Ga naar inhoud

yasje : 22 mei 2012 : Dr. Cromheecke : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Nu de datum dichterbij komt word ik steeds zenuwachtiger!

ik heb vannacht toch dom gedroomd!

namelijk dat mijn bovenbuurmeisje de operaties deed in de bergmankliniek en dat ze dat bij mij ook heeft gedaan.

Toen ik wakker werd zei ze dat er alleen 200cc in paste en opeens vlogen mijn hechtingen eruit:S

toen kwam de anesthesist en die pakte mijn telefoon af omdat ik op dit forum berichtjes plaatste en ging zelf op het forum zitten.

Nou toen zou ik een heroperatie krijgen alleen moest wel 2 jaar wachten aangezien het hechtdraad op was en de fabriek pas over 2 jaar nieuwe zou krijgen:S

hahahah slaat toch nergens op!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 146
  • Created
  • Laatste Reactie

:154::152: Geweldig!!!! Wat een droom!

Voor mijn bv heb ik gedroomd dat een meisje die ik ken ook een bv gehad had. Ik kwam haar tegen op een feestje en haar borsten wiebelden enorm erg mee als ze liep. Het leek wel plumpudding (hoe schrijf je dat? :45:) Het was zelfs zó erg, dat haar borsten wel eens uit haar truitjes schoten aan de bovenkant..... Zij schaamde zich daar niet voor en duwde ze gewoon iedere keer weer terug in haar truitje! Ze zei, dat dat heel normaal was na een bv!!! ........... Ik werd zwetend wakker ................... :106:

Die dromen zijn achteraf echt grappig... Heb al gehoord dat iemand droomde dat haar protheses via de knieen ingebracht moesten worden :44:

Deel al je dromen maar met ons hihi!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahah geweldig die dromen! echt raar!

nu ben ik al 2 keer onder narcose geweest en toch blijven die zenuwen van de narcose terwijl ik de andere

2 keren nergens last van had! pfff nog 15 dagen mag van mij wel opschieten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo was ik weer!

Nou eergister de operatietijd door gekregen ik moet mij om 15.45 melden (vind dit echt een klote tijd)

Maar goed ik heb even gebeld met de vraag hoelaat ik dan ongeveer naar huis kan aangezien ik ook met de opvang

van mijn kids zit. Ze zeiden dat ik rond een uur of 9 dan naar huis mag. Dus kan de buurvrouw me kids ophalen:)

Ook heb ik gevraagd wat de grootste prothese is die zij hadden besteld voor mij en dat was 545cc dus ik heb ook aangegeven

dat ik die prothese wil en ze zeiden dat ik dat ook voor de operatie kan aangeven! het was in ieder geval wel extra high profile!

dus daar ben ik blij om!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Allemaal!

Nou zit ik met een dik probleem mijn dochtertje van 10 maanden drinkt al 2 dagen NIKS maar dan ook echt NIKS!

ik geef haar fruit en groenten maar thats it verder wilt ze niks. ben dit weekend al 2 keer naar de huisartsenpost geweest

en ze vinden het niet zorgelijk aangezien ze nog goed helder is (ja voor hoelang?)

over 9 dagen word ik geopereerd en dan hoop ik echt dat ze binnen die 9 dagen gaat drinken anders zit ik met een dik probleem

en weet ik niet of ik wel geopereerd kan worden want als ze straks uitdroogt en ze naar het ziekenhuis moet dan kan ik moeilijk stijf op de bank liggen. pffff nou hopen dat het niet zover komt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wwwwwhhhhhhaaaaaatttt een drama yasje, dit moet je er niet bij hebben. Wat erg ook voor je meisie. Wil ze ook geen brood of pasta, zoals een bamisoepje. Vreemd. Is ze hangerig? Geen koorts?

Meid meid toch dit is pas stressen. Als er wat met je kindje gebeurt en nu juist vlak voordat jij in een moeilijke positie zal staan.

Heel veel sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je merkt dat de luiers minder nat worden en/of ze minder of harder poept, gewoon weer naar de huisartsenpost gaan!!

