dat best een optie om te doen.

Ik wacht nog eventjes af wat mijn borst gaat doen, kan e.v.t zelf nog herstellen gaan.

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

ja ik heb er ook al vanalles over gelezen, daarom dat ik ervaringen zoek. Een bv met siliconen zie ik gewoonweg niet zitten omdat ik het er echt onnatuurlijk uitzien vind... Bedankt voor je reactie.

Hallo miss,

ik vroeg mij af hoe jij nu terug kijkt op je lipofilling?

Is het vet weggebleven dat ze hebben gebruikt?

En hoe lang heb je er nog last van gehad?

Groeten,

Samira

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.