Ga naar inhoud

Kittycat : 13 juli 2012 : Dr. Roddi : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Na 5 jaar nadenken over een bv heb ik eindelijk de stappen gezet om op consult te gaan

ik ben 24 en ik heb AA size en ik voel me hierdoor heel ongelukkig, al ben ik mooi en intelligent (univ), dit heeft de 2 leegtes in mn bh nooit kunnen vullen :3:

ik zou mezelf graag beter willen introduceren maar ik ben bang dat ik dan te googlen ben en wil drm niet meer kwijt om geen reputatieschade op te lopen :unsure: biedt me ook geen toekomstvooruitzicht

Ik ben bij dr. blecourt op consult geweest in zijn praktijk in het ziekenhuis en ik ben bij praktijk diane gabriels geweest.

voor jullie zal ik de consulten zo gedetailleerd mogelijk bespreken want ik denk dat jullie daar meer aan hebben dan mn hippe praatje :D

Ik heb eerst voor blecourt gekozen omdat hij op havard stage liep en ook bij kliniek bergman werkt, wat volgens het consumentenbond de best geteste kliniek is (later verdiepte ik me in de test en zag dat ze helemaal niet op kwaliteit van het resultaat zelf hadden getest, maar faciliteiten van de kliniek en dat soort bijzaken)

maar toen ik daar was bleek al snel dat ik hem eigenlijk helemaal niets vond, ik was met mijn moeder gegaan en hij plaatste ons in een klein hokje met een bed erin (grootte van een badkamertje) en hij is zoals vaak beschreven op forums erg kortaf en arrogant, draait met zn ogen als je een 'domme' vraag stelt wat ik erg onbeschoft vind en geeft je ook niet het gevoel dat je jouw lichaam aan hem toe kan vertrouwen... gaat een beetje met je om alsof je een pak melk wilt kopen

wat hij zei vond ik ook niet zo informatief, hij liet me ook maar 1 soort implantaat zien en dat is mcghan (deze implantaat vind overigens ik echt hard), ik vroeg em wrm die juist dat type gebruikt en niet een andere, waarop die zei dat het gewoon dezelfde silliconen waren als in de bergman kliniek... okeej.. :124:

daarna liet hij me kipfilets passen, maar ik had een enorme push up bh aan die dag en die moest ik er maar overheen aantrekken en dat zou dan mn borstformaat worden.... ik vond het maar erg moeilijk om het zo voor te stellen maargoed ik had een andere bh kunnen meenemen, hij zei dat hij bij mij niet meer dan 150cc zou zetten en dat zou dan een kleine B cup worden, hij zei dat als ik meer dan dat zou zetten dat het er echt heel fout uit zou zien

daarna ging ik dus ook naar de praktijk van diane gabriels, omdat ze een mooie prijs in de aanbieding hebben wat ik in de metro krant las nml 2600 euro, en ik dacht ok wrm niet ik ga gewoon luisteren wat ze te zeggen hebben, zij heeft 2 pc's in dienst en ik kreeg dr. Roddi toegewezen

het vreemde is dat hij bij dit consult niet aanwezig was, zij was alleen directrice van de praktijk maar bleek me wel alle informatie te kunnen geven, ze had me ook filets laten passen en had daar ook een katoenen bh voor en een shirt in mijn maat, met een spiegel in de kamer waar ik mezelf volledig kon zien, ik heb gelijk wat fotos gemaakt :)

ze deed heel aardig tegen ons en kwam erg zelfverzekerd over, maar ook een beetje verkooppraatjes achtig, ik vroeg bijvoorbeeld hoeveel operaties de pc's hebben uitgevoerd, en ze zei erop lacherig duiiiizenden... dus ik dacht weer okeej... :124:

ik vroeg ook naar het percentage dat dat misgaat, infecties bijvoorbeeld, ze zei dat het nooit is gebeurd bij haar... okeej..

