Ga naar inhoud

yasje : 22 mei 2012 : Dr. Cromheecke : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 146
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 5 months later...

Ik vind het zo zielig dat je hier geen reacties krijgt...... Hoeveel nachtjes slapen is het nog? :D

Jij gaat echt mega-toeters krijgen he haha. SUPER!!!

Ik hoop dat je er heel erg blij mee gaat zijn!! En hoop dat je naderhand wat foto's gaat plaatsen, want ben wel heel benieuwd naar het resultaat!!!

Al bezig met voorbereidingen?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee stress valt wel mee heb er juist zin in hahaha

maar alleen vraag ik me af of de pijn te vergelijken is met de 1e operatie aangezien het toen achter de spier was en nu op de spier maar ze moeten mijn spier weer los maken enzo..

nog ongeveer 3 weekjes en dan is het zover mag van mij wel morgen haha.

Alleen die narcose zie ik weer tegenop hoe vaak je ook onder narcose gaat het blijft eng vind ik dan.

bang dat ik niet meer wakker word haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het zo zielig dat je hier geen reacties krijgt...... Hoeveel nachtjes slapen is het nog? :D

Jij gaat echt mega-toeters krijgen he haha. SUPER!!!

Ik hoop dat je er heel erg blij mee gaat zijn!! En hoop dat je naderhand wat foto's gaat plaatsen, want ben wel heel benieuwd naar het resultaat!!!

Al bezig met voorbereidingen?

xx BB

haha ja bezig met het regelen voor opvang voor de kids maar dat is gelukkig al rond.

dit is trouwens de link met de maten en soorten van natrelle

http://www.puls-norge.no/upload/Puls/BR-Brosjyrer/RP%20Brystproteser/3%C3%B82.%20E%200573%202008%20Natrelle%20Product%20Catalogue%202009.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat goed zeg!

Word nu je hele operatie vergoed? X

hey hey!

jaaa ik hoef geen cent te betalen echt netjes! zelfs de protheses zijn voor hun rekening.

nog 3 weekjes woehoeee

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie

nou de tijd kruipt voorbij! ik kan niet wachten haha ik word steeds zenuwachtiger!

@marisjuh

Ze gaan het nu op de spier doen omdat zij het risico niet weer willen nemen dat ik straks weer double bubble heb.

Mijn spier is te sterk of hoe je het ook maar zegt en houd de prothese vast waardoor ik dus die double bubble krijg.

Zij hebben in 1e instantie dual plane gedaan omdat zij vinden dat dat ''natuurlijker'' lijkt maar goed voor mij hoef het niet zo ''natuurlijk'' vind neptieten ook mooi hahah!

Ze doen dan gelijk een grotere prothese van minimaal 495cc maar tijdens de operatie gaan ze kijken of 495cc wel genoeg is en anders krijg ik meer. Ik ga ook wel voor de operatie aangeven dat ze maar de grootste die zij besteld hebben is volgens mij 550cc erin moeten doen als dat lukt:D ik krijg ook extra high profile wat dat precies inhoud is mij nog niet duidelijk volgens mij

heb je voor dan meer vulling?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

leuk te lezen dat het allemaal goed komt. Ik hoop als ik een probleem heb dat ik ook bij mijn chirurg terecht kan, want bellen mag je zoveel je wil, maar naar daar gaan? Dat weet ik nog zo niet.

Extra high profile? wauw! dan gaan die goed vooruitsteken zeg!

succes ermee! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

oelala! hahaha mag ook wel ik had in het begin echt veel bolling boven maar dat is helemaal verdwenen.

omdat het natuurlijk ging slinken en ik het dual plane had.

ik krijg ook een bredere prothese dan heb je volgens mij meer decollecte hahaha:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.