Maar tot die tijd.... Heeft ze pijn? Huilt ze meer? Hoe gaat het slikken, moeilijker? Heeft ze ergens vlekjes op haar huid? Staart ze meer, of blijft ze toch goed met haar ogen volgen? (ff een paar vraagjes om te zien of alles goed is :) ) Is ze vaker wakker 's nachts? Koorts (wat miss sport ook al vraagt)? Zit haar neus verstopt?? Snotterig....

Wat een stress moet dit voor je zijn! Pffff.

Laat maar even iets van je horen.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hey dames!

bedankt voor jullie reacties!

ben net weer terug van de huisartsenpost en kinderarts.

Ja haar neus zit verstopt maar dat heeft ze altijd al en daarom geef ik ook voor elke voeding neusspray.

ze heeft last van haar keel en haar bovenste luchtwegen zijn ontstoken dat is dus de reden dat ze niet wilt drinken.

maar goed ze zat op 3 a 4 flessen per dag a 200ml en nu dus niks vandaar mijn zorgen.

Nou de kinderarts wilde haar opnemen ter observatie aangezien ze ook slecht begon te eten.

dus ik met haar naar de kinderafdeling en wachten .. op een gegeven moment vroeg ik of ze geen groentehapje hadden

om te proberen te geven. en jaaa hoor mevrouwtje at alles op binnen 5 minuten.

Kinderarts moest lachen en zei nou dan hoeft ze ook niet te blijven waarop ik zei ja maar haar fles wilt ze nog steeds niet.

geen melk geen siroop geen water helemaal niks.

De kinderarts zei dat als ze gewoon fruit en groenten eet en een danoontje ze daar wel genoeg aan heeft en als de keelpijn

over is dat ze vanzelf wel weer gaat drinken. Nou tot nu toe eet ze goed en heeft ze net ook een danoontje op ik heb haar een zetpil gegeven tegen de pijn want koorts heeft ze niet en wat neusspray en nu slaapt ze.Ze is ook heel helder en absoluut niet suf

Hopen dat ze deze dagen weer gaat drinken. ik blijf haar proberen de fles te geven maar tot nu toe wilt ze echt niet ik kan moeilijk dwingen dus ik geef haar vocht met een lepeltje het zuigen aan de fles doet haar gewoon zeer denk ik want ze neemt wel alles aan wat via de lepel komt dus opzich wel een goed teken!ik had 2 weken geleden ook keelontsteking en vond drinken ook niet lekker.

nog 9 daagjes bijna 8 tot de operatie en begin steeds zenuwachtiger te worden!vooral voor die klote narcose bah!

steeds zie ik tegen de narcose op! en vooral die klote tijd 15.45 moet ik een hele dag stresse en mag de dag van de operatie niet roken nou dat word wat voor een kettingroker zoals mij!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yasje, fijn dat je nu meer weet!! Ik heb een tijdje op een kinderafdeling van een ziekenhuis gewerkt, dus het eerste waar ik aan dacht bij jouw verhaal was: flink verkouden of keelontsteking..... (niet om betweterig over te komen, maar was het eerste wat ik dacht)

Dan maar lekker lepelen en over een paar dagen drinkt ze dat wel weer bij hoor, anders geef je haar als ze weer wilt drinken, gewoon eens een fles extra! Zolang ze blijft plassen, is alles goed!

Succes meid met je kleine ukkie! En op naar je operatie!! Nog maar 9 nachtjes slapen, gaat opeens snel! (waarschijnlijk nog niet snel genoeg voor jou haha)

Oh ja, kan zijn dat ze, als ze begint te drinken, de melk weigert maar wel bijvoorbeeld water drinkt. De melk geeft wat meer slijm en dat kan ook vervelend zijn, dan weigeren ze dat vaak in het begin. ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey BB!

bedankt voor je goede tips!

ja idd die melk geeft veel slijm maar water enzo wilt ze ook niet ik heb ook sapjes en siroop alles geprobeerd!

maar goed ze heeft nu ook pijn met slikken dus denk dat ze nu nergens op zit te wachten,

ik hoop alleen dat als de keelpijn over is ze wel weer gaat drinken maar de kinderarts zei zelf dat ze dan vanzelf

de fles wel weer aanneemt. en met groenten enzo moet ze ook slikken alleen hoeft ze niet te zuigen en ik denk dat dat zuigen aan de fles in combinatie met slikken heel pijnlijk voor haar is.

