Ga naar inhoud

Goed kapsalon gezocht!


LeJay

Aanbevolen berichten

Dag Dames,

Hebben jullie goede & happy ervaringen met kapsalons in België,omgeving Antwerpen?

Ik ben namelijk van plan om eens een ander kapsel aan te meten & ander kleurtje,

maar zoek echt 'n kapper/kapster die weet waar ze mee bezig zijn en zelf weten welk soort kapsel het best past bij je teint,gezichtsvorm,etc.. en welke kleuren goed voor je zijn...

En hoeveel hebben jullie betaald,was je tevreden,zou je 't iemand anders aanraden...?

Alvast bedankt!! :106:

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Wauw...zoals op die foto, dat wil ik ook wel....Beetje Heather Locklear...weet niet of je die kent..is ook uit de oude doos! :106:

Alles naar wens gegaan bij de kapper en helemaal happy??!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha geduld heb je meid :P

In Antwerpen geen idee maar ik weet altijd wel dat je 10x moet zeggen wat je wil bij de kapper :S

Ik wilde een jaar geleden pony net boven ogen kreeg ik een ronde boven mn wenkbrauwen eeeh tja?

Maar ben benieuwd meid of e happy bent :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dames :D

@lucky71 jaja die ken ik hoor :P speelde nog mee in die serie spin city met sharlie sheen :D

Ben blij met m'n kapsel ja! :D is niet exact hetzelfde als dat van els tibau,maar ja die heeft dan ook op die foto extra haarstukjes voor een vollere bos haar en ik heb een iets lichter blond,maar dan enkel mechkes nog maar. En dan stukje korter geknipt en in laagjes opgeknipt. Ben happy :D en het is maar achter de hoek van waar we wonen praktisch :P haha.

Grtjs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.