maargoed ze heeft me toen verteld over de nazorg en het blijkt dat ze hele goede nazorg bieden, ook zei ze dat je daar een dag van tevoren in het ziekenhuis komt en ze daar op je voeding letten zodat je nix verkeerds eet en ze alvast antibiotica toedienen waardoor ontstekingen later voorkomen worden, na de operatie kom ik gelijk weer terug bij haar zodat ze mn borsten in gaat kapselen met tape en in de juiste vorm zet, daarna krijg je zoveel nacontroles als je zelf nodig vindt, wat allemaal in de prijs ingegrepen is, bovendien mag ik iem met me mee laten slapen in het ziekenhuis (diegene moet dan wel 50 euro betalen)

ze maken gebruik van een anesthesist en narcose dus daarop wordt geen geld bespaard

ik vroeg toen waarom ze zo goedkoop waren, toen zei ze omdat ze simpelweg de beste wilt zijn... reden wrm ik haar een beetje verkoopachtig vind klinken, maar ik ben ook erg wantrouwig :)

ik vroeg haar waarom de pc er niet bij is waarop ze zei dat hij momenteel in china is, ik zei dat ik hem graag wilde leren kennen alvorens hij in mn lichaam ging snijden, dat kon ze helemaal begrijpen en ik krijg hem morgen te zien dus ik ben wel benieuwd

ze kende ook de arrogante blecourt en zei dat de meeste doctoren zo zijn.... (vreemd ik zou me zo nooit willen gedragen als ik mn master afmaak :15: )

ze maken gebruik van mentor en mcghan silliconen waar ik levenslang garantie op heb, ook heb ik garantie op borstformaat, als ik het te groot vind veranderen ze het gratis

ze wilt bij mij 275cc inzetten dat zou dan een volle c worden, en ik vind dat al best groot want ik heb maat xs en ben 1.67 maar ze zei daarop dat het voor mijn gevoel groot lijkt, mn zusje en moeder vonden het overigens wel goed passen (ik heb namelijk een volle kont)

ik ben nog benieuwd naar de mening van de pc morgen want ik wil niet dat hij tijdens de operatie opeens een ander formaat beslist, ik wil wel gw weten wat ik krijg daarom....

sooo ye thats my story :69: ik wil eig nog een pc bezoeken, miss kunnen jullie me eentje adviseren die jullie heel goed vinden (zeg erbij waarom anders heb ik er nix aan), de prijs maakt me niet zo heel veel uit want iedereen kan een hoog prijsje neerzetten dat bleek maar meer dan vaak, als iem duidelijk beter resultaat levert wil ik me er graag voor blauw betalen

ik plan het iig deze zomervakantie te doen

argh! ik ben moe van het schrijven :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!

Ik ben ook bij dr Roddi op consult geweest. Aardige man, duidelijke kennis van zaken alleen vond ik hem heel zacht en snel praten en dan in combi met zijn Italiaanse accent was het soms lastig te volgen.

Ook ben ik bij Accz op consult geweest. Uiteindelijk had ik hier het beste gevoel bij. De resultaten die ik van accz gezien heb (hier in de galerij) vind ik erg mooi, en verder lees ik vele positieve verhalen over de kundigheid van de arts, de goede zorg voor tijdens en na de operatie en dat vond ik zelf heel fijn om te lezen. Verder wil ik een natuurlijke look en Roddi wilde bij mij rond op de spier plaatsen accz juist anatomisch Dualplane om daar een keuze in te maken heb ik vooral naar resultaten gekeken en dan vind ik anatomisch toch echt veel mooier.

Dus ik zou zeggen maak ook eens een afspraak bij ACCZ

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey bedankt voor je reactie! ik ben net terug van het consult bij roddi en ik vond hem ook een erg vriendelijke man

bij mij wilde hij wel anatomische silliconen inzetten, dual plane achter de spier, hij liet me fotos zien waar je het verschil goed kan zien en mijn borsten zijn zo plat en mn huid is zo strak en ik ben zelf zo dun dat als die ronde in zou zetten je de ronding aan de bovenkant goed zou zien wat erg fake zou ogen

het nadeel is... voor de ronde betaal ik 2600 euro en voor anatomische 4000! een te groot verschil zou ik zeggen

mag ik daarom vragen hoeveel de anatomische bij jou gekost hadden bij accz? want de prijzen op google baseren ze altijd op ronde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum,veel succes met zoeken naar de juiste kliniek..

Laat je goed informeren,en net wat Rollingstone zegt vertrouw ook op je gevoel..

Ik ben ook vrij smal en klein en mij was 300cc aangeraden (had een aa,dus echt plat)

heb 400cc gekozen en tot nu toe ben ik erg blij..(pas 1 wk p.o)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kittycat

Welkom! Spannend allemaal hè?!

Ik denk dat ik een redelijk vergelijkbaar postuur met jou heb, ik ben 1.67, weeg 57 kilo en heb een 75A(A). Ik krijg Natrelle (mcGhan) rond, 295 cc medium of high profile door dr. van Selms in het SLAZ. Ik hoop daarmee op een volle C uit te komen.

