Ga naar inhoud

Hoi allemaal !


Sweetie84

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

ik ben Diana, 28 jaar oud, Ik ben een trotse moeder van een zoon en een dochter.

Omdat een grote cupmaat me erg goed is bevallen tijdens mijn zwangerschappen hebben mijn vriend en ik besloten dat ik een borstvergroting ga laten doen. Ik heb nu een 80C wat op zich al niet erg klein is, maar ik wil het liefst richting de F cup, hoeveel cc's en waar ik dit ga laten doen weet ik nog niet. Ik hoop dan ook dat ik op dit forum veel kan leren van ervaringen van anderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, welkom!

Leuk dat je voor een bv gaat,

Maar je hebt een c neem ik aan?

Hangen ze dan ook? Of, want je mag je gelukkig prijzen met een c"

welke kliniek heb je in gedachten?

Ik weet dat Olivier big boobies maakt.

Ben je niet bang dat je het ziet dat je een borstvergroting krijgt. Je hebt immers toch niet niks..

Maar ik snap je wel.. Als het bij je figuur past moet je het doen.

Ik heb cup à en ga voor een volle c kleine d Oja en heb 70 in de omvang..

Groetjes

Olivier hahaha shit iPad moet dr plovier zijn in Overijsse belgie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!

Het is wel een flink verschil maar ik snap het wel. Ik was ook zo blij met mijn C cup tijdens de zwangerschappen!

En als het wel in verhouding is met je lichaam, waarom niet?

Succes met het zoeken van de juiste pc/kliniek!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Spannend zeg! Van een 80C naar 80F is denk heel erg mooi!!

Kijk alleen wel uit dat je niet heel groot neemt de eerste keer je moet altijd een keer wisselen en strakjes eindig je dan met een G/I hih

Heel veel succes met je zoektocht!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kaatje idd wat een stomme actie haha..:)

Ze heeft nu een c neem ik aan.. Zoals ze het beschrijft. Ik persoonlijk zou dan echt tevreden zijn.

Maar ieder zijn haar keus.het kan ook zijn dat ze hangen, maar uit haar bericht zie ik het niet.

Liefst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt helemaal ik heb nu een C maar ben niet meer zwanger. Maar ben ontevreden over de grootte en de vorm, ik wil gewoon dat ze mooi zij. en ik wil gewoon voor "groot" gaan snap je ?

Dan blijven er kennelijk niet veel klinieken over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai hai ,

Welkom op het forum :)

Heb even je topicje gelezen gefeliciteerd alvast met je keuze ..

En groot dan moet je zeker bij plovier zijn die doet daar niet moelijk over .

Ben 4 weken geleden door hem geholpen en heb er een flinke volume aan over gehouden.

Eerst vond ik ze er groot maar nu heel happy !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey , idd plovier,ik Lees àlleen goede dingen,,

Andere doen vaak niet zo groot.

Het is dat ik mega smal ben anders had ik ook groot gedaan, helaas. Anders zie je eerst mijn tieten en dan mijn lijf haha,

Laats zag ik een foto van een donkere meid was nog dunner als mij en had 800 cc omg ,

Mijn gedachten waren nee dat ziet echt niet uit. Sorry was mijn mening, als ik ooit wat dikker ben wil ik het wel.

Liefst

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai hai ,

Welkom op het forum :)

Heb even je topicje gelezen gefeliciteerd alvast met je keuze ..

En groot dan moet je zeker bij plovier zijn die doet daar niet moelijk over .

Ben 4 weken geleden door hem geholpen en heb er een flinke volume aan over gehouden.

Eerst vond ik ze er groot maar nu heel happy !

Nou dat klinkt iig precies zoals ik het zou willen, in een keer naar 550cc. Ik kan dan naderhand altijd nog terug voor een wissel. Binnenkort ga ik daar maar eens wat informatie opvragen.

Bedankt voor dit advies en als ik meer vragen heb post ik ze op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.