Ga naar inhoud

yasje : 22 mei 2012 : Dr. Cromheecke : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

hey hey!!!

hahah nee tot nu toe geen koorts moet wel goed komen!

gister even gestoomd en me holtes zijn al wat beter!!!

waaaaa morgen is het zover!!!! ik ga kapot van de zenuwen hier hahahahah!!! woehoeeeee

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 146
  • Created
  • Laatste Reactie

Je kunt de begrafenis van je oude implantaten regelen ;) Maar jijzelf gaat gewoon levend terug komen met joekels hahaha.

Bijna is het zover!!

(als je dan toch je begrafenis aan het regelen bent he, geef dan ook even je wachtwoord van het forum aan je man, dan kan hij even berichten hoe je aan je eind gekomen bent, mocht het nodig zijn ;) )

Nee gekkie! Succes morgen! KOmt helemaal goed!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow maar ik ben goed in tietenbegrafenissen hoor, vraag maar aan blondie!

En kijk eens wat een tieten die heeft!!!

Veel succes morgen meid!

haha, ja daar is kaatje goed in, ze heeft mijn kleine tietjes ook begraven toen :45:

had aan jou gedacht bij bovenstaande begrafenis Kaatje, maar wilde niet zomaar je naam gebruiken haha :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes morgen meid!!

Ben zo benieuwd naar je foto's :D

Gelukkig met je kleine meid ook alles goed! Haha en die begfrafenis no no die komt er nog lang niet :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha nee weet ik wel bedankt voor jullie lieve berichtjes!

maar vorige week maandag is een kennis van mij overleden en dan komt de dood zo dichtbij bah bah!!

maar goed idd me oude tieten mag ik begraven en ik ga morgen met airbags naar huis!!!

de anesthesist heeft zelf vorige keer gezegt dat als ik niet wakker word hij niet betaald krijgt dus hij zou er wel voor zorgen

dat ik wakker werd haha!

oehhh spannend ben nu veel aan het roken hahah morgen kan het niet :P slecht he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal!!!

nou net toch een peukje gerookt hoor pffff hou het niet meer vol!

de zenuwen gieren door me lijf!!! en ik kan het echt niet laten om dan een peukje te roken.

15.15 rijden we weg naar de kliniek ik ga ondertussen even het huisje schoonmaken en boodschapjes doen.

ik heb net wel neusspray gebruikt mag toch wel? ik zat helemaal dicht!

oehhhh spannenddddddddddddddddd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes, ik herken jou zenuwen hoor, en de enorme angst om niet meer wakker te worden.

had ik ook heel erg, maar ik ben er ook nog, en jij wordt straks ook gewoon weer wakker net als iedereen.

En ook ik heb gerookt tot aan de deur :103: maarja, zenuwen he!!!

Sterkte om de laatste paar uurtjes nog even door te komen, maar vanavond zit je lekker weer met je kids en airbags op de bank.

Groetjes Diesel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hey!

bedankt voor je lieve berichtje!

ja straks krijg ik zo rustgevend pilletje (dornicum) en dan gaat het wel weer hahahah

ik heb net me huis gedaan en boodschappen gedaan dus ik ben er klaar voor.

over een uur en 3 kwartier ga ik weg:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahah ik heb em net uitgemaakt:P

en ik heb dorsttttttt ik heb gebeld gevraagd of ik water mocht aangezien het hier 26 graden is maar nee hoor

mocht weer niet. ik droog uit man! hahah

de gene die deze tijd heeft verzonnen mag echt vallen hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan wil ik wel meer dan broodjes Kaatje :P

Yasje, je bent weer onder de levenden en hebt je joekels!! Gefeliciteerd!!

Hoop dat alles goed met je gaat en dat je er al gelukkig mee kunt zijn!! Hoeveel is er nou uiteindelijk in gegaan?

Doe het rustig aan he! Ben benieuwd naar je verslagje als je je goed genoeg voelt (en wij willen natuurlijk tieten zien he :D )

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

BB: wij hebben speciale formules voor babyborrels hoor :)

En zijn t bij jullie geen muisjes of zoiets?

Yasje: wij willen tieten zien, wij willen tieten zien lalalalala

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey dames!!

net een uurtje thuis dus vandaar zo laat! het liep anderhalf uur uit aangezien iemand een nabloedinghad.

ik heb 545cc gekregen extra high profile en wel achter de spier alleen hij heeft de spier losser gesneden waardoor ik geen

double bubble meer krijg. ik ben zo stoned als een garnaal van de morfine dus morgen typ ik het hele verslagje hahaha!

en kaatje doe mij ook maar een lekker broodje :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.