handig iemand op het forum die bij de kinderafdeling heeft gewerkt hahah!

als ik nog wat vragen heb stuur ik een berichtje!

ja 9 dagen gaan voor mij langzaam maar dat zal straks opeens met een rotgang gaan haha!

ook omdat hemelvaart enzo deze week is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je vragen hebt, stel gerust, maar ik kan je niet beloven dat ik overal een antwoord op heb hihi... t is alweer een paar jaartjes geleden... Al verbaas ik me erover wat er weer allemaal boven komt als ik zo een verhaal lees :)

Dat drinken komt vanzelf weer idd, maar wat ik bedoelde is, dat ze misschien eerder weer water of siroop drinkt dan melk. Vandaar... :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey!

Vandaag gebeld door de anesthesist nou opzich weinig te melden aangezien ik in november nog ben geweest.

mocht alleen niet roken de dag van de operatie!!!waaaaa en ik word pas 15.45 geholpen dus een hele dag niet roken!!!

onder narcose merk ik er niks van maar daarna en daarvoor wel haha. Komt nu allemaal wel heel dichtbij nog 6 daagjessss

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ja das waar!

ja goed ze eet in de ochtend pap en dan smiddags een broodje en dan later in de middag een fruithapje en in de avond

groenten met een danoontje dus ze krijgt opzich genoeg vocht binnen.

ik ben zoooooooo bang voor de narcose he! alweer! zo bang dat ik niet meer wakker word en me 3 kids achter laat pffff.

moet er maar niet aan denken!hadden jullie dat ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yasje

Fijn dat het wat beter gaat met je dreumes!! Hoop inderdaad dat dat genoeg is, qua vocht. Anders misschien wat extra pap ipv broodje? (maar jij bent de moeder ;) dus ik ga me er verder niet mee bemoeien :) )

Die narcose, sja, is altijd een vreemd gevoel he dat je je volledig moet overgeven aan een anesthesist! Maar, die man zal echt zijn baan niet kwijt willen door jou niet meer wakker te laten worden hoor ;) (al zal dat niet echt een geruststelling voor je zijn haha)

Ik steek wel een kaarsje voor je aan! Dan gaat het vast en zeker weer allemaal helemaal goed!!

Niet te veel denken, meid, je krijgt er iets heel moois voor terug!

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey allemaal!

nog 2 daagjes en dan operatie! nu heb ik hele verstopte holtes als ik buk doen mijn oren

gewoon zeer... ik neem aan dat dit geen probleem is voor de operatie? nou ik zeg voor de zekerheid daar maar niks. haha zit me niet mee ik ben bijna nooit ziek of verkouden en voor de operatie dit dus.

ik ben al helemaal zenuwachtig en morgen even de stad in voor kleren die makkelijk aan te doen zijn na de operatie.

xxxxjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow, Yasje, shit zeg van je holtes!!

Normaal gesproken is het geen probleem, zolang je maar geen koorts hebt!!!

Spannend zeg! Nog maar 2 nachtjes slapen :D

HEeeeel veeeeeel successssssss!! En jij gaat zeker weten met prachtige tieten naar buiten komen daar!! :D

(alles goed met je dreumes? )

liefs BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey boobie!!

ja daarom en als ik koorts heb douw ik paracetamol in me mond hahahah ik ga deze kans echt niet

laten schieten hoor!

Met de kleine gaat ook alles goed (drinkt nog steeds niet) maar eet hartstikke goed!

en heeft nergens last van dus ze krijgt genoeg binnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yasje

Fijn dat je dreumes goed eet!! Dat is al een stuk minder stress, gelukkig.

Kijk wel uit he, als je koorts hebt, mag je volgens mij niet onder narcose. Maar goed, ik begrijp heel goed dat je deze kans niet voorbij wilt laten gaan hihi. Je krijgt ook vast geen koorts! Ik ga gewoon voor je duimen :D

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.