Ga naar inhoud

yasje : 22 mei 2012 : Dr. Cromheecke : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

Zoals veel van jullie weten heb ik zelf een double bubble effect, a.s dinsdag 15 november krijg ik een hersteloperatie kosteloos na een beetje zeuren dan hahaha.

Nu las ik de patientenfolders van de bergmankliniek waar ik zelf dus ook geopereerd ben aan mijn borstvergroting en nu mijn hersteloperatie.

In die patientenfolder stond dus dat hersteloperaties als gevolg van een uitgezakte prothese of weefsel niet kosteloos is aangezien dit aan je eigen weefsel ligt.

Nu krijg ik het dus wel vergoed met een beetje geluk denk ik dan haha :148:

maar wie vind nou dat dit eigenlijk onder de garantie moet vallen?

Mijn mening is dus dat ik het wel onder de garantie vind passen aangezien je toch een paar duizend euro aan een borstvergroting uitgeeft en je eigenlijk dus nooit kan weten van te voren of je een double bubble effect kan krijgen,

nou ben benieuwd naar jullie mening.

xxxxjes :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 146
  • Created
  • Laatste Reactie

Dubble bubble niet te voorspellen ...

Toch straf dat ze het dan wél kosteloos doen , ook al staat het anders in hun folder . Hebben ze dan wel een fout gemaakt vraag ik me dan af . Ze gaan dat zomaar niet doen hé . Mss hadden ze bij jou niet dual plane mogen plaatsen . De hersteloperatie , hoe gaat dat zijn qua plaatsing ? Of gaan ze 'enkel' je borstplooi corrigeren ?

Dacht toch dat er plaatsingen zijn die dit meer tegengaan dan andere .

Als je van tevoren al een redelijke cupmaat had of uitgezakte borsten , heb je daar toch meer last van denk ik dan .

Moet een goede chirurg dat niet wat incalculeren ?

Je eigen weefsel 'zacht' toch àltijd na verloop van jaren : leeftijd/zwaartekracht/vermindering kwaliteithuid/ minder spiermasse enz. . Dan zou iedereen die een bv heeft ondergaan vroeg of laat een BD moeten krijgen , niet ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dubble bubble niet te voorspellen ...

Toch straf dat ze het dan wél kosteloos doen , ook al staat het anders in hun folder . Hebben ze dan wel een fout gemaakt vraag ik me dan af . Ze gaan dat zomaar niet doen hé . Mss hadden ze bij jou niet dual plane mogen plaatsen . De hersteloperatie , hoe gaat dat zijn qua plaatsing ? Of gaan ze 'enkel' je borstplooi corrigeren ?

Dacht toch dat er plaatsingen zijn die dit meer tegengaan dan andere .

Als je van tevoren al een redelijke cupmaat had of uitgezakte borsten , heb je daar toch meer last van denk ik dan .

Moet een goede chirurg dat niet wat incalculeren ?

Je eigen weefsel 'zacht' toch àltijd na verloop van jaren : leeftijd/zwaartekracht/vermindering kwaliteithuid/ minder spiermasse enz. . Dan zou iedereen die een bv heeft ondergaan vroeg of laat een BD moeten krijgen , niet ?

Ja idd! bij mij blijft de plaatsing hetzelfde en gaan ze alleen maar de plooi corrigeren.

toch zit het mij niet helemaal lekker ze hebben nu een uur gereserveerd voor die operatie.

ik wil toch gaan vragen op de dag van de operatie of ze geen grotere protheses kunnen plaatsen(dat moet makkelijk kunnen in 1 uur)

ik heb het al een keer gezegd maar hij zei dat dat niet hielp en het probleem alleen maar erger zou worden.

maar als ik zo op google kijk kan het liggen aan de chirurg qua inschattingsfouten enzo en het kan liggen aan je weefsel.

Daarom is het nooit te raden wie z'n fout het is en vind ik dat ze het toch onder de garantie moeten laten vallen.

Ook lees ik regelmatig dat het met grotere protheses te verhelpen is maar goed dat is in het algemeen ik weet dus niet of dat bij mij

ook het geval is de chirurg zegt in elk geval van niet.

xxxjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames!

nou as dinsdag heb ik dus een hersteloperatie van mijn dubbele plooi!

toch vind ik dat mijn borsten qua grootte heel erg zijn gaan slinken na mijn borstvergroting vorig jaar!

nu baal ik dus enorm ik heb al beetje aan de chirurg gevraagd of het geen optie is om de plooi weg te krijgen met een grote prothese

waarop zijn antwoord was 'nee word alleen maar erger en groter moet je niet nemen' maar nu vind ik ze dus eigenlijk niet groot genoeg!

heb nu een 70E cup maar als ik hier zo dames zie op het forum vind ik een maatje groter toch ook best wel mooi!

mijn chirurg houd van een natuurlijk resultaat maar toch vind ik groter mooier.

nu las ik dat een double bubble ook verholpen kan worden met een grotere prothese maar mijn hersteloperatie is as dinsdag al!

moet ik dan aangeven dat ik toch grotere protheses wil? of is het al te laat? ook vraag ik mij af of ik daarvoor moet betalen aangezien

in mijn garantiebewijs van mijn protheses staat 'gratis van maat veranderen op advies van de chirurg' dat kan hij dan toch wel regelen?

help mensen wat ik weet het nu echt niet meer!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou er om vragen hoor!! Als je toch een hersteloperatie hebt, dan kan je het meteen goed doen vind ik!