Een vriendin van mij is door dr Roddi geopereerd. Zij is erg tevreden over de het resultaat, ze zien er zeker mooi uit

Groetjes grande

Link naar reactie
Delen op andere sites

yeah ik heb een consult bij accz zeist op 15 mei staan :)

ik ben wel benieuwd, so excited!

overigens vraag ik me af hoe jullie (degene die hun boobs al hebben laten doen) je borsten ingekapseld kregen, met tape? een bepaalde bh? een band heb ik ook voorbij horen gaan maar ik weet niet precies wat ermee bedoelt wordt

bij kliniek gabriels werd het me verteld dat de manier hoe dat gedaan wordt ook erg van het eindresultaat afhangt en dat zou ik per pc die ik bezocht heb willen vergelijken voor mezelf

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Grande,

Ook ik laat de ingreep door dr. Selms doen. Wanneer ga jij? Wat is dat high profile low profile?

Groet,

Linah

Hoi Kittycat

Welkom! Spannend allemaal hè?!

Ik denk dat ik een redelijk vergelijkbaar postuur met jou heb, ik ben 1.67, weeg 57 kilo en heb een 75A(A). Ik krijg Natrelle (mcGhan) rond, 295 cc medium of high profile door dr. van Selms in het SLAZ. Ik hoop daarmee op een volle C uit te komen.

Een vriendin van mij is door dr Roddi geopereerd. Zij is erg tevreden over de het resultaat, ze zien er zeker mooi uit

Groetjes grande

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik moest een prothesewissel ondergaan, ik ben ook bij die Blecourt geweest. Ik vond hem niet aardig en inderdaad hij wilt er wat instoppen wat hij denkt dat goed is. Ik dacht dat zij bij Bergman alleen met die Eurosilicone werken?

Als een B te klein is en 275cc te veel, waarom geen 250cc krijg je ook een C mee.

Waar woon je? Ik ben bij A. van Turnhout geweest hij werkt bij Tergooi ziekenhuizen en ook bij Bergman. Echt een lieve man. Hij werkt wel met mc ghan maar die heb je ook in soft touch en die zijn zacht.

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Uiteindelijk heb ik toch de operatie ondergaan bij Praktijk Gabriels, bij dr. Roddi.

Ik was nog op consult geweest bij het ACCZ, had daar een flink stuk voor afgereden om dan te horen te krijgen dat de pc nodig weg moest. Dus daar werd ik geholpen door een dame met enorme nagels, ik heb nix tegen enorme nagels maar op dat moment en die plaats leek het me zo misplaatst en onproffesioneel.., en toen kreeg ik een gesprek bij een assistente van de pc, ze is geen doktor, maar zij was wel degene die me ging adviseren welke maat bij mij past, dat vond ik dus ook niet zo proffesioneel, uiteindelijk wilde zij bij mij 300cc erinstoppen...

Ik vond dit gezien ik eerst nix had en na consults bij andere pc's nogal veel (Blecourt wilde er niet meer dan 150cc in doen..)

En het laatste wat ik niet leuk vond aan het ACCZ is dat ze slechter voor- en nazorg hadden en mocht je niet tevreden zijn met het resultaat of cupmaat dan heb je gewoon pech, terwijl je bij Praktijk Gabriels hier wel garantie op krijgt.

Ik heb de operatie dus uiteindelijk ondergaan bij Praktijk Gabriels, bij dr. Roddi. Ik kreeg 275cc mentor silliconen, dual plane.

Op vrijdag 13 juli, en het is best goed gegaan!

Er waren in mijn kamer nog 2 meiden die dezelfde dag moesten, we hebben elkaar veel gesteund en dat scheelde veel :)

De fotos staan in mijn gallerij

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt en bedankt! :)

ik heb overigens geen band gekregen, enig idee waarom? ik was het vergeten te vragen in de kliniek

als iemand nog bh's en lingerie voor me in de aanbieding heeft kijk ik er graag naar haha

alleen weet ik mn maat niet daarvoor moet je maar schatten van de fotos, ik neem aan c 75

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

ja zeker een heel verschil met het begin! poeh
er zit wel wat meer afstand tussen ze dan ik gebruikelijk zie
maar dat is mijn borsten eigen, zo waren ze ook toen ze klein waren, ik had gelezen dat die afstand altijd hetzelfde blijft

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.