Ga naar inhoud

kaatje42 : 18 april 2012 : Dr. Hawinkels : Medisch Centrum Waalre


Aanbevolen berichten

Hallo ik ben nieuw hier dus hoop dat het allemaal lukt ik heb 18 april borstvergroting ondergaan in medisch centrum waalre door dokter harm hawinkel Mentor 450cc achter de borstspier het is me al met al super mee gevallen daar waar ik veel verhalen had gelezen over de napijn ed het is dat ik de eerste 3 dagen medicatie moest gebruiken tegen onstekingen ed anders had ik vooral de pijnstillers niet nodig gehad het verschilt per persoon weet ook niet waar het aan ligt het slapen gaat nog wat moeizaam dit omdat ik ook geen rug slaper ben heb eerste dagen op de bank gelegen verder is het allemaal nog wat gevoelig en stijf maar elke dag gaat het bewegen beter,morgen ( vrijdag) terug voor eerste na controle ik zal mijn dokter dan ook een stevige hand geven want hij heeft echt kwaliteit afgeleverd zo ook het verzorgend pers. vind ze zelf echt super mooi en zien er heel natuurlijk uit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.