Straks heb je erna spijt dat je niet om groter hebt gevraagd!

ja dat denk ik dus ook!

maar als ik ervoor moet betalen is het toch al te laat om van maat te veranderen.

en ik heb het al aangegeven maar hij zegt dat grotere protheses niet helpen om de plooi weg te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In 1 uur een nieuw stel prothese plaatsen zou ik niet eens willen. Hoe kunnen ze nu in 1 uur je oude protheses verwijderen, kapsels weghalen, nieuwe protheses plaatsen en hechten? Dat gaat haast en vliegwerk worden.

Dan zou ik liever de afspraak afzeggen, nieuw consult aanvragen en dán een nieuwe operatiedatum plannen.

Maar wat als de double bubble na een groter maatje nog aanwezig is? Wie gaat dan het herstel betalen?

Als grotere prothese een oplossing is, en je chirurg staat daar achter dan zou ik die optie zeker wel aandragen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

In 1 uur een nieuw stel prothese plaatsen zou ik niet eens willen. Hoe kunnen ze nu in 1 uur je oude protheses verwijderen, kapsels weghalen, nieuwe protheses plaatsen en hechten? Dat gaat haast en vliegwerk worden.

Dan zou ik liever de afspraak afzeggen, nieuw consult aanvragen en dán een nieuwe operatiedatum plannen.

Maar wat als de double bubble na een groter maatje nog aanwezig is? Wie gaat dan het herstel betalen?

Als grotere prothese een oplossing is, en je chirurg staat daar achter dan zou ik die optie zeker wel aandragen!

ja daar zit wat in! naja ik ga maar uit van wat de chirurg zegt ik zou altijd nog een prothesewissel kunnen doen.

ben in ieder geval wel blij als die plooien weg zijn maar goed een maatje groter zou ik ook wel leuk vinden.

xxxjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou kunnen dat je alleen de protheses dan hoeft te betalen?

Ik zou persoonlijk net zoals mii zegt het 1x goed doen dan als je toch weer onder het mes moet.

Anders krijg je misschien wel spijt en denk je van: had ik maar....

Succes meid :116:

hey hey!

Ja maar ik ben bang dat het nu toch al te laat is .

als ik de protheses moet betalen moet ik toch sparen en dat betekent dat ik lang rond moet lopen met die plooien.

Dus ik ga sowieso as dinsdag onder het mes om in eerste instantie de plooien te laten doen en ik zal altijd met een hint

kunnen aangeven dat ik ze groter wil hahaha misschien als ik wakker word heb ik een verrassing.

ik ga gewoon zeggen 'ALLES mag als het maar niet kleiner word alleen groter haha'

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al sinds dat mn operatie is uitgevoerd de dag erna al dat 1 borst een lichte plooi heeft. Voelde al meteen dat het ander zat als bij de ander. Dus dat niet te voorspellen is echt niet zo hoor. Het valt bij mij meer mezelf op dan anderen en ik vind het niet erg genoeg om weer geopereerd te worden. Maar ik denk wel dat een grotere prothese helpt want ik voel mijn eigen weefsel er over hangen. Ik geloof dat femmy dat ook had en het bij haar door grotere ook opgelost was of haal ik nu dingen door elkaar? Ik zou de kliniek iig nog even bellen, de arts zijn eigen schoonheidsideaal moet natuurlijk niet de oplossing beinvloeden ik zou het liever in 1x goed doen! Heb je trouwens foto's ik zit op mn mobiel dus kan ff niet kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik zie het op de foto ja.... Ik vind dat ze zoiets altijd kostelooos moeten doen , je laat toch ook genoeg geld achter dan wil ik ook ook waar voor me geld.....

Maar ik vind het wel raar dat in de folders staat dat hun je niet helpen en nu opeens wel dan hebben ze ook wat fout gedaan .. toch ???

Succes meid... :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik zie het op de foto ja.... Ik vind dat ze zoiets altijd kostelooos moeten doen , je laat toch ook genoeg geld achter dan wil ik ook ook waar voor me geld.....

Maar ik vind het wel raar dat in de folders staat dat hun je niet helpen en nu opeens wel dan hebben ze ook wat fout gedaan .. toch ???

Succes meid... :101:

ja dat lijkt mij ook!

dankje!

xxxxjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.