Ga naar inhoud

FF of MM, twijfel!


Aanbevolen berichten

Goedemorgen ladies,

Ik heb inmiddels meerdere consulten achter de rug en heb nu twee pc's waar ik een goed gevoel over heb. Beide komen heel kundig over en hebben goed te tijd genomen om me te helpen met mijn vragen, bij de een mocht ik op tweede consult komen en de andere heeft mij telefonisch teruggebeld om alles uit te leggen. Nu kan ik al niet zo goed kiezen tussen beide pc's omdat ik ze beide goed vind, maar nu adviseren ze ook nog eens alletwee iets anders.

De eerste zegt medium hight/medium projection (mentor) en de tweede zegt full heigt/full projection (natrelle). In eerste instantie zei mijn gevoel medium hight/medium projection (lijkt me het meest natuurlijk), maar nu heeft de tweede arts heel duidelijk aangegeven dat ik geen ruimte in de breedte heb en ik dus het aantal cc's moet projecteren in de hoogte, vandaar full hight. Dit zou volgens hem het meest natuurlijk zijn.

Nu weet ik dus niet meer waar ik op moet afgaan..... Arggg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Heb je al geprobeerd om de twee merken met elkaar te vergelijken aan de hand van de tabellen die je op internet kunt vinden? Weet je hoeveel cc beide artsen hebben aangegeven? De tabellen geven namelijk per zelfde cc andere afmetingen. Misschien is de projectie in cm wel hetzelfde bij full projection van Natrelle en medium(plus?) projection van Mentor...

Daarnaast zou ik gewoon je gevoel gevolgen. Succes!

Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.