Jump to content

Ing87 : 25 juni 2012 : Dr. Kolkman : Amphia ziekenhuis : Breda

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Ik ben Ing, 25 jaar en heb vandaag mijn eerste consult gehad bij dokter Maas van Bergman Clinic. Volgende week donderdag een tweede consult bij dokter Kolkman in het Amphia ziekenhuis.

Iemand ervaringen met deze dokters? Of adviezen welke andere dokters goed zijn?

Alvast bedankt voor jullie reacties! Het lezen van dit forum heeft me tot zover al goed geholpen, het is en blijft wel moeilijk.

Al was het wel erg leuk om mezelf in de spiegel te zien met een grotere cupmaat.

Groetjes

Welkom!

Ik heb afgelopen week mijn eerst consult gehad en zelfs al een datum voor een BV.

Morgen heb ik ook nog een consult en daarna hak ik de knoop door met wie ik in zee ga.

Leuk is dat he om jezelf met een mooi gevormde boezem te zien!

Nogmaals welkom!

-x-

Dank je wel! Ik vind het wel heel spannend, maar toen ik mezelf zo zag in de spiegel, wist ik dat ik er mee door wilde gaan! Nu dus ook even het andere consult afwachten en dan kijken wie het wordt.

Succes morgen!

Maakt eigenlijk niet uit waar ik naartoe moet, zolang ik me op mijn gemak voel en hij me een goed gevoel geeft bij wat hij gaat doen.

Heb nu 75A, ben 1.70 en weeg rond de 60 kilo. Heb bij dokter Maas 200 cc gezien (maar vond ik eigenlijk te weinig) en daarna 240 cc.

Dat vond ik stiekem toch wel mooier, ware het niet dat hij niet verder wil gaan dan 225 cc.

Volgende week donderdag consult bij dokter Kolkman in Breda, ik wacht dat eerst maar eens af.

Wat betreft operatie en nazorg, maakt niet zoveel uit, zolang de klik er maar is met de dokter en het gevoel goed is.

Ik denk dat ik kies voor een anatomische prothese die dual plane geplaatst wordt. Zijn er nog andere zaken waar ik goed op moet letten?

Dank voor de reacties!

Hoi,

Ik ben heel smal 48 kilo. En krijg 295 cc mijn omvang is 70-75 ik zou een grote c krijgen..heb nu aa-a

Maar bij iedereen pakt het anders. Als je een normaal postuur hebt zou ik groter gaan dann240 achter de borstspier verdwijnt nog een paar cc.

Ik word geopereerd door dr lp van der weij acura ( boerhave is van hem zelf) hij werkt volgens mij met anatomisch en dual plane.

Ik krijg ronde van mentor onder de borstspier

Groetjes

Oja een tip.

Ik was vorig jaar in Heerlen ziekenhuis die wou niet meer als 250 doen dus ben er ook niet mee in zee gegaan,

Nu krijg ik ultra high profile. Je hebt dus ook verschillende profile.

Low high medium high en ultra hig

Liefst

Hartstikke tof dat jullie me zo goed helpen! :D

Ben heel benieuwd wat dokter Kolkman donderdag zegt, hoop dat hij in ieder geval niet zegt dat 225 cc de max is, want eigenlijk wil ik wel meer.

Even afwachten nog!

Jezelf niet zomaar af laten schepen hoor ! Ik ken iemand van het forum die bij dr.maas ook maar 200CC kon krijgen, bij Plovier heeft ze meer dan 500 CC gekregen

Je betaald super veel voor je nieuwe boobs dus laten we het dan ook meteen maar goed doen he ! 200 CC is wel erg weinig,

maar dr,maas van de bergman staat er volgens mij om bekend dat hij weinig wil plaatsen altijd......

Vond ik inderdaad ook al weinig. Als je het dan laat doen, wil je natuurlijk wel een mooi resultaat wat goed zichtbaar is.

Ben benieuwd wat dokter Kolkman gaat zeggen morgen, ik zal het wel even vertellen!

Hoi,

Ik ben nog niet zover dat ik al een consult heb gehad, maar ik kan me je twijfels zo goed indenken!

Welke maat en welke soort prothesen?? Moeilijk!

Ben benieuwd hoe het je vergaat! Succes!

Groetjes

Nou, kan niet anders zeggen dan dat ik heel erg tevreden ben met dr. Kolkman!

Wat een verschil met dr. Maas! Hij heeft me veel meer uitgelegd en uit zichzelf ook.

Dr. Maas kwam een beetje op me over als: maakt niet uit of je het nou hier laat doen, ik heb toch wel genoeg werk.

Dr. Kolkman was het ook met me eens dat 225 te weinig is voor mij. Doen nu 280 of 290, ligt een beetje aan hoe het past (zoekt hij maar uit tijdens de operatie), krijg Natrelle protheses en de datum staat vast: 25 juni! Spannend!

Heel gek eigenlijk, maar nadat ik bij dr. Kolkman ben geweest, heb ik helemaal geen angst meer gehad. Toen ik de afspraak ging maken, moest ik gelijk een heel rondje af: gesprek met apotheekassistente, met anesthesist, dame van de afdeling en dame van de planning. Ben dus al helemaal ingelicht. Moet overigens ook een nacht blijven slapen, zodat dr. Kolkman de volgende dag kan controleren hoe het er uit ziet. Een week later moet ik ook terug komen voor controle en dan eens in de twee/drie jaar. Dat heb ik nog nergens gelezen!

En de prijs scheelt ook wel: 3950 voor alles.

Succes iedereen! Ik heb er in ieder geval zin in en ben blij dat ik nu de stap heb genomen!

Liefs

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.